2 dagendieet review

Informatie en Ervaringen met Het 2 Dagendieet
brain

2 dagendieet review

Bericht door brain » 06 mei 2013, 16:25

Er staat een nieuwe (korte) review van het 2 dagendieet van Michelle Harvie & Tony Howell online. De review is hier te vinden.

Brian

noonoo
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 162 cm
Welk dieet volg jij?: 2 Dagendieet
Startdatum: 6 mei 2013
Startgewicht: 64,3 kg
huidiggewicht: 62,8 kg
Streefgewicht: 56 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 64,3 kg
na 1 week : 62,8 kg
na 2 weken :

Re: 2 dagendieet review

Bericht door noonoo » 06 mei 2013, 18:22

Dank je, Brian.
Ik hield vandaag m'n eerste vastendag, dus de informatie kwam mij goed van pas. !smil45

Annemie999

Re: 2 dagendieet review

Bericht door Annemie999 » 19 jun 2014, 18:45

2 Dagen dieet???
Heel eerlijk gezegd is mij dit dieet veel te bewerkelijk en ben je de andere 5 dagen nog steeds op dieet.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, mediterraan eten is prima en bevalt het je goed, ga er dan gewoon mee door!
Maar voor mij voelt het aan als ook weer een gewoon dieet met een twist! Daar denk je gewoon van af te zijn gezien de titel!!!
Ook bevalt mij de tegenstijdige informatie niet die ook nog eens achterhaald is.
Kokosolie en roomboter zijn slecht??? Echt niet!
Daarnaast is Margarine goed en slecht. !smil44 !smil7 OK, wat is het nou?
Ik ben bang dat het boek: het 2 dagen dieet, mensen die moe zijn om continu in dieetmode te zijn op het verkeerde been zet.

Geef mij het Vasten Dieet maar van dr. Michael Mosley & Mimi Spencer.
In Michael's documentaire geeft de vrouwelijke onderzoeker aan dat je juist niet op dieet moet gaan omdat je lichaam anders op de spaarstand gaat staan. Om dit te demonstreren gaat ze met Michael een hamburger eten.
Ik ben inmiddels met het Vasten Dieet 9 kilo afgevallen in 4 maanden.
Ik eet 2 dagen 500 kcal en 5 dagen lekker wat ik wil! Hier zat ik dus de hele tijd op te wachten.

Ik volg al 35 jaar het ene dieet na het andere, steeds zwaarder wordend!!!
Het vastendieet geeft mij eindelijk dat wat ik al die tijd gezocht heb. Controle en resultaat zonder schommelingen groter dan een pond!!! !smil50
Een ongelofelijke opluchting.

Daarnaast is mijn bloeddruk als die van een jonge meid van 18, heb geen diabetes en is mijn verkeerde cholesterol (LDL) klasse en het goede cholesterol helemaal op pijl. OOK HEEL BELANGRIJK!

Mijn tip kijk: http://hetvastendieet.nl/vastendieet-vi ... el-mosley/

Plaats reactie

Terug naar “Het 2 Dagendieet”