Medicijn vrij na 25 jaar.

Ervaringen met BroodBuik
Plaats reactie
goon.scheres
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:177 cm
Startdatum:15-2- 2014
Startgewicht:81kg
huidiggewicht:71kg
Streefgewicht:71 kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Medicijn vrij na 25 jaar.

Bericht door goon.scheres » 21 sep 2014, 13:00

Hallo Allemaal

Samen met mijn vrouw in feb. begonnen met het tarwevrije dieet.
Zijn behoorlijk fanatiek. En voeding is de hobby van mijn vrouw, dat scheelt. Nog nooit zo gevarieerd geeten.
Ben zelf van 81 naar 71 kg gegaan in 5 maanden tijd. (1,77 mtr). Feit dat ik redelijk fanatiek fiets heeft daarbij ook wel een handje geholpen.
Op mijn 28e is er bij mij colitus ulcerosa vast gesteld. Slik al 25 jaar medicijnen en heb de boel altijd stabiel weten te houden.
Na 2 maanden tarwevrij dieet voelde ik me zo goed dat ik medicijnen ben gaan afbouwen en inmiddels medicijn vrij ben. Gaat nog steeds geweldig.
Recentlijk tijdens mijn jaarlijkse consult aan mijn Internist het geheel voorgelegd. Ontving alleen maar sceptis."Jahh je zit waarschijnlijk in een goede periode". Maar ik zou toch maar onderhoudsdosis (a 1500 euro per jaar) blijven slikken.
Is het niet zo dat de medische wereld NIET op oorzaaksanalyse zit te wachten? Immers, zijn ze in mijn geval in een keer een cashcow kwijt. We stellen een diagnose, we hebben een scala aan medicijnen die het probleem de kop indrukken (verbloemen) en cashen maar.
Spelen de medische, farmaceutische en voedingsindustrie onder 1 hoedje?
Succes allemaal.

Plaats reactie

Terug naar “BroodBuik Ervaringen”