Dieet Pro Ervaringen Topic

Ervaringen met Dieet Pro
Plaats reactie
Eveline

Dieet Pro Ervaringen Topic

Bericht door Eveline » 23 aug 2013, 21:31

Ik wil iedereen oproepen om zijn of haar ervaring met Dieet Pro in dit topic te delen zodat we elkaar kunnen steunen en ervaringen uit kunnen wisselen. Zelf gebruik ik Dieet Pro nu ruim 5 weken en ben bijna 5 kilo afgevallen. Ik gebruik er wel gebroken lijnzaad en tarwezemelen bij. Ik voel me prima, heb erg veel energie en voel me niet hongerig of naar ofzo.
In de ochtend en de middag de shake en dan 's avonds gewoon eten 1 x opscheppen en veel sla en fruit tussendoor. In het weekend neem ik een wit wijntje, moet kunnen. Ik vind het een prima manier van afvallen en ga er gewoon mee door. ik weeg nu 76 kilo, ben een maatje minder en voel me er prima bij. ik kan het je echt aanraden.

succes, groetjes, Eveline

baps

Re: Dieet Pro Ervaringen Topic

Bericht door baps » 23 aug 2013, 21:33

Geplaatst door miss

Hoi Allemaal, ik ben sinds juni bezig met Dieet pro, en ben tot nu toe 22 kgs kwijt! Ik ben superblij met mn nieuwe gewicht en ik ga op het gemakje door tot ik 30 kgs ben afgevallen ϑ in combinatie met gezond eten, veel water en regelmatig flink sporten heb ik dit eindelijk kunnen bereiken. Voor de mensen die nog twijfelen….. Beslist geen miskoop ! Maar vooral waar een wil is, is een weg…….

Geplaatst door Gea

Van 4 mei t/m 14 juli heb ik dieet pro gebruikt. In die periode ben ik 14 kg afgevallen. Daarna ben ik nog 4 kg afgevallen en vanaf begin oktober is mijn gewicht stabiel. Voor mijn gevoel eet ik minstens zo veel als voor mijn dieet, maar ik eet regelmatiger en gezonder. Ik kan weer wandelen en traplopen en ben bezig mijn medicijnen voor de bloeddruk af te bouwen. Ik ben blij met mijn figuur, maar de gezondheidswinst is de stok achter de deur om op dit gewicht te blijven.

Geplaatst door Karin

Eind mei gestart en tot nu 20 kilo kwijt. Het resultaat is geweldig, ik ben er erg blij mee! Succes voor degene die gaan starten. Tip: ik gebruik Ricedream in plaats van water, en van tijd tot tijd doe ik een paar scheppen fruit erbij: heerlijk!

Geplaatst door wijnie

sinds juni bezig. 11 kg kwijt. Prima vol te houden. Ontbijt magere melk shake. Neem yoghurt-aardbeishake klaargemaakt mee naar mijn werk voor de lunch. heb daarvoor een hoeveelheid aardbeien gepureerd in de vriezer en doe daar een paar scheppen van door de yoghurt. Heerlijk! Avondeten, normaal veel wokgerechten groenten/beetje mie of rijst/ongeveer 75 a 100 gram vlees, tussendoor cracker mager vleeswaren met rucola. In weekend ook mijn glas wijn. Zo houden we het nog wel even vol!!

elena

Bericht door elena » 08 sep 2013, 21:14

Hallo ik ben nu 3 dagen bezig met dieet pro maar ben 1,5 kg aangekomen !
Kan iemand mij vertellen of iets niet goed doe ?
Ik neem s ochtends 1 shake met water en 1200 uur nog een shake. Middag een cracker met ei ( soms vergeet ik te eten) avond 2 tabs koolhydraatblokker beetje rijst met groente en kip

Boli

Bericht door Boli » 10 sep 2014, 22:38

Ik gebruik al enige tijd dieet pro (sinds 2 jaar met verantwoorde tussen poses)

Afgelopen zaterdag weer 2 potten gehaald met de aardbei smaak.
Nu merk ik dat de smaak anders is stukken zoeter van smaak.

ook dat de poeder fijner is dan de oudere formule, met shaken merk je ook dat je minder schuim krijgt.
Ik merk ook dat het minder het honger gevoel weg haalt dan voorheen.

waarom word een product wat goed is zogenaamd verbeterd tot iets wat minder werkt?

Helaas zal ik nu op zoek moeten gaan naar iets beters, jammer !smil7

Boli

Bericht door Boli » 10 sep 2014, 22:42

elena schreef:Hallo ik ben nu 3 dagen bezig met dieet pro maar ben 1,5 kg aangekomen !
Kan iemand mij vertellen of iets niet goed doe ?
Ik neem s ochtends 1 shake met water en 1200 uur nog een shake. Middag een cracker met ei ( soms vergeet ik te eten) avond 2 tabs koolhydraatblokker beetje rijst met groente en kip
ten eerste moet je GEEN koolhydraten eten (rijst)
en ook niet TE weinig eten.
bij honger gevoel water drinken.

Heb zelf ook gedaan met mijn vrouw samen, en geen koolhydraten is echt heel belangrijk.
voor de rest kan je salade eten vlees vis en sausen mag zo niet moet zelfs !smil32

Karin

Bericht door Karin » 13 sep 2014, 11:51

Koolhydraten en suikers zijn inderdaad de boosdoeners. Ik laat beide nu bijna een half jaar staan en combineer dit met veel eiwitten. Natuurlijke zoals kip, ei, vis maar ook aangevuld met shakes. Resultaat: 18 kilo afgevallen zonder moeite!

Hans Sturkenboom

Bericht door Hans Sturkenboom » 20 nov 2014, 08:25

Beste mensen van Vetvrij.com. Via jullie website ben ik uitgekomen op het product Dieet Pro. Ik gebruik dit nu sinds 7 weken en heb hier geweldige ervaringen mee. Inmiddels ben ik al ruim 17 kilo kwijt!!!  Met eerdere diëten bleef er na het nemen van een shake een enorm hongergevoel over wat dan snel op een fiasco uitliep. Dat hongergevoel is bij Dieet Pro helemaal niet meer zo. Zeker in combinatie met het weekschema, dat door de variatie in het eten om de shakes heen een programma is dat prima vol te houden is. In het begin had ik wel last van een moeilijke stoelgang. De klantenservice van dieetpro vertelde me dat dit zou kunnen komen door een tekort aan vezels en adviseerde me om het product Vezel Complex te proberen. Sinds ik het combineer met de Vezel Complex is dat inderdaad ook helemaal over.

Afbeelding

Wel combineer ik dit dieet met 2 keer fitness in de week. Met deze combinatie voel ik me een heel ander mens! Inmiddels is bijna mijn hele familie aan de Dieet Pro, en vooral mijn vader heeft erg veel baat bij. Er zijn verschillende klachten die sinds het gebruiken van Dieet Pro weg zijn. Een droge mond is over, zijn bloeddruk al weken stabiel. Hij heeft suiker, maar zijn suikerspiegel is al weken zo laag dat er aanpassingen qua medicijnen zijn gedaan omdat de waarden zo goed zijn!! Hij gebruikt het nu niet meer om af te vallen maar om de waarden op pijl te houden.

Al met al ben ik ontzettend trots op mezelf, maar vooral blij dat ik eindelijk een product heb gevonden dat mij geholpen heeft om zoveel af te vallen. Bedankt voor het artikel op jullie website waardoor ik op Dieet Pro ben gestuit. In de bijlage heb ik een foto van mijn vakantie gezet voordat ik met Dieet Pro begonnen ben, en een foto van mezelf nu, 17 kilo lichter!

Met vriendelijke groet,

Hans Sturkenboom

dieet pro

Miss

Bericht door Miss » 14 jan 2015, 15:51

Hoi Allemaal, Ik ben sinds juni bezig met Dieet pro, en ben tot nu toe 22 kgs kwijt ! Ik ben superblij met mn nieuwe gewicht, en ga op het gemakje door tot ik 30 kgs ben afgevallen In combinatie met gezond eten, veel water en regelmatig flink sporten heb ik dit eindelijk kunnen bereiken. Voor de mensen die nog twijfelen….. Beslist geen miskoop ! Maar vooral waar een wil is, is een weg…….

daph

Bericht door daph » 14 jan 2015, 18:22

Hallo ik ben vandaag begonnen met het dieet. Ik wil 7 kilo afvallen.Heeft er iemand ervaring met het afbouwen.

Gea.

Bericht door Gea. » 14 jan 2015, 20:44

Ik heb totaal 4 maanden dieet pro gebruikt. In die periode ben ik 14 kg afgevallen. Daarna ben ik nog 4 kg afgevallen en vanaf begin oktober is mijn gewicht stabiel. Voor mijn gevoel eet ik minstens zo veel als voor mijn dieet, maar ik eet regelmatiger en gezonder. Ik kan weer wandelen en traplopen en ben bezig mijn medicijnen voor de bloeddruk af te bouwen. Ik ben blij met mijn figuur, maar de gezondheidswinst is de stok achter de deur om op dit gewicht te blijven.

lai

Bericht door lai » 14 jan 2015, 22:22

Hallo allemaal, Ik wil eigenlijk ook beginnen met dieet pro en zeker dat ik nu op de site de aanbieding zie staan,heb gisteren in de winkel met de pot in mijn handen gestaan ,maar weer terug gezet,welke smaak is het lekkerst? Ik heb modifast gehad in vanille en chocolade ,is dit vergelijkbaar en ik hoef maar een kilo of 5 af te vallen zodat mijn duik wat minder aan wezig zal zijn in jurkjes.

karin (2)

Bericht door karin (2) » 15 jan 2015, 06:14

Karin schreef:Koolhydraten en suikers zijn inderdaad de boosdoeners. Ik laat beide nu bijna een half jaar staan en combineer dit met veel eiwitten. Natuurlijke zoals kip, ei, vis maar ook aangevuld met shakes. Resultaat: 18 kilo afgevallen zonder moeite!
Hoi Karin #naamgenotjeee# Als je alleen de shakes ga doen dat hou je niet vol. Hou je aan het voedingschema en je kilo`s vliegen eraf. Ik ben nu 6 weken bezig en het gaat goed. Ik sta dan ook niet al te veel op de weegschaal, dat is killing!! Koop een leuke broek of shirt, wel een maatje kleiner, hang hem aan de kast. Dat is je streven!!! Suc6 iedereen!!!

karin

Linda81

Bericht door Linda81 » 15 jun 2015, 19:31

Ik ben nu in mijn 3e week en ook maar 1 kilo afgevallen. Ik neem in de ochtend een shake met melk. Om half 10 een appel om half 12 een shake met magere jogurth om half 4 een rijstwafel met kaas en om 6 uur groenten en vlees en soms 1 aardappel. Verder drink ik alleen water meestal 2 liter en 3 koppen thee en 3 kopjes koffie. Waar gaat het fout?

Lien1986

Bericht door Lien1986 » 11 aug 2015, 08:46

Hallo allemaal ik ben in drie weken 5 kilo afgevallen door me goed aan het menu te houden en veel te bewegen.
Ik stond op 90 kilo en ben 1.83lang
Ik gebruik wel de glucocceman pillen erbij waardoor ik nu echt geen honger meer heb.

Lien1986

Bericht door Lien1986 » 11 aug 2015, 12:37

Linda81 schreef:Ik ben nu in mijn 3e week en ook maar 1 kilo afgevallen. Ik neem in de ochtend een shake met melk. Om half 10 een appel om half 12 een shake met magere jogurth om half 4 een rijstwafel met kaas en om 6 uur groenten en vlees en soms 1 aardappel. Verder drink ik alleen water meestal 2 liter en 3 koppen thee en 3 kopjes koffie. Waar gaat het fout?
Misschien meet bewegen ?
Al ga je maar een stuk fietsen en vooral na het avondeten schijnt goed te zijn!
Eet ook vette vis is ook goed

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Dieet Pro”