155kg 1.80m 34jaarGast schreef:Help,ik ben te dik en heb daar last van!
[email protected]<ongewenst>.com
155kg 1.80m 34jaarGast schreef:Help,ik ben te dik en heb daar last van!
Mijn e-mail is [email protected]Maschera schreef:Hallo,
Ik ben Maschera
Ik weeg 95 kilo en ben er heel depressief door. Ik ben een stress eter en omdat ik niet goed in me vel zit eet ik slecht en niemand kan mij hier helpen tot nu toe. ik was voor mijn zwangerschap 3 jaar geleden normaal 65 kilo maar omdat ik zwangerschap suiker en zwangerschaps vergiftiging heb gehad. ben ik heel veel aangekomen. ik voetbal zelf al meer dan 10 jaar en val nog steeds niet af kunt u me alstublieft helpen? het gaat steeds slechter met mij, ik heb nu een drang om me zelf aldoor te laten spugen, en krijg die drang er niet uit.
Please help mij
Groetjes Maschera Gelderloos
125 kg...Nasser schreef:Ik ben 16 jaar ik probeer al vanaf mijn veertiende te afvallen maar val elke keer weer terug naar mijn ongezonde levensstijl het lukt mij maar niet om af te vallen ik ben mijzelf gaan haten omdat ik niet normale kleren kon halen altijd maar naar een speciale zaak omdat ik niks kon vinden.
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk hulp kan krijgen en een gelukkig leven kan gaan leiden.
PaulienJager schreef:Omdat ik niet meer weet waar ik moet beginnen, wil ik mezelf opgeven voor het programma, om door jullie geholpen te worden om mijn gewicht weer op gezond niveau te krijgen.
Ik ben 27, 165cm groot en ik weeg 100kg. Ik ben nooit zo dik geweest, maar sinds ik ben gestopt met roken, nu ruim 1,5 jaar geleden, ben ik ruim 30 kg aangekomen. En het gaat er met geen mogelijkheid meer af. Het wordt zelfs allen maar meer...
Inmiddels is vastgesteld dat ik een traagwerkende schildklier heb en ik heb hier medicatie voor gekregen. Alleen mijn gewicht blijft stijgen.
Heel graag zou ik hulp willen, om te kunnen doorzetten en eindelijk eens gelukkig te worden met mijn lijf. Door te stoppen met roken, hoopte ik gezonder te leven. Nu kamp ik dus met overgewicht en ook dat kan voor de toekomst een probleem zijn.
Ik wil graag kinderen, maar niet als ik te dik ben, dus vatbaarder voor ernstige ziektes.
Alsjeblieft...? Help...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten