- images (34).jpg (7.09KiB)6109 keer bekeken
Jàaaa dat doet zekers goed!
Het gevoel dat alles losser gaat zitten, is wel een heerlijk gevoel. ik kwam vandaag even op de w.c account en daar zag ik dat ik dus in febr ben begonnen en daar 92 woog, ik keek en keek nog eens en wat ik vandaag woog , dacht ik whooh!! ik ben goed bezig!
idd mijn broeken die ooit strak om mijn benen zaten , word een losser, mijn riem die eigenlijk aan vervanging toe is omdat er niet meer gaatjes op zitten, haha of ik doe dat met mijn speciale gaatjes tang, alleen weet niet waar die ligt, haha
Kijk zo als op dit

- images (33).jpg (6.18KiB)6109 keer bekeken
plaatje, okee nog niet helemaal, maar al wel een klein stukje.
Ik doe overal aan mee van de w.c haha , samen met Eyoor, schrijven we ons altijd in voor acties van W>C of andere acties waar je w.c gratis uit kunt proberen, maar helaas we zitten er steeds niet bij...haha nu ben ik de w.c al aan het uit proberen, maar ik wil deze ..

- download (6).jpg (13.1KiB)6109 keer bekeken
ook nog een x uit proberen en deze

- images (29).jpg (10.02KiB)6109 keer bekeken
en dit lijkt me ook wel wat

- images (31).jpg (10.15KiB)6109 keer bekeken
en deze ....deze

- images (30).jpg (5.77KiB)6109 keer bekeken
kwam ik ook tegen, deze lijkt me onwijs lekker! maar ja...waar verkopen ze die, niet hier bij onze kruidvat , daar hebben ze maar bar weinig.
Nu hadden ze zo`n maaltijd week in de aanbieding, hm ik dacht koop eum gewoon...kan ik een hele tijd mee vandan, omdat ik het avond eten nog steeds uit de hello fresh box doe..
Vanmorgen een heerlijke yoghurt met musli gehad, haha had ik dat vorige week toch dubbel gedaan, Ik Eyoor, appen, heb ik dat wel goed gedaan? musli met een vaillie shake ,whahhaha, had ik dus dubbel op, want ik had alleen die musli moeten doen...tja zo leer je nog es wat van elkaar..
Okee! ookal word ik niet uitgekozen, ga ze wel zelf uit proberen, na de vakantie, haha heb nu nog wel een voorraadje, Nee! ze gaan niet mee op vakantie, zie je het al voor je ...ik die bussen in mijn koffer naar amerika, denken ze straks nog dat het ..verboden spul is..moet ik in een oranje pakkie in de cel zitten..
Ik ga er van uit dat ik super mijn best doe op vakantie, dat moet als ik mijn streefgewicht wil halen, na die 85 kilo op 6 juni wil ik proberen om op 31 december die 79.9 te behalen en dan om het nog een beetje soepele te laten , 75..
zo nu even naar de buren toe...haha hier op vetvrij hè, niet de buren hier..
WETEN JULLIE, IK BEN ZO ONTZETTEND NIEUWSGIERIG WAT IK ZATERDAG WEEG . HET GAAT ZO MEGA GOED... maar ja, dat kan zo weer veranderen, maar? ik doe mijn best...jullie toch ook?
fijne middag en avond,
Liefs,
Alice