Samen op weg met Weight Care...

Ervaringen met Weight Care
Plaats reactie
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>
Samen op weg met Weight Care...

Bericht door Alice » 31 aug 2016, 20:37

image.png
image.png (10.13KiB)7452 keer bekeken
Heey hallo,

Leuk dat je even komt gluren, já ik ben weer terug van weg geweest, even bijkomen van al dat afvallen en dieten.
Was er een beetje klaar mee!

Maar ja...toch weer terug! Met een speciale reden...namelijk> afvallen en om mijn zusje Eefje tot steun te zijn als zij aan haar modifast gaat. Eefje ..word 16 sept geopereerd en krijgt een bypass ( verkleinen vd maag) van af a.s maandag begint ze met modifast en ik...ik begin met W.C.

Drie x per dag W.C, daar naast veel rauwkost ,bouillon, thee en koffie en niet te vergeten..veel water.

Natuurlijk breng ik jullie op de hoogte van mijn ervaringen hier mee!! Het zal wel pittig worden,dit x geen warme maaltijd, maar ik wil het volhouden voor Eefje en als het dan moeilijk word,breng ik jullie op de hoogte ...hoe ik voel...wat er in mijn hoofd omgaat...zodat jullie weten waar je aan begint...haha

Op maandag weeg ik me.....en dan twee weken later weer...òòk ga ik met een cm aan het werk, soms zeggen cm meer dan het skaaltje onder het bed.

Ik zou zeggen tot maandag, dan begin ik...wie weet zie ik je dan hier ...

Alvast iedereen succes met afvallen!
image.gif
image.gif (33.51KiB)7452 keer bekeken
Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

jarden71

Re: Samen op weg met Weight Care...

Bericht door jarden71 » 01 sep 2016, 15:06

Hallo
Ik ga met je mee doen alleen ga ik wel avond eten nemen omdat ik rekening moet houden met mijn dochter die anorexia heeft.
Ik kan die maaltijd echt niet over slaan maar wil in de ochtend en middag ook brood gaan vervangen door weight care en kijken hoe dat gaat bevallen!
Leuk dat je weer terug bent!!

miranda42
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:174 cm
Welk dieet volg jij?:Koolhydraat arm dieet
Startdatum:5 september 2016
Startgewicht:107
huidiggewicht:107
Streefgewicht:95
Gewicht Grafiek:Poging 201111
05-09-2016 107 kg

Bericht door miranda42 » 01 sep 2016, 15:21

Hallo
Ik ga met je mee doen alleen ga ik wel avond eten nemen omdat ik rekening moet houden met mijn dochter die anorexia heeft.
Ik kan die maaltijd echt niet over slaan maar wil in de ochtend en middag ook brood gaan vervangen door weight care en kijken hoe dat gaat bevallen!
Leuk dat je weer terug bent!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 01 sep 2016, 17:07

Heey hoi Miranda,

Was je hier oor nu Jarden of? Omdat er allebeide dezelfde tekst staan...zag je berichtje binnen komen ( erg handig via de mail)

Super dat je mee gaat doen, als er nog meer mensen zijn ...jullie zijn van harte welkom...samen staan we sterk!

Helemaal goed dat je de warme maaltijd doet...doe ik straks ook! Maar eerste weken vol aan de bak, zekers twee, haha zolang moet Eefje ,kijken of ik nog een derde week aan kan.

Maar in jou situatie zou ik zekers met dochter een warme maaltijd genieten, zij moet juist weer aankomen...

Én het voelt goed om terug te zijn..

Vraagje !smil79 hoe weet jij wat je maandag al weegt? :) a.s maandag ga ik me nog even wegen en dat zet ik er dan neer, zal wel meer zijn...heb nog verjaardag...en ik hou me dit x niet in ( twee weken zonder wat lekkers is al een hele strijd, de 30 ste is Rein jarig en dan eet ik weer een gebakje mee!) dus lekker aan het gebak, hugo en hapjes en dan a.s maandag afkicken...oei

BOODSCHAPPEN

Mijn winkel wagentje zal de komende weken bestaan uit....
Komkommers,yoghurt,melk,thee,sla,wortels,paprika,venkel witlof,bleekselderij ( vind ik niet zo heel erg lekker) radijs,kruidenplantjes, tomaatjes,cherrytomaaatjes,,wortels,peentjes,courgettes en heel veel water

Ik zal fotos maken van het avond eten...hoe maak ik het aantrekkelijk voor mezelf ...als ik voor man en dochter gewoon kook..zet dan een wasknijper op mijn neus voor alle geurtjes haha..

Maar afvallen moet ik...anders pas ik straks niks meer aan én het is beter voor mijn lichaam...nu zeul ik alles mee!

Eerst maar die twee weken vol maken..
image.jpeg
image.jpeg (24.03KiB)7397 keer bekeken
Groetjes,
Alice

Mamachrissie
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Bericht door Mamachrissie » 04 sep 2016, 17:55

Afbeelding

Toi toi toi! Je kunt het !smil50

!smil81 !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 05 sep 2016, 19:14

!smil50 dank je wel lieve Chrissie

Lieve lezers,

Pfff wat een dagje...al dagen loop ik met pijn in mijn mond. Vanmorgen was de pijn ineens weg, dus gewoon gaan sporten bij de fyso, smiddags man o man wat een pijn ,het was heen en weer aan het rennen in mijn mond, dan de kies, dan de kaken..gebeld en ik kon half vijf terrecht..

Maar goed ook! Had zoveel pijn in mijn kaken dat niks meer hielp ,heb geslapen..

Ik heb dus een wortelpunt ontsteking, een wortel kanaal behandeling, 26 sept maken ze het af...maar de pijn is weg.

De verdoving trekt er langzaam uit, jaja ook kun je hiervan een drukkende pijn voelen ...joepie !smil88 duurd meestal twee dagen...okee dat is te doen.

Vandaag trouw mijn shakes genomen, smorgens met soya melk ( was niet te pruimen ) smiddags met milde yoghurt mmm erg lekker!

En het avond eten net achter de kiezen zag er zo uit>
image.jpeg
O SHIPS DE VERKEERDE, dit bord was van Mj en nu mijn bordje

Spaghettie met hompen aardappels en een heerlijk stukje brood

ZIEN??
image.jpeg
image.jpeg
WHAHAHA , heb niet eens alles opgegeten was zo zat...wat zal ik morgen eens klaar maken...morgen maar weer kijken !smil79

Heb tottaal geen last gehad van hongergevoel, , wel gerommel in mijn buik...maar laat het mooi rommelen

Drink verder water en nog eens water en slimpie met water...

Tot morgen maar weer!

Liefs,
Alice

Pst...hoe is het met jou gegaan Miranda?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 06 sep 2016, 18:50

Lieve lezers,

DAG TWEE ( nog negen te gaan)

Ik heb lichte hoofdpijn en ik drink veel water, maar gaat niet weg !smil82 , heb steeds raar gevoel in mijn buik, soms bromt het gewoon tegen mij, nou ja dan gROM ik terug...TREK TREK HONGER...AAAAAAH

De rauwkost begint te vervelen, zonder dressings, bah, kan nu al geen komkommers en wortels zien, de tomaatjes vind ik nog erg lekker!

SLA

in alle soorten en maten, bleeh vind het niet meer lekker zo, ik wil met geitenkaas,dressings pijnboom pitten..dus?

Dus ga ik morgen over op de soep! Tomaten,groenten en komkommersoep, dan houd ik het wel vol tot 15 sept ( denk ik...hoop ik ) euh morgen eet ik drie shales, iedereen is weg, dus dat leek me wel een strak plan.

Ik drink me suf in slimpy, wat is dat heerlijk en nul kcal, maar ja alleen van slimpy kan ik niet leven

Heb natuurlijk nog wel iets lekkers in elkaar geflanst alla Alice.

Benodigheden

1 puntpaprika
Stukje courgette
Stukje venkel
1 rode paprika
Veldsla
Bacilicum azijn
Heel ietsie yoghurt ( extra bewaard van mijn yoghurt)
Klein beetje peper

Alles door elkaar husselen, behalve de veldsla en de punt paprika niet !smil79
image.jpeg
was al best vol na èèn halve puntpaprika,

Pff ik verlang weer naar mijn warme maaltijd, maar ik heb nu èènmaal A gezegd,dus hups naar B tis nog even afzien, nog maar negen dagen

MAAR IK DOE DIT NOOIT MEER,

Oja als jullie denken en of dachten dat ik drie shakes heb , dan heb je het mis, twee shakes en een bord rauwkost...morgen gewoon drie shakes, ik heb natuurlijk wel de w.c en Eefje heeft modifast ( misschien vult dat nog beter)..

Wel leuk! Had ik al verteld dat Tanja ook mee doet...zij met een warme maaltijd...èn we hebben alle drie stiekem op de weegschaal gegluurd en jà, allemaal wat verloren...maandag nog eens gluren, jajò dat schaaltje hoort bij mijn leven.

Ga nog even opruimen en ik zie jullie morgen weer..

Liefs,
Alice

Pst mijn plan!
image.png
!smil79 !smil50

Whaha dat lijkt precies op wat ik altijd plan!

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte:...180 cm
Welk dieet volg jij?:Hcg
Startdatum:14 aug
Startgewicht:93
huidiggewicht:81
Streefgewicht:75
Gewicht Grafiek:30 jan: 80,9 kg

Bericht door dunga » 07 sep 2016, 09:26

Alice!! mijn lieverd!

Wat goed dat je mee doet met de andere dames!! Ik hoop dat je lichaam er na vandaag een beetje aan gewend is en dat het geknor ophoudt.. Anders worden het lange dagen.
Die schaal he? Onze vriend en vijand... Vooral die laatste. haha!!!

Je puntpaprika ziet er wel lekker uit!!!!

Succes vandaag!

X
Afbeelding

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 07 sep 2016, 13:33

Ha die Dunga,je hebt me weer gevonden...leuk dat je er weer bent.

Vanmorgen had ik nog lichte hoofdpijn, asprien gepakt en nu gaat het redelijk,nog wel moe, anders moet ik de wier tabletjes maar weer nemen ,daar krijg ik,wel energie van..

Ik kijk soms zo erg met mijn neus, nogal logisch dat ik trek had deed er steeds maar twee schepjes in en dat mogen er vier xijn !smil88

Pfff vanmiddag weer kijkers...nee! Huis is nog niet verkocht, zo nog even dweilen en dan tien min mijn ogen dicht,tegen kwart over vier loop ik naar Eefje tioe,omdaar ff te hangen !smil79

Mijn skaaltje keek wel na mij vanmorgen, heb haar gezegt dat ze maandagochtend weer onder het bed mocht komen eerder niet, maar whoooh dat was heel moeilijk voor me

Toedels ga schoonmaken

Tanja❤️
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:167 cm
Welk dieet volg jij?:Modifast proteïne
Startdatum:04-09-2016
Startgewicht:94.3kg
huidiggewicht:91.3 kg
Streefgewicht:80 kg
Gewicht Grafiek:04-09: 94.3kg
16-09: 91.3kg

Bericht door Tanja❤️ » 07 sep 2016, 20:24

Jaja. Ik doe ook mee. Om te steunen en om zelf n goede start weer te maken! En idd zoals Alice zei doe ik twee shakes, modifast proteïne per dag. Savonds warm eten samen ket mijn dochter. Goede voorbeeld geven hé :)
Smorgens drink ik n shake met water, eet ik n bakje Optimel kwark. Tussendoor n appel of modifast snackreepje. Samizdats shake met water en bakje kwark. Wat rauwkost en cup a soup. Smiddags wat fruit of n reepje en savonds normale warme maaltijd. Moet mijn gewochtenbalk nog aanpassen, maar, mijn gewicht gaat naar benden.
Ik ben niet zo'n schrijver hier maar kom toch af en toe buurten en wat van me laten horen. En onze Alice steunen oo de eerste plaats! Tot gauw weer!
HET IS WAT HET IS........

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 08 sep 2016, 19:43

Lieve lezers,

Kan beter zeggen w.c ...modifast yokebe haha een beetje een mengelmoesje, maare de modifast is wel erg lekker en gewoon met water, dan heb ik nog yoghurtje en die doe ik savonds met w.c.

Nou de eerste vier dagen zijn ècht het moeilijkst...hoofdpijn...raar gevoel in je buik en moe...en knorgeluid en als ik dat hoor dat geknor, pak ik mijn water fles en drink dan de trek maar weer weg...dus? Moet heel veel naar mijn bloempotje toe !smil88

Morgen dag vijf...hoofdpijn is nu ook zo goed weg, vanmorgen nog ietsjes last....nu maar hopen dat mijn honger geknor morgen weg is...

RAUWKOST

Ben de komkommers en dergelijk al wel een beetje zat...whaha ,maar? Ik houd nog vol tot volgende week domderdag, dat is mijn laaatste dag, vrijdag word Eefje dan geopereerd en ik mag dan savonds weer een warme maaltijd JOEPIE !smil50 maar wel opletten dat het niet te vet is...maar dan heb ik ook recepten voor gevonden ,komt helemaal goed!

SOEPIE
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
volgende x doe ik de soep in een mok, kan ik het beter sluurpen..

NASIE

Tja voor Rein en Mj moet ik natuurlijk ook koken, ik proef niks,dus ik hoop maar dat de rijstkorrels goed waren.
ook nog zo'n stunt, heb ik water op staan voor de rijst, het kookt en ik ...haha zet het klokje op tien min voor de rijst, die er dus niet in zit, nog twee minuten dacht ik, dan haal ik zo de rijst eruit...ship ship ,datbzit nog in de verpakking...lachen hoho haha

Ach en ja dan zal ik jullie ook een stunt vertellen om brood in een tas te krijgen, wilde steeds niet en toen dacht ik, yes brood zit er in, is die gewoon door het handvat geschpven en daar lag het op de grond, haha Eefje helemaal in een deuk...hihi ikke ook!

Tanja? Jij ook nog veel succes, jij kunt het ook enne skaaltje mag je best wel alvast een dikke zoen geven toch? En na het weekend, schop je haar er maar weer uit !smil79

Fijne avond
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 08 sep 2016, 23:15

Als jullie goed kijken is er al wat veranderd! Voor jullie een tussen doortje..èn kunnen jullie het vinden

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 09 sep 2016, 19:02

!smil30 sorry Sanne...je word weer gek van mij....haha maar dat heeft een reden ...kijk maar > https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 06#p118006

Én natuurlijk voor alle trouwe lezers...tot daar dan maar weer...

Solly !smil88 !smil79

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Weight Care”