Hoii Jean!
Wat leuk dat je hier ook mee leest,...en wat ben je alveel afgevallen, je doet het top! Haha ik moest wel lachen met die walnoten,zag je voor me hoe je die walnoten aan het kraken was...whahaha jà een goed idee om die te gaan eten en tis nog gezond ook een handje noten, pistasch ( of hoe je dat ook typt) zijn ook leuke noten en lekker om open te maken,sommigen zitten zo vast,dat ik er wel eens een schilmes bij pak.. Trouwens die heb ik lang niet gehad.
Ga vanaf maandag even de hele week goed mijn best doen...

heb ik een limiet ( euh zo zeg je dat toch) voor de deur staan ,ga ik het niet redden omdat...ik deze laatste twee weken van alles had en heb..
Mijn limiet was om op 6 juni 85 te wegen omdat ik dan hier al tien jaar op vetvrij zit te typen whaaaaah ..ja ik weet het wat een lange tijd,een tijd met ziektes,pillen ziekenhuis in en uit, maar? Toch altijd blijven strijden voor mijn streefgewicht en na al die jaren gaat het me nu lukken met weight care.
Het gezonde leven heb ik geleerd van Mathijs Vrieze,ècht heel blij mee dat hij in mijn leven is gekomen,
Zò in het weekend mag ik iets meer van me zelf...alhoewel ik genoeg afgelopen week heb gehad, high-tea met veel lekkers, kwark gebak en soesjes en gisteren nog turks briid met kipkerry.
Ik moest even wennen in Nederland...en hier thuis, onze dochter had iks meer in huis, ja bij aankomst hebben we genoten van een heerlijk zelfgebakken chocolade koekje, maar savonds was er geen ene pinda te vinden
Dit is best erg zoeken naar eten..,dacht later had ook een boterhammetje kunnen nemen
O en als jullie me een x missen ...en denken waar blijft ze nou...ik ben meestal wel te vinden op deze
https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... =89&t=6270 topic dat is namelijk mijn hoofdtopic...
Zo eerst even naar de winkel, wat w.c snacks halen als ze die hebben en anders ga ik rauwkost dippen
Fijn weekend
Oja ik ben natuurlijk wel afgevallen

- image.jpg (27.59KiB)7254 keer bekeken
staat hier naast in mijn rechte geveltje ben blij op weg naar de 87 kilo
Tot maandag of dinsdag o?? .