Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Het laatste nieuws over The Biggest Loser
Siepie

Re: Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Bericht door Siepie » 22 mar 2014, 07:55

ik wil mijn vriend Ron van der Hoeven op geven voor de Biggest Losser. Want hij heeft een flinke buik en weegt zo'n 110 kg. Hij wil heel graag weer zo'n 80 kg wegen. Het lukt hem zelf niet om af te vallen.

abdelkader

Bericht door abdelkader » 23 mar 2014, 20:00

Hiermede wil ik mij inschrijven voor the biggest loser 2014,kan dat nog? Ik weeg 115 kg en wil meer dan 45 afvallen.ik woon in belgie,waar en wanneer in nederland werdt het gehouden. Ik zou willen deelnemen omwille mijn gezondheid ben te zwaar voor mijn lengte 1.79,bedankt,khelili abdelkader

jakira

Bericht door jakira » 18 apr 2014, 22:53

Ik ben jakira ik ben 19 jaar ik heb mijn eet gedrag niet in de hand ik heb nog een heel leven voor mij... maar de dood is ook dichtbij als mensen me vragen wat ik liever wil zeg ik de toekomst in gaan maar toch... ik blijf eten ik ben er aan gewend en toch ga ik er steeds erger mee zitten... ik kan weinig hebben qua sporten ik wil alles opbouwen maar ik geef op wanneer het me ff te boven gaat anders leg ik om ik haat het als ik word opgejaagd laat dat even duidelijk wezen maar tegelijke tijd wil ik mezelf de kans geven om mezelf te redden!! Ik weet niet hoeveel ik weeg denk tusse 120-130 ik ben het zat ik vind ern maag band een 2e optie ik wil eerst zelf aan de slag dus ik geef mezelf op al weet ik nu al dat ik niet word uitgekozen

Femmie van Keulen

Bericht door Femmie van Keulen » 24 apr 2014, 19:55

Beste Biggest Loser,

Wij (de kinderen van Susan van Keulen) willen graag onze moeder opgeven voor de Biggest Loser. Onze moeder heeft een flink overgewicht en probeert elke keer weer om er vanaf te raken. Tevergeefs lukt dit haar elke keer niet. Inmiddels is zij al 51 jaar en haar gezondheid gaat ook meer achteruit. Onze vader is al overleden en wij zouden niet ook nog eens zonder haar kunnen! Wij weten dat zij dit kan, maar niet alleen! Zouden jullie haar de steun kunnen geven die zij nodig heeft? Wij hopen dat jullie haar deze kans willen geven!

Mvg,

De kinderen van onze lieve moeder

[email protected]

Bericht door [email protected] » 29 apr 2014, 17:48

abdelkader schreef:Hiermede wil ik mij inschrijven voor the biggest loser 2014,kan dat nog? Ik weeg 115 kg en wil meer dan 45 afvallen.ik woon in belgie,waar en wanneer in nederland werdt het gehouden. Ik zou willen deelnemen omwille mijn gezondheid ben te zwaar voor mijn lengte 1.79,bedankt,khelili abdelkader

eenzame eter

Bericht door eenzame eter » 05 mei 2014, 00:53

Beste redactie

Ik ben een echte emotie eter.
Dit zeggende wil ik even wat info over mezelf kwijt. Ik ben pas 19 en heb best wat overgewicht. Liever zet ik mijn gewicht hier niet op.
Ik krijg het niet voor elkaar om zelf af te vallen. Zodra er een paar kilo af is zijn er zo weer 3x zo veel aan. Ik wil niet meer leven zoals nu.
Ik weet wat mijn zwaktes zijn, ik kan ze alleen niet opzij laten liggen omdat ze er altijd zijn. Ook het sporten krijg ik niet voor elkaar, ik geef toe, ik ben liever lui als moe.

Ik hoop dat ik de kans krijg om bij jullie wel kilo's af te vallen zodat ik weer zonder schaamte door het leven kan

Groetjes,
Eenzame eter

alida

Bericht door alida » 09 mei 2014, 17:51

Goedendag,

Na veel wikken en wegen schrijf ik mijzelf toch in met kriebels in mijn buik, de tijd voor verandering, lef en doorzetten is gekomen.
44 jaar, alleenstaande moeder van twee kinderen (18 & 22), kraamverzorgende en 120 kilo! Ben eens 40 kilo afgevallen met een eiwitdieet, ziekenhuis progamma's gevolgd, bij de NOK intake gedaan voor een gastric bypass, sporten was altijd mijn ding maar nu kost het me teveel moeite. Ik ben klaar met dat teleurgestelde gevoel over mezelf, wil trots op mezelf zijn! Ben altijd sterk en positief voor anderen en in mijn werk, nu moet ik sterk voor mijzelf zijn!! da's veel moeilijker! HELLEP!!!!!
Ben er dus zo klaar mee dat ik aan een dagelijks tv programma WIL meedoen....!!!!!

Gr Alida

Chantal

Bericht door Chantal » 14 mei 2014, 20:09

Ik ben Chantal, 31 jaar en sinds 25 september 2013 moeder geworden. Ik ben nooit slank geweest maar door sporten en dieeten heb ik het altijd onder controle gehouden totdat mijn vader in 2004 beenmergkanker kreeg. Ik ging snoepen. Ik ga altijd eten door emoties wat super slecht is. In 2007 is mijn vader overleden en daarna zat ik met mijn zak chips op de bank. Ik heb sinds 5 jaar een leuke vriend en hij neemt me zoals ik
ben. Door hem heb ik de kracht gehad om 3 jaar
geleden van 95 kilo naar 80 kilo te gaan door met een
personal trainer 3 keer per week te trainen en op mijn eten te letten. Toen werd ik januari 2013 zwanger. Dolgelukkig maar 1 week later lag ik in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Dit tot 3 keer toe en tot en met maand 5 kon ik alleen maar op bed liggen. Ik kon niets eten. Na die 5 maanden sloeg mijn lichaam alles op in vet. Ik had immers ook geen spieren meer om iets te verbranden. Na mijn bevalling had ik ook nog eens bekkeninstabiliteit

Chantal

Bericht door Chantal » 14 mei 2014, 20:16

Ik ga verder met mijn bericht. Door de bekkeninstabiliteit dus geen sporten. In februari kreeg ik ook nog eens te horen dat mijn moeder borstkanker heeft. Niet om zielig te doen maar door dit bericht red ik het niet alleen. Een personal trainer kan ik niet nogmaals betalen. De vorige keer is al mijn spaargeld er doorheen gegaan. Ik weeg nu denk ik 110 of 115. En wil graag naar de 75 kilo. Ik hoop dat ik mee mag doen en jullie de steun geven en hulp die ik nodig heb om weer te gaan afvallen. Groetjes, Chantal. E-mail: [email protected]

selina123

Bericht door selina123 » 28 mei 2014, 23:33

Ik wil supergraag mee doen want weeg 102 kilo en ben 1.65 en 23 jaar en zit niet goed in me vel heb er veel last van

[email protected]

Bericht door [email protected] » 03 jun 2014, 17:10

Hallo Allemaal,

De Biggest Loser Holland 2014, hoezo 2014? Ik voel me al jaren THE BIGGEST LOSER !!!
Mijn naam is Iris en een vrouw van 45 jaar en zo lang ik weet altijd al bezig met mijn gewicht, en ja klopt elk pondje gaat door het mondje, maar alles is oohhh zo lekker maar gezond hell no!! Suiker, zere benen, geen veters meer dicht kunnen doen, en dit allemaal voor een lekkere hap?? Tijd dus om actie te ondernemen!
Steeds weer zie ik de programma`s voorbij komen en elke keer denken zal ik het doen??? Want..... ik kan het niet alleen!! Potdorie ik kan het niet alleen en ja ik heb hulp nodig, want ik weet dat elke keer als ik slecht in mijn vel zit ik weer een giga vreetbui krijg, ik me na die tijd zo schuldig voel, dat ik daardoor nog meer ga eten.
Ben een sociale meid met een eigen bedrijf die van gezelligheid houd, voor iedereen klaar staat zichzelf niet ziet staan, zichzelf wegcijfert met de nodige dosis zelfhumor (zelfbescherming) die wil afvallen, en omdat ze haar lijf meer dan zat is, en omdat ze weer meer zelfvetrouwen wil, en vooral omdat ze nog lANG VAN DEZE WERELD WIL GENIETEN IN GOEDE GEZONDHEID.

ik hoop dat jullie mij een kans willen geven :)

Iris

[email protected]

Bericht door [email protected] » 03 jun 2014, 17:13

[email protected] schreef:Hallo Allemaal,

De Biggest Loser Holland 2014, hoezo 2014? Ik voel me al jaren THE BIGGEST LOSER !!!
Mijn naam is Iris en een vrouw van 45 jaar en zo lang ik weet altijd al bezig met mijn gewicht, 118 kg met 1.72 m en ja klopt elk pondje gaat door het mondje, maar alles is oohhh zo lekker maar gezond hell no!! Suiker, zere benen, geen veters meer dicht kunnen doen, en dit allemaal voor een lekkere hap?? Tijd dus om actie te ondernemen!
Steeds weer zie ik de programma`s voorbij komen en elke keer denken zal ik het doen??? Want..... ik kan het niet alleen!! Potdorie ik kan het niet alleen en ja ik heb hulp nodig, want ik weet dat elke keer als ik slecht in mijn vel zit ik weer een giga vreetbui krijg, ik me na die tijd zo schuldig voel, dat ik daardoor nog meer ga eten.
Ben een sociale meid met een eigen bedrijf die van gezelligheid houd, voor iedereen klaar staat zichzelf niet ziet staan, zichzelf wegcijfert met de nodige dosis zelfhumor (zelfbescherming) die wil afvallen, en omdat ze haar lijf meer dan zat is, en omdat ze weer meer zelfvetrouwen wil, en vooral omdat ze nog lANG VAN DEZE WERELD WIL GENIETEN IN GOEDE GEZONDHEID.

ik hoop dat jullie mij een kans willen geven :)

Iris

ellybelly

Bericht door ellybelly » 06 jun 2014, 17:26

Beste redactie,

the biggest loser holland is echt een top programma! Ik ben 16 jaar oud bijna 17 en ik weeg 119 kilo. Ik weet niet hope ik dit gewicht moet kwijtraken ik ben twee jaar geleden door een crash dieet 20 kilo afgevallen en woog toen 78 kilo. Ik heb het gevoel dat ik geen normaal leven kan opbouwen met dit gewicht. Ik ben 16 maar ik voel me 40. Ik heb mijn hele leven voor me en die wil ik zo graag op een topkwaliteit meemaken. het leven is te kort om niet het jurkje aan te kunnen die al mijn vrienden aandoen,moeite hebben met lopen, Ik wil hier zo graag een einde aan maken. Maar ik heb hulp nodig het lukt mij niet alleen en ik heb alles geprobeerd.

nesjepesje

Bericht door nesjepesje » 17 jun 2014, 17:26

Beste Redactie,

Ik ben een jonge vrouw van 32 jaar, en weer 115 kilo en ben 1,78 groot, probeer al 3 jaar af te vallen en het lukt me tot op heden steeds weer niet! !smil24 Heb dieeten gevolgd zonder resultaat.
Mijn overburen zijn met mij al naar de sportschool gegaan, maar ook daar heb ik geen resultaat.
Ik kan helaas niet zwanger worden, en loop ook in het ziekenhuis!
Ik moet eigenlijk 10 kilo afvallen voordat ze gaan beginnen met insiminatie, en dat is nu verkort naar 5 kilo, dat krijg ik zelfs niet voor elkaar !smil82 .
Mijn opstakels zijn vooral heel veel blikjes energie en frisdrank, en lekker eten uiteraard.
Of als ik ga tanken even wat meeneme bv snoep.
Vindt het ontzettend moellijk om overal vanaf te blijven en heb gewoon iemand nodig die achter mijn kont aan zit dag in dag uit!
Ik droom ervan om zwanger te worden, en droom ervan om weer 69 kilo te wegen!
En zou zo graag weer lekker in mijn vel willen zitten,op het moment zijn mijn trainingsbroeken mijn favoriete kledingstuk, en ook mijn man vindt dat natuurlijk niet leuk!
Zoals velen met mij zou ik dol blij zijn als ik aan jullie programma mocht deelnemen, zoals vele andere mensen met mij natuurlijk!

Wachtend op uw antwoord,

[email protected]com

Gast

Bericht door Gast » 21 jun 2014, 03:23

Help,ik ben te dik en heb daar last van!

Plaats reactie

Terug naar “The Biggest Loser Nieuws”