Dieet Pro Resultaat

Ervaringen met Dieet Pro
Post Reply
kar

Dieet Pro Resultaat

Post by kar »

Ben uiteindelijk 37 kg (éénderde!) van mijn gewicht verloren (van BMI 33,6 naar 22,7) en houd dat nu al vijf maanden eigenlijk probleemloos vol dankzij een complete levensstijl-omslag waarin BCM onmiskenbaar een zeer belangrijke factor is geweest, omdat ik het daardoor heb kunnen volhouden.

Veel sporten, drie keer per dag eten (niets meer tussendoor behalve in de loop van de middag een stuk fruit) en vooral goed nadenken over wat je wel en niet eet en drinkt. Op z’n tijd gaan de biefstuk met friet, mayo en bier er vrolijk in; geen enkel probleem, mits je je lichaam vervolgens weer in de gelegenheid stelt daarvan te herstellen door een balans-dag in te lassen.

Je eigen wil en mindset is en blijft feitelijk de enige factor die ècht bepalend is (sta je er zelf niet voor de volle 100% achter, dan lukt het ook niet; ook BCM is geen wondermiddel of trucendoos), maar BCM geeft wel die steun in de rug die het ook ècht doenlijk maakt.

Voor mij verder geen afvallen meer; sterker nog: ik ben door het vele sporten nu juist gewicht aan het bij-winnen door spiervorming (ja, de sixpack wordt zichtbaar!). Ik heb hier dus niet zo veel meer te zoeken. Ik kom hopelijk over zeven maanden nog één keer terug om te laten weten dat ik mijn gewicht uiteindelijk een jaar heb weten vol te houden.
Post Reply

Return to “Ervaringen met Dieet Pro”