Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Het laatste nieuws over The Biggest Loser
Rosella

Re: Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Bericht door Rosella » 15 okt 2014, 08:44

Ik wil mezelf heel graag opgeven voor "The biggest loser". Via google ben ik op deze site gekomen.
Ik zie dat de berichten allemaal van 2013 zijn en vraag me af of het nog zin heeft om zelf een bericht in een reactie te sturen. Er staat ook niet bij wanneer het programma is of aan welke eisen je moet voldoen.
Aan jou dus de vraag: Is het wel echt?

Ik hoop spoedig van je te horen.

Mvg,

Rosella

[email protected]

Bericht door [email protected] » 29 okt 2014, 07:16

Ik zou graag mee willen doen aan dit programma, ik weet namelijk niet meer waar ik moet beginnen en het dagelijks leven lijd daar onder. Ook zou ik dit graag samen met mijn beste vriend willen doen. Hy is namelijk erg depressief en ben van mening dat dit ook voor een deel met zijn gewicht te maken heeft... zou hem graag daarbij willen helpen en steunen.. iets wat mij nu niet goed lukt...

Met vriendelijke groet,
Kimberly

Steffanie

Bericht door Steffanie » 04 dec 2014, 20:21

Beste redactie !

Ik ben een jonge mama van 24 jaar en heb heel lang getwijfeld om deze stap te zetten. Ik ben na mijn zwangerschap 40 kilo afgevallen. Alleen helaas ben ik 2 jaar geleden ziek geworden en zwaar depressief waardoor alle kilo's er weer aankwamen en ik nu dus weer met een overgewicht zit van 45 kilo :(
Ik zou super graag met jullie team willen werken en mijzelf en de rest van de wereld willen bewijzen dat ik het kan!

Groetjes Stephanie

ranjit

Bericht door ranjit » 14 dec 2014, 21:43

Hai mijn naam is ranjit pauletta en vecht altijd al met mijn gewicht een keer gelukt maar met slecht dieet daarom nu weer aan gekomen ik ben 1.65m lang en weegt 116 kilo zwaar dus en wil een kans om beter te leven en zonder bevriend te zijn met de weegschaal ok te kunnen spelen zonder moe te zijn met mijn kinderen daarom deze gunst plies help me.

Telefoon nu. 0611062630
I mail. [email protected]
Adres. Kesterenlaan 175 te breda
4822wg

Alvast bedankt R.Pauletta

Elisabete10

Bericht door Elisabete10 » 21 dec 2014, 20:09

hallo mij naam is Elisabete ik ben 28 jaar mij lengte 1.63 mij gewicht 121kg wil ik graag 40 kg afvallen ik hoop dat jullie mij kunnen mee helpen en stimuleren gr

Willem-Blogvitaal.nl

Bericht door Willem-Blogvitaal.nl » 23 dec 2014, 20:05

Ik wens iedereen heel veel succes met het afvallen. Wil je nog wat tips and tricks ik schrijf over dit onderwerp dagelijks een blog op www.blogvitaal.nl ook ben ik een gewichtsconsulent van www.body4weight.nl. heel veel succes!!

tavaresh

Bericht door tavaresh » 29 dec 2014, 11:47

Hoi,
Ik ben Elisabete en ben 28 jaar oud.
Ik kijk met heel veel plezier naar jullie programma en vindt het heel erg knap en respect vol hoe jullie kandidaten hun doel kunnen bereiken.
Zou me graag voor deze programma willen aanmelden, omdat ik een hoge bmi heb en overgewicht.
Ik ben 1.62 lang en heb een gewicht van 124 kilo.
Het is heel moeilijk voor mij om mijn voedingspatroon zelf aan te passen en blijf constant de hele dag door eten .
Heb al vaker zelf geprobeerd af te vallen met diverse diëten maar het lukt me maar niet.
Ik heb twee prachtige kinderen om groot te brengen en ben bang als ik niet met spoed geholpen wordt dat ik een kleine overlevings kans voor me heb , want door mijn overgewicht heb ik al heel veel klachten.
Hoop dat jullie mij hierbij zouden kunnen helpen.

Groetjes

fatima

Bericht door fatima » 30 dec 2014, 12:55

hallo ik ben 26 jaar en heb 4 kinderen.ik weeg 81 kilo en ben 1,60 dus heb zeker overgewicht ik heb er nu 4jr lasr van kan ik a.u.b in aanmerking komen want dit heeft echt invloed als mij al mens echtgenoot en moeder ik ben mezelf niet en zelf vertrouwing is als sinds de dag dat ik in de spjegel keek en zag dat ik zo snel zoo veel aankwam en het geen droom was.

christa 400

Bericht door christa 400 » 30 dec 2014, 19:57

Hoi ik zou graag mee willen doen ik ben 50 en weeg ruim 100 kilo mijn man is 55 en die weegt 110

lent108

Bericht door lent108 » 04 jan 2015, 22:04

goededag,

Mijn naam is martin, en ik weeg 108 kilo, wat met mijn lengte veel te zwaar is.
ik ben vijftig jaar en heb al een keer een waarschuwing gehad van me hart.
We hebben een hele moeilijke tijd gehad met mijn dochter, Ziekenhuis in en uit.
En in die tijd ben ik zo zwaar geworden, omdat je dan na je werk gelijk naar het ziekenhuis op bezoek gaat.
En daar eet je patat met sate, patat met frikandel enz enz, of een uitsmijter ham kaas.
Ik doe graag mee met jullie programma om weer onder de zeventig kilo te komen.
Alleen lukt me dat namelijk niet, en voor mijn gezondheid is dat wel noodzakelijk!!
Met vriendelijke groet,
martin van Lent

Anita Broersma

Bericht door Anita Broersma » 08 jan 2015, 11:41

Ik wil graag wat afvallen. Alleen lukt mij dit niet. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar het is nog niet gelukt. Help mij alstublieft. Het gaat zo niet goed. Het heeft ook invloed op mijn gezin.Help ons!!!!!

rashieda

Aanmelden The Biggest Loser Holland 2015

Bericht door rashieda » 25 jan 2015, 18:58

Geachte lezer van het programma The Biggest Loser Holland 2015,

Graag wil ik een vriend van mij Krish Thakoerdajal opgeven voor jullie programma.
Krish wil zijn best doen om af te vallen, hij is gemotiveerd geraakt door jullie programma.
Krish is onlangs ziek geweest en heeft niet de kracht zelf af te vallen.
Ik hoop, dat hij kans krijgt mee te doen in jullie programma.

met vriendelijke groeten,
Rashieda Alibux
email: [email protected]
mobile: 06-55736870

Peter62

Bericht door Peter62 » 26 jan 2015, 01:09

Beste mensen,

25 jaar geleden zijn mijn collega en ik samen als ambulance team aangenomen bij de GGD Zuid-Limburg.
Ik was flink, mijn collega flinker. Destijds was ik 1,76m en woog 82 kilo, mijn collega was 1,85 en woog 96 kilo.
In de loop der jaren zijn er slechts kilo's bij gekomen. Op dit moment moment is mijn collega nog steeds 1,85 m maar weegt 135 kg, ik ben nog steeds 1,76m maar weeg bijna 100kg. U ziet, we zijn beide te klein voor ons gewicht. Daar komt nog bij dat mijn collega een aantal vervelende operaties aan z'n knieën gehad heeft waardoor rennen geen optie is. Hoewel ik van mening ben dat het beter voor mijn collega is dan voor mij, moet ik ook mezelf een spiegel voorhouden en constateren dat ik veel te zwaar ben. Ik wil bij deze mijn collega Hein van Minnen opgeven voor uw programma en wil voor hem de voorwaarde stellen dat ik meedoe met hem. Ik hoop dat u ons kunt helpen.
Overigens is de kans klein dat hij mee wil doen, hij heeft altijd wel een of andere uitvlucht waarom het nu niet goed uitkomt, vandaar dat ik met hem wil meedoen.
Ik hoop dat u iets voor ons kunt betekenen.
Met vriendelijke groet, Peter Dibbets, Pietersplein 8, 6166 AT Geleen en Hein van Minnen, Broekweide 4 Schinnen
E-mail; [email protected]

Angel

Bericht door Angel » 09 apr 2015, 20:19

ik wil graag samen met mijn pleegmoeder mee willen doen ! Wij wegen samen 242 kilo en willen echt gezonder gaan leven want het zijn kilo s die er aan komen door emotie eten ! !smil24

Met vriendelijke Grtjes flowergirl en angel

Peter Savary

Bericht door Peter Savary » 02 mei 2015, 00:26

Mijn dochter Romy Marylou Amber zou graag mee willen doen aan The Biggest Loser.
Ze heeft een overgewicht van tussen de 50 rn de 60 kilogram en wil graag haar overtollige kilo's kwijt.
Het doet psychisch heel veel met haar dat ze zo is aangekomen.
Ze wilt niet meer alleen gezien worden gaat alleen maar de straat op met familie leden en haar vrienden laten haar links liggen.
U kunt mij bereiken op [email protected] of op [email protected] indien het mogelijk is voor haar om hier aan mee te doen.

Peter Savary

Plaats reactie

Terug naar “The Biggest Loser Nieuws”