Biggest Loser Dave

Lees alles over de kandidaten en deelnemers van The Biggest Loser
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Biggest Loser Dave

Bericht door Sanne » 23 aug 2013, 19:22

Dave is een kandidaat van het programma The Biggest Loser. Dave werkt als administratief medewerker en is 37 jaar. Denk jij dat Dave een kans maakt om The Biggest Loser te winnen? discussieer mee op het forum.

Gevoelig

Dave is erg gevoelig en kampt al met overgewicht sinds zijn pubertijd. Omdat Dave er toen achterkwam dat hij niet op meisjes viel had hij een moeilijke periode. Hij vond het moeilijk om het tegen zijn ouders te vertellen en eten was een uitweg voor zijn angsten en verdriet. Zijn ouders zijn inmiddels gescheiden en Dave heeft een goede band met zijn moeder.

Stem op Dave en win een Kettlebell

Denk jij dat Dave de grootste afvalrace ooit gaat winnen? Stem op Dave en maak kans op een Unieke Biggest Loser Kettlebell inclusief workout DVD.

Video: "Ik wil dit niet langer"

[kijk]FE3cxB3gwSsK[/kijk]

Grote liefde

Dave deelt zijn leven al 16 jaar met zijn grote liefde Rik en hij is dol op de kinderen van zijn schoonzusje. Ieder jaar wordt hij door hun meegevraagd op wintersport, maar hij durft niet mee vanwege zijn gewicht.

Video: "Ik ben gewoon te zwaar"

[kijk]j1aqnasE1XIM[/kijk]

Discussieer mee

Denk jij dat Dave een kans maakt om The Biggest Loser te winnen? discussieer mee op het forum.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

mommy23

Re: Biggest Loser Dave

Bericht door mommy23 » 28 nov 2013, 12:38

Ha Dave,

wat een super geweldig resultaat!!! top man! je bent een kanjer!!! zet m op in de finale, ik hoop van harte dat je hem wint!!!

groetjes Mommy !smil44 !smil44

Celtje

Re: Biggest Loser Dave

Bericht door Celtje » 30 nov 2013, 12:21

Hey Dave,

Van harte gefeliciteerd!!! Wat heb je het super goed gedaan zeg!!! Je bent een kanjer!!
!smil44 !smil45

Groetjes Cel

Plaats reactie

Terug naar “Biggest Loser Kandidaten / Deelnemers”