Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Het laatste nieuws over The Biggest Loser
Gast
Re: Aanmelden The Biggest Loser Holland 2014

Bericht door Gast » 21 jun 2014, 03:24

Gast schreef:Help,ik ben te dik en heb daar last van!
155kg 1.80m 34jaar
[email protected]<ongewenst>.com

mirandaboshoven

Bericht door mirandaboshoven » 22 jun 2014, 21:46

Altijd ben ik te zwaar geweest en zelfs sinds ik een maagverkleining heb gehad gaat het niet goed. Er moet iets gebeuren maar ik red het niet alleen

Edward

Bericht door Edward » 29 jun 2014, 00:50

Wil heel graag deelnemen. Ben vader van vier kids, veel te zwaar om met ze te kunnen spelen op de grond, maar ook bang dat ik ze niet kan zien opgroeien.... Ik werk veel en let daarbij niet op voldoende gestructureerd eten, slapen, ontspanning en sport. Het roer moet om..... Ik wil van 160 kilo er heeeeeel wat kwijt. Mag ik alstublieft meedoen?

Francis

Bericht door Francis » 23 jul 2014, 11:16

Hallo,

Ik wil mezelf graag aanmelden.
Al jaren lang kom ik aan en schommel ik erg met mijn gewicht. Ik heb morbide obestitas en dat al vanaf 16 jaar ik ben nu 21 jaar. Ik ben altijd al stevig geweest alleen ben ik het nu zat en wil ik graag afvallen net de juiste hulp middelen.

Ik hoop dat ik mee mag doen want ik wil mijn leven omgooien en gelukkig zijn en nu eens in de spiegel kunnen kijken en trots op mezelf zijn.

Met vriendelijk groet

Francis

Maschera

Bericht door Maschera » 26 jul 2014, 12:31

Hallo,
Ik ben Maschera
Ik weeg 95 kilo en ben er heel depressief door. Ik ben een stress eter en omdat ik niet goed in me vel zit eet ik slecht en niemand kan mij hier helpen tot nu toe. ik was voor mijn zwangerschap 3 jaar geleden normaal 65 kilo maar omdat ik zwangerschap suiker en zwangerschaps vergiftiging heb gehad. ben ik heel veel aangekomen. ik voetbal zelf al meer dan 10 jaar en val nog steeds niet af kunt u me alstublieft helpen? het gaat steeds slechter met mij, ik heb nu een drang om me zelf aldoor te laten spugen, en krijg die drang er niet uit.

Please help mij

Groetjes Maschera Gelderloos

Maschera

Bericht door Maschera » 26 jul 2014, 12:36

Maschera schreef:Hallo,
Ik ben Maschera
Ik weeg 95 kilo en ben er heel depressief door. Ik ben een stress eter en omdat ik niet goed in me vel zit eet ik slecht en niemand kan mij hier helpen tot nu toe. ik was voor mijn zwangerschap 3 jaar geleden normaal 65 kilo maar omdat ik zwangerschap suiker en zwangerschaps vergiftiging heb gehad. ben ik heel veel aangekomen. ik voetbal zelf al meer dan 10 jaar en val nog steeds niet af kunt u me alstublieft helpen? het gaat steeds slechter met mij, ik heb nu een drang om me zelf aldoor te laten spugen, en krijg die drang er niet uit.

Please help mij

Mijn e-mail is [email protected]
Om me te bereiken hoop dat jullie mij wel kunnen helpen!!!

Maschera

Bericht door Maschera » 26 jul 2014, 13:00

Hallo,
Ik ben Maschera
Ik weeg 95 kilo en ben er heel depressief door. niemand kan mij hier helpen tot nu toe. Ik ben een stress eter en omdat ik niet lekker in me vel zit blijf ik eten wil daar mee leren omgaan. ik was voor mijn zwangerschap 3 jaar geleden normaal 65 kilo maar omdat ik zwangerschap suiker en zwangerschaps vergiftiging heb gehad. ben ik heel veel aangekomen. ik voetbal zelf al meer dan 10 jaar en val nog steeds niet af kunt u me alstublieft helpen? het gaat steeds slechter met mij, ik heb nu een drang om me zelf aldoor te laten spugen, en krijg die drang er niet uit.

Please help mij

biena

Bericht door biena » 26 jul 2014, 19:45

Hallo,
Ik ben 16 jaar oud (bijna 17) en ik wil graag afvallen maar elke keer als ik afval kom ik weer aan omdat ik het niet vol hou, ik hoor vaak van me familie en vrienden dat ik te dik word en dat ik het later behoorlijk moeilijk ga krijgen.
Ik ben opzoek naar een personal trainer maar om eerlijk te zijn is het echt te duur.
ik ben er echt klaar mee ik huil bijna elke dag om mijn uiterlijk ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen !!

HELP ME AUB !!!!

Biena

biena

Bericht door biena » 26 jul 2014, 19:46

Hallo,
Ik ben 16 jaar oud (bijna 17) en ik wil graag afvallen maar elke keer als ik afval kom ik weer aan omdat ik het niet vol hou, ik hoor vaak van me familie en vrienden dat ik te dik word en dat ik het later behoorlijk moeilijk ga krijgen.
Ik ben opzoek naar een personal trainer maar om eerlijk te zijn is het echt te duur.

Ik ben trouwens 90 kilo ..
HELP ME AUB !!!!

Nasser

Bericht door Nasser » 12 aug 2014, 18:58

Ik ben 16 jaar ik probeer al vanaf mijn veertiende te afvallen maar val elke keer weer terug naar mijn ongezonde levensstijl het lukt mij maar niet om af te vallen ik ben mijzelf gaan haten omdat ik niet normale kleren kon halen altijd maar naar een speciale zaak omdat ik niks kon vinden.
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk hulp kan krijgen en een gelukkig leven kan gaan leiden.

Nasser

Bericht door Nasser » 12 aug 2014, 19:01

Nasser schreef:Ik ben 16 jaar ik probeer al vanaf mijn veertiende te afvallen maar val elke keer weer terug naar mijn ongezonde levensstijl het lukt mij maar niet om af te vallen ik ben mijzelf gaan haten omdat ik niet normale kleren kon halen altijd maar naar een speciale zaak omdat ik niks kon vinden.
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk hulp kan krijgen en een gelukkig leven kan gaan leiden.
125 kg...

Nasser

Bericht door Nasser » 18 aug 2014, 18:42

Beste redactie,

Mijn naam is nasser, 16 jaar en weeg een zware 130 kilo ik heb al een Overgewicht sinds mijn tiende het is steeds erger en erger geworden sinds mijn elfde.
Ik heb dit nodig want ik ben niet gelukkig meer ik kan ook niks meer het vreet aan me.
Alstublieft. Toon genade en help mij.

PaulienJager

Bericht door PaulienJager » 22 sep 2014, 19:17

Omdat ik niet meer weet waar ik moet beginnen, wil ik mezelf opgeven voor het programma, om door jullie geholpen te worden om mijn gewicht weer op gezond niveau te krijgen.
Ik ben 27, 165cm groot en ik weeg 100kg. Ik ben nooit zo dik geweest, maar sinds ik ben gestopt met roken, nu ruim 1,5 jaar geleden, ben ik ruim 30 kg aangekomen. En het gaat er met geen mogelijkheid meer af. Het wordt zelfs allen maar meer...
Inmiddels is vastgesteld dat ik een traagwerkende schildklier heb en ik heb hier medicatie voor gekregen. Alleen mijn gewicht blijft stijgen.
Heel graag zou ik hulp willen, om te kunnen doorzetten en eindelijk eens gelukkig te worden met mijn lijf. Door te stoppen met roken, hoopte ik gezonder te leven. Nu kamp ik dus met overgewicht en ook dat kan voor de toekomst een probleem zijn.
Ik wil graag kinderen, maar niet als ik te dik ben, dus vatbaarder voor ernstige ziektes.

Alsjeblieft...? Help...

PaulienJager

Bericht door PaulienJager » 22 sep 2014, 19:19

PaulienJager schreef:Omdat ik niet meer weet waar ik moet beginnen, wil ik mezelf opgeven voor het programma, om door jullie geholpen te worden om mijn gewicht weer op gezond niveau te krijgen.
Ik ben 27, 165cm groot en ik weeg 100kg. Ik ben nooit zo dik geweest, maar sinds ik ben gestopt met roken, nu ruim 1,5 jaar geleden, ben ik ruim 30 kg aangekomen. En het gaat er met geen mogelijkheid meer af. Het wordt zelfs allen maar meer...
Inmiddels is vastgesteld dat ik een traagwerkende schildklier heb en ik heb hier medicatie voor gekregen. Alleen mijn gewicht blijft stijgen.
Heel graag zou ik hulp willen, om te kunnen doorzetten en eindelijk eens gelukkig te worden met mijn lijf. Door te stoppen met roken, hoopte ik gezonder te leven. Nu kamp ik dus met overgewicht en ook dat kan voor de toekomst een probleem zijn.
Ik wil graag kinderen, maar niet als ik te dik ben, dus vatbaarder voor ernstige ziektes.

Alsjeblieft...? Help...

Om me te bereiken, [email protected]

Sephaniem

Bericht door Sephaniem » 07 okt 2014, 14:58

Hoi, ik ben stephanie en ben 26 jaar... Heb een dochter van bijna 6 jaar
Al heel mijn leven kamp ik met overgewicht en ondanks dat ik zo mijn best doe blijf ik op de 122 kilo zitten...

Ook mijn vader zou ik op willen geven... Hij weegt ruim 150 kilo en ik vrees heel erg voor zijn gezondheid

Gr stephanie

Plaats reactie

Terug naar “The Biggest Loser Nieuws”