Dieet Pro Producten Actiepakket (KORTING)

Ervaringen met Dieet Pro
Marjoleine

Dieet Pro Producten Actiepakket (KORTING)

Bericht door Marjoleine » 02 jun 2011, 09:11

Voor mijn opleiding als diëtiste ben ik geïnteresseerd in verschillende methode om het gewenste resultaat te behalen. Een tijdje geleden zag ik in het winkelcentrum bij de reformwinkel een grote stellage staan met potten Kiwi-Slank Gisteren waren alle potten verdwenen. en hadden plaats gemaakt voor Dieet Pro Eiwitslank. Navraag bij de verkoopster leerde me dat Kiwi-Slank geen succes bleek. Vreemd want de ervaringen die ik over Kiwi-Slank lees zijn niet uitsluitend negatief.

Ik heb wat informatie opgevraagd over het nieuwe product en heb het volgende gevonden

Dieet Pro Eiwit Micellar Caseïne

Dieet Pro is een zeer doeltreffend product om af te rekenen met die vervelde kilo's. Door de unieke drievoudige werking wordt direct het overtollige lichaamsvet aangepakt, het hongergevoel geremd en blijft het spierweefsel behouden.

Dieet Pro Actiepakket

Afbeelding

2x Dieet Pro (smaak naar keuze)
1x Waterfles (GRATIS)
1x Shakebeker (GRATIS)
1x Weekmenu (GRATIS)
1x Toegang Besloten Facebook Coaching

Meer informatie en bestellen

Dieet Pro weekschema en recepten

Hier een voorbeeld van een weekmenu met recepten die geschikt zijn om samen met Dieet Pro te volgen.

Micellar Caseïne

Nog nooit is er zo'n product verkrijgbaar geweest als deze krachtpatser. Dieet Pro bevat het speciale eiwit micellar Caseïne. Dit is een zeer langzaam verteerbaar eiwit wat in staat is om urenlang het hongergevoel te onderdrukken. Dieet Pro bevat slechts 79 kcal per shake. Je zult veel minder calorieën binnenkrijgen en toch de hele dag een verzadigd gevoel hebben. Het lichaam zal gedwongen worden de vetreserves aan te spreken waardoor de kilo's als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen.

Slechts 2 shakes Dieet Pro per dag is al voldoende voor een verbluffend resultaat! Meng Dieet Pro in een glas koud water of magere melk, of meng het door magere yoghurt om deze om te toveren in een heerlijke vruchtenyoghurt. Jij bepaalt zelf hoe snel en hoeveel je afvalt. Dieet Pro is verkrijgbaar in de smaken aardbei, banaan, choco en vanille.

Ervaring met Dieet Pro Eiwit Micellar Caseïne

Wie heeft er ervaring met Dieet Pro Eiwit Micellar Caseïne ? Het lijkt mij hetzelfde als de bestaande eiwit-shakes zoals easyline en modifast, of is er een aantoonbaar verschil?

Groetjes,

Marjoleine

Sportman

Re: Dieet Pro Eiwit Micellar Caseïne

Bericht door Sportman » 14 jun 2011, 17:55

Hallo Marjoleine,

Er zit wel degelijk verschil in deze producten. Ik werk in een winkel waar we al deze producten verkopen. Dieet Pro is op dit moment echt heel erg populair, en we krijgen er ook enorm veel mensen voor terug die er veel van af gevallen zijn. Veel meer dan op EasyLine Eiwitslank bijvoorbeeld. Voordeel van Dieet Pro is dat het nagenoeg vrij is van koolhydraten, vet en suiker, en heel weinig calorieen bevat. Vrijwel alle shakes die tot nu toe verkrijgbaar waren zoals Herbalife, Prodimed, Weightcare, Modifast etc. bevatten nog relatief veel suikers. Ook zit in deze formules meestal wei eiwit (wat veel sneller verteerd wordt en dus meer geschikt is voor sporters) of soja eiwit. Micellar Caseine, wat in Dieet Pro zit, geeft een veel langer verzadigd gevoel. Daarnaast bevat Dieet Pro L-Carnitine om de vetverbranding te stimuleren. Afgelopen maand was echt gekkenhuis bij ons in de winkel omdat iedereen nog even wat kilo's wil verliezen voor de zomer.

Groetjes,

Tim

Marjoleine

Bericht door Marjoleine » 15 jun 2011, 16:36

Hee Tim,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Het spreekt me erg aan allemaal. Ik ga er binnenkort mee aan de slag. Als je (of iemand anders die dit leest) nog meer tips heeft hou ik me aanbevolen.

Wens me sterkte want het gaat me lukken!!!!!

Marjoleine

Lau

Bericht door Lau » 17 aug 2011, 16:12

Hoi Marjoleine,

Ik hoor nu net voor het eerst van Dieet Pro, ben erg benieuwd. Hoe is het jou bevallen??

Groetjes

licela

Bericht door licela » 20 sep 2011, 14:24

ik heb dit eiwitrijk dieet pro besteld maar ik krijg het niet weg. waardoor ik het ook moeilijk kan volhouden. Ik heb nog 1 pot banaan en 1 pot aardbei plus shaker . is er iemand die deze potten voor 20 euro voor alles zou willen overkopen? ik vind het zonde om zomaar weg te gooien.

heeft er iemand interesse? laat dan hier een reactie achter

groetjes

Alicia Migo

mariska1973

Bericht door mariska1973 » 26 okt 2011, 17:53

hoi
ik heb het dieet pro 6 weken gebruikt ,met 2 shakes per dag.
het was goed vol te houden (veel viel ik niet af in totaal 4 kilo)

mariska
www.dieetpro.nl

Sabine

Bericht door Sabine » 29 jan 2013, 16:18

Voor iedereen die interesse heeft, ik heb een Dieet Pro Weekschema samengesteld

Dieet Pro Eetschema 7+2 Dagen

Sabine

Noel

Re: Dieet Pro Producten met Micellar Caseïne

Bericht door Noel » 04 feb 2013, 10:18

Voor als het iemand te veel in de papieren gaat lopen? :)
Ik ben in een maand door veel sporten en niet snoepen 3 kilo afgevallen en dat was mijn streven.. Maar wel een hele pot Dieet Pro + shake beker over..

Ik hoor het graag!

merle

Bericht door merle » 10 apr 2013, 09:39

Noel schreef:Voor als het iemand te veel in de papieren gaat lopen? :)
Ik hoor het graag!
Hoi Noel,

Dat valt volgens mij al mee. Toen de shakes pas te koop waren waren ze best wel duur. Tegenwoordig zie je steeds meer aanbiedingen. Zelf betaal ik 20 euro voor een grote pot dieet pro.

merle

Basjan

Bericht door Basjan » 13 apr 2013, 22:51

Ik koop het bij de tuinen, maar betaal daar bijna 30 euro per pot. Waar koop jij dieet pro dan voor 20 euro merle?

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 15 apr 2013, 19:17

Hallo Bas-Jan, er zijn regelmatig aanbiedingen in de webshop te vinden.

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Indo1978

Bericht door Indo1978 » 09 jul 2013, 12:14

Hallo ik gebruik nu iets meer dan een maand dieet pro 2 x per dag ben er tot nu toe 11 kilo mee kwijt geraakt ben nu aan me 4 de pot bezig. Maar merk dat het nu minder snel gaat :-( . Ik wil in totaal 25 kilo afvallen en geef mezelf daar nog 3 maanden voor. Ik drink trouwens alleen de choco variant want de rest krijg ik niet weg. Iedereen succes

Sanne

Bericht door Sanne » 10 jul 2013, 07:51

Hallo,

Een super resultaat toch? Het is heel gebruikelijk dat het de eerste tijd sneller gaat. Val je nu nog af, of blijft je gewicht stabiel? Ik heb nog een aantal vragen:

- Wat was je startgewicht
- Wat is je streefgewicht
- Wat is je huidige gewicht
- Hoeveel tijd heb je nodig om je streefgewicht te behalen (schatting)

Heel veel succes met Dieet Pro!

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

baps

Bericht door baps » 23 aug 2013, 21:35

Geplaatst door sjeeltje
12.25
ben nu 6 dgn bezig en er is nu 6 kilo af. ik wil er totaal 10 kilo af, dus ben bijna zover. dieet pro bevalt me goed en het gaat snel. ik doe smorgens en smiddags met magere yoghurt, tussendoor fruit en volkoren cracker met 30 + kaas, vis of tomaat met komkommer avondeten eet ik gewoon normaal met de rest mee. verder 1,5 liter water, dit GOEDJE werkt prima.

Geplaatst door Sarah
07.01
Na 1 week dieet pro 4,1 kilo eraf! Het resultaat mag er zeker zijn, maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat het geen honger/trek hebben voor mij absoluut niet op gaat. vooral het weekend was het echt zwaar. Maar goed, ik mag niet klagen en ik ga rustig door.

Geplaatst door enna
22.36
hoi, ben nu 4 weken bezig. gebruik dieet-pro als ontbijt en lunch. tussendoor fruit en ong 1,5 liter water. `s avonds eet ik gewoon mee met de rest van het gezin. ben nu 6,5 kilo kwijt, dus hartstikke tevreden. ik meng de vanillesmaak met optimel framboos en de chocoladesmaak met optimel chocodrink. ik vind deze beide erg lekker. ga nog even door, wil minstens 10 kilo kwijt.

Geplaatst door Dennis
21.22
Hallo alemaal, ik ben vorig jaar in september begonnen met dieetpro, was binnen 1,5 maand 10 kilo afgevallen. super blij natuurlijk, daarna ben ik ziek geworden en moest ik stoppen met dieeten. Nu ben ik weer 2 weken bezig en ben ik 5 kilo lichter. het helpt bij mij erg goed, ik heb 'n mooi goed schema gemaakt voor mezelf, ik doe alles wel wat strenger dan normaal maar t moet, laat de laatse 20 kilo`s er maar afvliegen.

Geplaatst door Hennie
09.39
Hallo allemaal, ben nu 3 weken bezig en 4,5 kg eraf. Het is goed te doen, geen honger. Ik eet alleen de shakes, geen andere pillen ofzo erbij en houd me aan het voedingsschema wat erbij zit. Eet rustig een keer een ijsje of met een verjaardag wat lekkers. ben goed tevreden.

Geplaatst door Chant
14.50
Ik was al bezig met normaal eten en viel al gemiddeld tussen de 500 gram en 1 kilo per week af. Nu sinds vorige week donderdag gebruik ik dieet pro, hiervoor heb ik nog nooit shakes geprobeerd. Vorige week donderdag woog ik 84 en afgelopen donderdag 81.4! Dit is mijn eerste week, nu zien hoe het aankomende week gaat.

Geplaatst door Fanny
23.23
17 dagen dieetpro, resultaat: 5 kg minder! Heel blij mee!!

Geplaatst door serdar
13.10
mensuhh... ben al een week bezig en ben 4 kilo afgevallen.

Geplaatst door Carla
21.46
Sinds 3 dagen begonnen met Dieet-pro. Ben er (tot nu toe) enthousiast over. Het is in ieder geval het eerste dieet waarbij ik geen ontzettend hongergevoel heb. Fijn dat je er tussendoor toch iets bij mag eten (al is het een crackertje of een stukje fruit). De ochtendshake mix ik met Optimel (wel in een blender, want in de shakebeker blijft het klonterig) en de middagshake met magere melk (dat gaat bij mij prima in de shakebeker). `s avonds eet ik heel licht (een salade met een paar walnoten en paar aardbeien). Ben benieuwd...morgen voor het eerst even wegen...succes allemaal.

Geplaatst door monika
15.51
Ik ben nu 3 weken bezig met pro-dieet, en ik heb 8,1 kg kwijt. Ik volg het weekmenu en smorgens multivitamine bruistablet erbij, en bij de avond maaltijd wel een visolie capsule. Ik ben erg tevreden dus ik ga door. De shake doe ik in de magare melk en ik vind alle smaken te doen.

Geplaatst door AC
10.27
Ik ben nu bijna 3 weken bezig en ruim 4 kilo kwijt. Ik begin het te merken in mijn kleding, alles gaat wat ruimer zitten! Prettig hoor! Het is nog steeds goed te doen. Ik ga wel vezelcomplex erbij nemen aangezien de stoelgang iets minder is, maar dat is niet zo gek. Ga bijna aan de volgende set potten beginnen. Ik meng Vanille met Optimel en dat is eigenlijk wel lekker! Ben benieuwd waar ik over 1 maand ben.

Geplaatst door Inge
08.19
Hallo Allemaal, Ik ben sinds een maand bezig met Dieet Pro en het bevalt heel goed! Ik verlies niet zo heel veel kilo`s maar wel veel centimeters! Waanzinnige resultaten en helemaal als je ook het iedere 2u iets eten erbij doet. in het foldertje stonden goede voorbeelden die je zelf ook wel een beetje kan invullen. ik ben nu tien kilo kwijt en ik heb geen seconde honger gehad, in die zin ik heb nu geleerd om elke twee uur iets te eten, waardoor ik me zoveel fitter voel dan voorheen! Ik was totaal geen ontbijter en zelfs de lunch sloeg ik te vaak over. als ik dan at, ging het mis en at ik verkeerde dingen waardoor ik veel te dik ben geworden. een patroon van jaren die ik nu met deze shakes eindelijk aan het doorbreken ben. Iedereen heel veel succes! Groetjes, Inge

Geplaatst door tineke
10.13
Hoi allemaal, ik ben Tineke uit Amersfoort en ik ben 3 weken geleden begonnen met dieet pro en vanmorge weer op de weegschaal geweest en ja hoor weer 1.2 eraf, in totaal 5.2. Het is goed te doen geen hongergevoel en ik taal ook niet naar brood. ik doe s morgers magere yoghurt met aardbei of chocola, tussendoor een sinaasappel en s middags weer magere yoghurt en tussendoor een cracker met rookvlees of rijstewafel en s avonds eet ik elke dag van alles mee, en s avonds een appel en veel water. succes iedereen.

Geplaatst door Stefani
111.49
Hallo allemaal, ik ben vorige week maandag begonnen en nu al 2,8 kg (2,2 kg na 1 week) kwijt, super. Op de sportschool mag ik me wegen, dus dan zie ik ook het vetpercentage. dit is in 1 week al 1% minder en ook in cm ben ik al wat kwijt. Ik doe het samen met mijn dochter en die is al meer als 3kg kwijt. Dus wij gaan voorlopig door.

Geplaatst door AC
09.28
Hoi, ik ben op koninginnedag begonnen. De eerste week niet helemaal exact eraan gehouden en toch 1,7 kilo kwijt. Deze week echt mijn best gedaan en nu, na bijna 2 weken, 3,5 kilo kwijt!!! Ik word hier blij van. Ik vind het goed te doen en het valt mee met het hongergevoel aangezien je ook wel wat tussendoortjes mag. Ik heb nog wel 15 kilo voor de boeg maar dat moet allemaal lukken. Ik sport 2 a 3 keer per week.

Geplaatst door jackie
09.28
hallo allemaal, afgelopen maandag ben ik begonnen met dieet pro en ben in 4 dagen van 84.3 naar 80.2, ben er super blij mee. mijn dag bestaat uit ochtend een shake, daarna een glas water, tussendoor een cracker met tomaat en een glas water, lunch een shake en een glas water, tussendoor een stuk fruit en een glas water, tussendoor een cracker met kipfilet en een glas water, avondeten een groentesoep of tomatensoep, avondsnack een stuk komkommer. in de avond drink ik ook lekker veel water ongeveer 2 1/2 liter per dag. ik heb ook helemaal geen last van een hongergevoel. ik wens jullie allemaal succes

Geplaatst door tineke
07.27
Hallo allemaal, ik ben Tineke uit Amersfoort en ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van het afvallen. nou 2 de week weegmoment vanmorgen en ja hoor 1.3 afgevallen. dus in 2 weken nu 4 kilo, ben heel blij er hoeft ook niet veel af hoor. nu wil ik voor mezelf nog 7.5 kilo en het gaat me lukken want het is goed vol te houden. gr en succes iedereen.

Geplaatst door Selin
09.42
Hoi Allemaal, vandaag mijn 13e week ingegaan. Ben in totaal 11 kilo kwijt sinds 6 februari. Ik heb gemerkt dat als ik alleen maar eiwitten eet, dat het afvallen soms stil staat of heel erg langzaam gaat. Dus las ik 1 keer in de 4 weken een normaal weekje in. Dan kom ik niet aan maar val ik natuurlijk ook niet af. Maar de weken daarop, gaat het ineens veeel sneller met afvallen. Soms blijf ik een week stilstaan, maar echt, gewoon doorgaan, de week daarop val ik dan ineens 2 a 3 kilo af. Blijven volhouden dus en op langere termijn bekijken. Verder, allemaal heel veel succes. Denk aan het eindresultaat.

Geplaatst door Ad
09.35
2e Paasdag begonnen en al 10 kilo kwijt. Streefgewicht gehaald nu, maar ga nog even door. Binnen een jaar 16 kilo`s kwijt maar laatste loodjes waren `t zwaarst. maar dankzij dit is het gelukt.

Geplaatst door Truus
12.02
Ik ben bijna 2 weken terug begonnen met Pro dieet, en volgens de weegschaal is er al ruim -8 kg af. kan dit wel in zo`n korte tijd? Heb wel zwaar overgewicht... hoop dat het zo door gaat! goed vol te houden...

geplaatst door Wil
14.14
Ik ben nu zo`n 6 weken bezig en volg hier al een tijdje de berichtjes. vind het echt goed en het werkt gewoon echt. Ik combineer Dieet-Pro wel ook met andere eiwitproducten van bijvoorbeeld dieetstudio.com want ik misde echt gewoon iets om te kauwen of tussendoor. De combinate werkt super en ik ben al 12 kilo kwijt! :-) Ik ga voor nog een kilo of 5, misschien ga ik dan nog wel even door want ik hou het goed vol zo! :-) Succes iedereen

Geplaatst door leonie
15.12
tja klopt, de melk moet je er wel bij optellen, ik meng het overigens met karnemelk...gaat goed hier..nu 8 kilo eraf :-)

Elena
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: .150 cm
Welk dieet volg jij?: Dieet Pro
Startdatum: 07-09-2013
Startgewicht: 55... kg
huidiggewicht: 53... kg
Streefgewicht: 50... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Elena » 02 okt 2013, 12:52

Hallo lieve mensen,
Ik ben nu ongeveeer 3 weken bezig maar ben maar 1 kg kwijt.
Ik neem 2 shakes per dag en voor de rest hou ik mij aan de schema om de 2-2,5 uur tussendoortjes met
fruit of cracker.
Ik zie dat jullie zoveel afvallen en in een korte tijd. Ik snap niet waarom het bij mij niet lukt.
Kan iemand mij helpen.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Dieet Pro”