starten met dieet pro

Ervaringen met Dieet Pro
Plaats reactie
belinda
starten met dieet pro

Bericht door belinda » 09 mei 2013, 15:56

hallo allemaal, mijn naam is belinda, ik ben 22 jaar en wil starten met dieet pro. zijn er nog meer starters?

carla74

Re: starten met dieet pro

Bericht door carla74 » 13 jun 2014, 10:50

Hallo allemaal,

Ik ben ben carla en afgelopen woensdag begonnen met Dieet pro. Het bevalt op zich goed. Ik vind persoonlijk de shakes wel lekkerder met melk dan met water.

xandoo

Bericht door xandoo » 23 jun 2017, 14:05

Hallo iedereen ik ga vandaag dieet pro bestellen in de 4 smaken. Ik heb het gebruik gemaakt van deze actie van vetvrij en dieetpro
Ik weeg 82 kilo en zou graag toch een 20 tal kilo afvallen.
Ben benieuwd.
Ik weet nog niet of ik nog iets moet bijbestellen van pilletjes of zo.

Groetjes Pascale :)

BiGa

Bericht door BiGa » 23 sep 2017, 13:26

Mijn naam is Birgit, ik ben afgelopen zondag met dieetpro begonnen.
Eerst in smaak banaan om te kijken of het iets doet (voordat ik andere smaken erbij koop).
Tot nu toe alleen maar 1/2-1 kg kwijt. Maar ik doe ook alleen 1-2 shakes per dag (hangt van drukte af) want ze vullen goed, dus 300ml drinken duurt minimaal 15-20min.
Hungergevoel veel minder maar wel goed verstopte darmen. ;(
Ik blijf 's avonds eten zoals voorheen, ook met af en toe aardappelen/rijst, maar vooral vlees en groente.
Ik blijf wel een beetje snoepen, en ga vandaag nog een half sneetje roggebrood met magere beleg eten voor de stoelgang.

Mariane

Bericht door Mariane » 23 okt 2017, 19:47

Hoe gaat het nu met afvallen als ik naar je recensie kijk is t precies een maand geleden.
Ik heb de volgende vragen?.

- Sport je er ook bij? Is dit verplicht?
- lees dat je maar 2 shakes per dag neem?
- Val je af indien je in de avond gewoon rijst en of aardappel eet met groente?

Ik ben gisteren ermee begonnen en dacht dat je 200 ml meteen moest opdrinken dus ik nam het in 1 keer, nu lees ik dat ik dit rustig aan moet nuttigen.

Ik hoop een reactie van je te ontvangen want velen reageren niet waardoor je niet precies weet hoe het dan zit. Zou het fijn vinden om contact te houden. Mariane

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Dieet Pro”