Leest allen nou dat broodbuikboek!

Ervaringen met BroodBuik
Post Reply
Jochie

Leest allen nou dat broodbuikboek!

Post by Jochie »

Broodbuikdieet. Broodbuikdieet. Broodbuikdieet. 20 kilo afgevallen in 100 dagen!!!!! Glutenvry biertje x3 per dag. No problem. Vis, vlees, eieren, noten, peulvruchten, kaas, en veel groenten. Beetje fietsen en klaar is kees. 200 gram per dag!!! Weg bierbuik, oftewel broodbuik. Geen brood, geen pasta, zeer weinig tarwe (want DAT zit echt bijna in ALLES verwerkt, zodat men er ook lekker verslaafd aan blijft) en dus weinig gluten en gliadinen, zeer weinig rijst, weinig aardappels, minder toegevoegde suikers. LAAG G.I. VOEDSEL!!! Voedingcentrum (en andere instanties en clubs) heeft een zwaar dubbele agenda dus NIET naar luisteren, spijtig genoeg. Leest allen het broodbuik boek van William Davis. My hero. Tevens had ik 33 jaar lang last van brandend maagzuur dat- thank God- binnen 24 verdwenen was. Nooit meer teruggekomen! Dankzij alleen stoppen met tarwe, de grootste misdadiger in de geschiedenis vd mensheid. Biggest hoax on this planet, EVER!!! Ik herhaal 100 dagen 20 kilo foetsie. Nooit meer het zuur en ik leef nog lang en gelukkig. 2 ons per dag. Niet stoppen met mn biertje en naar hartelust veel recepten uit William Davis' boeken proberen. Wow, wat laten we ons massaal neppen. Voedingcentrum: shame on you
Post Reply

Return to “BroodBuik Ervaringen”