Margretha's Fit Plan

Alles wat met Sport en Bewegen te maken heeft.
Plaats reactie
Margretha

Margretha's Fit Plan

Bericht door Margretha » 15 dec 2013, 18:39

Graag zou ik me even willen voorstellen. Mijn naam is Margretha van de Laar.

Vijf jaar geleden woog ik 122 kilo. Wat ik ook probeerde (en ik heb echt alles geprobeerd), de kilo's gingen er niet af. Sterker nog: de paar kilo die ik afviel, zaten er binnen de korste keren weer aan.

Toen ben ik gaan kijken hoe anderen dat deden: mensen die wél succesvol konden afvallen. Wat aten ze, wat deden ze aan beweging, hoe gingen ze om met hun dieet en met hun overgewicht? Ik heb met veel experts gepraat: diëtisten, artsen, fitness-trainers en personal coaches.

Uit alles wat ik van hen heb geleerd, heb ik mijn eigen methode samengesteld: Margretha's Fit Plan. Tot mijn grote verbazing viel ik hiermee niet ruim 50 kilo af, maar zijn die kilo's er nog steeds af! Inmiddels, ruim vijf jaar later, ben nog steeds op mijn streefgewicht!

Met mijn plan heb ik al heel veel mensen, mensen zoals jij maar ook bekende Nederlanders, geholpen om veel af te vallen.

Wil je ook eindelijk je doel bereiken: een gezond gewicht, je veel fitter voelen en veel, veel meer zelfvertrouwen?

Klik dan hier en maak kennis met Margretha's Fit Plan. Gewoon doen!

Hartelijke groet,

Margretha van de Laar

Margretha

Re: Margretha's Fit Plan

Bericht door Margretha » 21 dec 2013, 08:02

Margretha van de Laar lanceert op 27 december aanstaande via deze website een nieuwe succesmethode om snel en verantwoord gewicht te verliezen: Margretha's Fit Plan. Met deze methode, een combinatie van eiwitrijke recepten, mental coaching en eenvoudige beweegoefeningen, hielp Margretha al vele bekende Nederlanders succesvol en blijvend af te vallen, waaronder Ernst Daniël Smid. Eerder verwierf Margretha bekendheid als Europees Kampioen latin dance choreography 2012.

Drie pijlers: Eten, Bewegen en Motiveren

Margretha's Fit Plan steunt op drie pijlers: Eten, Bewegen en Motiveren. De basis is een uitgekiend, in samenwerking met een diëtiste, eiwitrijk dieet met genoeg koolhydraten waardoor je geen honger hebt. Dit wordt aangevuld met oefeningen om snel mentaal sterker te worden en met beweegoefeningen die optimaal zijn afgestemd op mensen die een zittend leven leiden en geen zin hebben om naar de sportschool te gaan.

De tragedie die tot succes leidde

Margretha weet als geen ander wat het is om te overwinnen. In 2005 overwon ze schildklierkanker. Maar na deze enorme fysieke en mentale strijd bleef ze wel zitten met een overgewicht van ruim 50 kilo. Jarenlang probeerde ze van alles om af te vallen, voor ze een methode vond om voor eens en altijd met haar overgewicht af te rekenen.

"Door de juiste recepten, juiste oefeningen en de juiste mindset met elkaar te combineren, viel ik uiteindelijk ruim 50 kilo af. Ik was blij verrast met het resultaat, net als alle mensen die ik sindsdien persoonlijk heb gecoacht, waaronder Ernst Daniël Smid. Nu is het tijd dat alle Nederlanders met mijn methode eindelijk hun streefgewicht kunnen bereiken. Ook als je alles al hebt geprobeerd: Mijn methode werkt," aldus Margretha.

Afvallen met privacy

Niet alleen bekende Nederlanders hechten aan hun privacy, weet Margretha. Vandaar dat ze haar methode zodanig heeft ontwikkeld dat mensen thuis aan de slag kunnen en dus niet naar de sportschool hoeven. Een paar vierkante meter ruimte voor de beweegoefeningen en een internetverbinding: meer heb je niet nodig om aan het werk te gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Sport en Bewegen”