Stringenergy Energy Booster

Alles wat met Sport en Bewegen te maken heeft.
Plaats reactie
Roland

Stringenergy Energy Booster

Bericht door Roland » 30 sep 2013, 17:11

Een Energy Booster is een niet elektra aangestuurd apparaat welke een constante natuurlijke energie uitzend; Snel, Doelgericht, Invloedrijk en veilig. De uitgezonden energie wordt eenmalig geactiveerd en is vele jaren actief. De Booster behoeft niet aangesloten te worden op het elektriciteitnet en hij is niet voorzien van batterijen- en of magneten.

Een nieuw ontwikkeld scheidingsproces heeft het mogelijk gemaakt om de beïnvloedende werking van geneeskrachtige planten over te zetten op een andere drager(s) waaronder ‘trillingsspiegels. Een spiegel, geplaatst in de Booster, zal aan het lichaam een overeenkomende energie vrijgeven.

De Booster opent deuren

Uit vele jaren gebruikerservaring is op te maken dat het lichaam de(ze) energie(en) herkent en opneemt waarbij instant lichamelijke verbetering optreed. Spieren worden beweegbaarder, zenuwen kalmeren en verschillende pijnen worden instant minder. Nog nimmer heeft een beïnvloeding zo snel resultaat laten zien.

Trillingstheorie

In de media is veel geschreven over trillingstheorieën; ’waar of niet waar’, deze niet eindigende discussie zal vraagtekens blijven oproepen tussen voor en tegenstanders van de theorie. Gelukkig evalueert de kennis en techniek snel en gericht en is het uiteindelijk de ontvanger (lees patiënt) die zal uitmaken en laten zien of hij of zij er baat bij heeft.

hens

Re: Stringenergy Energy Booster

Bericht door hens » 25 feb 2014, 18:27

Ik kreeg , terwijl ik een tijd geleden u een mai lstuurde , toch weer de energy booster! Nu mag ik ze volgens de telefoniste terug sturen, maar heb nog geen mail ontvangen hoe. ik wens die pillen niet meer te ontvangen , en geef u geen toestemming meer van mijn rekening geld te halen voor deze pillen!!!!
Hopelijk komt het nu goed.

janny

Re: Stringenergy Energy Booster

Bericht door janny » 20 jun 2014, 17:16

Zou graag van uw willen horen hoe deze pillen werken.
En of het een afslankmiddel is ik hoorde van iemand dat het slecht was.
Dat je dat apsoluut niet mag innemen.
Hoe neemje zoiets en.
Als ik dat zou wille hebben,,,, hebben jullie dan eerst een gratis proefpakketjes.
Zou graag meer inlichtingen hier over willen hebben.
Graag oor zondag,,,, want mijn computer moet ik weg
brengen
Ik wacht uw andwoord af

Plaats reactie

Terug naar “Sport en Bewegen”