Biggest Loser Ron

Lees alles over de kandidaten en deelnemers van The Biggest Loser
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Biggest Loser Ron

Bericht door Sanne » 23 aug 2013, 19:29

Ron is een kandidaat van het TV programma The Biggest Loser

Obelix

Ron is een 40 jarige voeger en geniet volop van het leven. Zijn leven is een groot feest, hij is altijd positief en vrolijk. Ron heeft twee kinderen Benny van 26 en Kelsey van 23. Vanwege zijn buikomvang wordt Ron door zijn vrienden gekscherend 'Oberlix' genoemd.

Discussieer mee

Denk jij dat Ron een kanshebber is? Laat een berichtje achter en discussieer mee.

Conditie

Toch zit er ook een keerzijde aan zijn overgewicht. Zijn werk wordt steeds moeilijker en de conditie van Ron rent achteruit. Als hij zijn doel wil bereiken dan zal Ron zijn favoriete restaurants (De Mac en de Chinees op de hoek) voorlopig niet meer van binnen zien. Met hulp van The Biggest Loser gaat hij deze harde strijd aan!

Stem op Ron en win een Kettlebell

Denk jij dat Ron de grootste afvalrace ooit gaat winnen? Stem op Ron en maak kans op een Unieke Biggest Loser Kettlebell inclusief workout DVD.

Slaapapneu

Mede door zijn overgewicht heeft Ron last van een slaapapneu. Door deze ziekte is Ron veroordeeld om te slapen met een masker waardoor hij zuurstof krijgt. Ron droomt ervan om weer met een gezond gewicht door het leven te gaan en dingen te doen die op dit moment onmogelijk zijn zoals een pretpark bezoeken.

Steun Ron

Steun jij de strijd tegen de kilo's van Ron? Laat een berichtje achter en discussieer mee.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

treinreier

Re: Biggest Loser Ron

Bericht door treinreier » 11 sep 2013, 19:55

183 kilo die moet veel af vallen gaat hem lukken.

bianca2

Bericht door bianca2 » 22 sep 2013, 17:35

Ohhh Ron is echt geweldig!! Ik zou hem wel willen knuffelen !smil1 .

Hij is grappig, een doorzetter en erg lief en behulpzaam tegen zijn medekandidaten.

Zet hem op Ron!!! Je kan het!

Gast

Bericht door Gast » 24 okt 2013, 14:15

ik moest huilen dat je eruit moest. !smil82 ik ben kwaad op je (ex)-medekandidaten. jij sleurt ze overal doorheen, en toch sturen ze jou naar huis!! ik ben het helemaal met Bram eens. ik hoop dat je door zult gaan met afvallen, je bent al heel ver. !smil67 ik ben pas heel laat gaan kijken, maar toen ik zag hoe je er eerst uitzag!!! je bent al een heel eind op weg. !smil16 ik hoop dat je goed voor jezelf zult zorgen.

Faith

Bericht door Faith » 24 okt 2013, 20:15

Ron Ik vind het heel jammer dat jij eruit moest. Jij was "The biggest"
We zullen je missen op de buis!

Yes U can!

Gast

Bericht door Gast » 25 okt 2013, 13:26

ron ik hoop ook nu je eruit bent doorgaat met afvallen je kan het toi toi toi

Celtje

Bericht door Celtje » 30 nov 2013, 12:30

Hey Ron,

Wat zie je er geweldig uit joh!!! en fijn dat je je ook zo goed voel. Hou vol! !smil44

Groetjes Celtje

Plaats reactie

Terug naar “Biggest Loser Kandidaten / Deelnemers”