Dieet Pro Producten Actiepakket (KORTING)

Ervaringen met Dieet Pro
Annet

Re: Dieet Pro Producten met Micellar Caseïne

Bericht door Annet » 22 feb 2014, 21:39

Ik ben een maand geleden begonnen. De eerste week ben ik 4 kilo afgevallen, de tweede weer 3 kilo. De afgelopen twee weken heb ik geen dieet pro gebruikt maar wel de gratis weekmenu's gevolgd die ik hier op de website heb gedownload. De 7 kilo ben ik nog steeds kwijt. Volgende week begin ik weer voor twee weken.

Kortom erg tevreden

Anette

Suus
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Startdatum: 8 april 2014
Startgewicht: 85.6 kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 85.6 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Suus » 26 mar 2014, 14:26

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Paar jaar terug had ik Cambridge dieet gedaan. Ik was toen 20 kilo afgevallen. Helaas door persoonlijke omstandigheden 2 jaar later 10 kilo aangekomen. Aangezien Cambridge nogal prijzig is, ben ik op zoek naar een ander dieet. Ik heb tot nu toe veel gelezen over Dieet Pro, maar zijn er mensen met recente ervaringen mbt dit dieet? Ik zit in het buitenland momenteel en ben van plan om te beginnen begin april.

Suus
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Startdatum: 8 april 2014
Startgewicht: 85.6 kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 85.6 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Suus » 09 apr 2014, 16:01

Ik ben dinsdagochtend 8 april begonnen met Dieet Pro. Ik gebruik Dieet Pro met chocolade smaak. Het valt mij op dat het poeder makkelijk oplost. Ik roer eerst met een lepel voordat ik verder ga shaken. Verder tot nu toe merk ik dat ik geen hongergevoel heb. Ik houd mij aan het eetschema die ik hier op het forum heb gevonden. Daarnaast drink ik veel water en thee. Ik gebruik ook de vezelpoeder. Tot nu toe geen problemen om naar de wc te gaan. Ik zal proberen elke week een update te geven.
Zijn er nog meer mensen die Dieet Pro doen?

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Dieet Pro”