Biggest Loser Mieke

Lees alles over de kandidaten en deelnemers van The Biggest Loser
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Biggest Loser Mieke

Bericht door Sanne » 23 aug 2013, 19:26

Mieke doet mee aan het programma The Biggest Loser Holland.

Motivatie

De 46 jarige Mieke is interieurverzorgster en heeft een enorme motivatie om The Biggest Loser te winnen. Wat denk jij? Maakt Mieke een kans? Laat een reactie achter en discussieer mee.

Laatste Redmiddel

Mieke ziet The Biggest Loser als haar laatste redmiddel. Mieke is een getrouwd en heeft twee meiden van 13 en 18 jaar. De grote droom van Mieke is om een zonvakantie met het vliegtuig te maken. Steun jij de droom van Mieke? Laat een reactie achter.

Stem op Mieke en win een Kettlebell

Denk jij dat Mieke de grootste afvalrace ooit gaat winnen? Stem op Mieke en maak kans op een Unieke Biggest Loser Kettlebell inclusief workout DVD.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

mieke

Re: Biggest Loser Mieke

Bericht door mieke » 24 aug 2013, 11:12

Ik wil mijn naamgenoot een hart onder de riem steken. Aanstaande maandag zit ik voor de buis om haar te steunen. Ik heb haar in een introcutiefilmpje op internet gezien en herken heel veel van haar in mezelf. Ook ik heb twee dochters en heb al heel mijn leven last van overgewicht.

Fo for it girl!!!!

Mieke !smil45

Hansje

Bericht door Hansje » 27 sep 2013, 17:25

Een jankerd is het. had ze niet zoveel moeten vreten!

Gast

Bericht door Gast » 24 okt 2013, 14:24

allereerst wil ik zeggen dat je het heel goed doet en zo door moet gaan. !smil44 . verder ben ik woedend. niks persoonlijks, ik ben ook woedend op barbera. !smil47 kijk naar de stormbaan, jij bent bang voor water, en Ron !smil81 helpt je daarbij. in the biggest loser gaat het om afvaalen, niet om vriendschap. jij en barabera worden veel te close, en dat gaat ten koste van jullie teamlid, die jullie altijd steunt. Bram heeft gelijk. !smil31 hij doet het altijd perfect, een keer wat inder, en jullie kicken hem eruit. !smil47 dat doe je toch niet na al die steun!? !smil82 !smil7

Jankerd

Bericht door Jankerd » 24 okt 2013, 22:19

Inderdaad een jankerd is het, en dan ook nog de rots in de branding eruit stemmen.

Stap er zelf uit, je bent een echte loser, maar niet voor dit programma

Gast

Bericht door Gast » 25 okt 2013, 13:10

hoi mieke je doet het heel erg goed
alleen snap ik niet waarom je ron eruit hebt gestemd !smil31 hij heeft je overal bij geholpen en je stuurt hem als dank weg. waarvoor doe je dat hij heeft je gesteund door dik en dun !smil82

Betsie turf

Bericht door Betsie turf » 01 nov 2013, 00:31

Ik snap nog steeds niet dat je er nog in zit.je bent een meeloper om je eigen hachie te redden.je stuurt elke keer de mensen naar huis die jou hebben geholpen.het enige wat je doet is aandacht vragen met je gejank zodat ze meedelijden met je krijgen.het programma wordt steeds minder leuk om naar te kijken hierdoor.

Mariette

Bericht door Mariette » 10 nov 2013, 20:10

Hallo Mieke

Vanaf de eerste dag heb ik naar het programma gekeken
En het was alsof we zusjes leken
Jouw doen en laten, jouw gevoel
Dat leek op mij, een heleboel
Door dit berichtje wil ik je laten weten
Dat ik respect voor je heb, dat mag je niet vergeten
Jij bent voor mij een voorbeeld
En daarom heb ik dit naar je gemaild
Ik leef zo mee met jullie daar
En ook ik had vorige week mijn zakdoek klaar
Ik wens jullie veel succes, maar vooral jou
Iedereen is op jou zo trots als een Pauw

Lieve groetjes van Mariette

Jennifer

Bericht door Jennifer » 14 nov 2013, 20:17

Wanneer wordt die bolle Mieke een keer weggestemd!!! Ze gaat constant met de hakken over de sloot terwijl ze ELKE week het minste afvalt! Met de groepsopdrachten profiteerde ze van de groepsgenoten die er voor zorgden dat zij in het programma bleef terwijl ze met haar dikke lijf nog geen 3 kilo af kan vallen en nu is Mark weggestemd voor de 1 of andere bolle jankbal die qua haarstijl nog steeds in je jaren 80 is blijven hangen! Maar buiten dat wat een walgelijk mens en trouwens had ze ook haar oude trainingsmaatje weggestemd backstabber!! Wegwezen Mieke je verdient het niet om aan zo een programma mee te doen!!

Gast

Bericht door Gast » 14 nov 2013, 20:26

Ja wat een vies wijf is die mieke opzouten varken met je vieze dikke kop waar de nog dikkere nep tranen over je lelijke kop druppelen

Robert

Bericht door Robert » 14 nov 2013, 20:50

hey mariete ben je wel helemaal lekker !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 noem je mieke een voorbeeld whuhahahahha !smil89 !smil89 !smil89 zielig hoor!! waarom heb jij respect voor haar ben je ook al zo'n zielepootje pffffff

Anna

Bericht door Anna » 30 nov 2013, 07:50

Met alle respect, maar iemand Online en anoniem uitschelden zegt veel meer over jou dan over Mieke of Mariette. Wil je echt zo asociaal zijn?

Celtje

Bericht door Celtje » 30 nov 2013, 12:26

Hey Mieke,

Je hebt het goed gedaan!! hou vol! !smil44

Groetjes Celtje

Plaats reactie

Terug naar “Biggest Loser Kandidaten / Deelnemers”