Waar mengen jullie Pro Dieet Pro mee?

Vragen over Dieet Pro
Plaats reactie
Eva.

Bericht door Eva. » 09 nov 2015, 12:15

door: Eva gepost reacties: 5

Hi allemaal! Ik ben vandaag begonnen met DIEET PRO, ook ik ben erg benieuwd of het voor een langere periode vol te houden is. Wat ik erg fijn vind is dat je s`avonds een normale gezonde maaltijd kunt eten. Ik heb vanmorgen de poeder door magere bosvruchten yoghurt (optimel) gedaan met een eetlepel gebroken lijnzaad voor extra vezels. Vanmiddag heb ik een shake gemaakt met het poeder, magere drinkyoghurt (optimel) en bevroren fruit, erg lekker! Ook ik wil zeker nog 15 kilo afvallen... het liefst nog wel meer! Maar goed, dat moet ook niet te snel gaan! Ik ben erg benieuwd naar iedereen zijn/haar ervaringen... laten we elkaar op de hoogte houden! Succes allemaal! Groetjes, Eva

carla

Veel succes met het afslanken. Ik gebruik dieet pro al een behoorlijk lange tijd, niet direct om af te vallen maar om op gewicht te blijven. Dus na een calorie rijke dag vervang ik meestal de lunch met dieet pro. Ik hou helemaal niet van shakes, ik moet het gevoel hebben echt gegeten te hebben, dus ik meng het poeder met 0% Griekse joghurt. Daar doe ik dan nog vers fruit doorheen en ik zit heerlijk te smullen. Succes.

Mariska

Ikzelf vind de shakes met soja-melk het lekkerst...tipje:)

Edith

Ik ben nu 4 weken op weg en ik voel mij slanker en strakkerworden. Nog steeds geen weegschaal gekocht .De shakes smaken heerlijk en heb alle 4 de smaken in huis. Het lijkt wel bijna een verslaving, zo gemakkelijk kan ik het volhouden. Ik drink het alleen met magere yoghurt en flinke eetlepel lijnzaad. Tip als je af en toe trek hebt in iets zoets. Bij de vanilleshake wat rozijntjes of krentjes mengen. Wel het zeefje uit de beker halen IJskoud koelen. Stilt de zoete trek en je hebt wat te kauwen. Ik wil nog iets van 3 kilo en trek hiervoor nog 3 tot 4 weken uit.

Marjolein

Ik vind de shakes ook het lekkerst met sojamelk. Ik shake het met de shake-beker die ik erbij kreeg en dan smaakt het niet poederig. ik vind banaan trouwens het lekkerst.

Marion

hallo, ben nu 2 kg afgevallen, 2x per dag een shake en tussendoor fruit of een cracker met slankie kaas `s avonds een gewone maaltijd maar met minder aardappelen of rijst/pasta. ik vind de chocola erg lekker , `s morgens mix ik die met optimel yoghurt straciatella en `s middags met halfvolle melk, aardbei is prima te shaken met magere yoghurt en 2 schepjes optimel aardbei kwark erdoor verder doe ik in het weekend lekker een wijntje en een hapje hoor! ik sport 3x in de week dus dat helpt ook! groetjes marion

es.

Re: Waar mengen jullie Dieet Pro mee?

Bericht door es. » 25 feb 2016, 20:16

Ik ben nu sinds 4 januari bezig met het Dieet pro. De eerste week was ik 3,5 kilo afgevallen in vijf dagen maar de laatste twee drie weken lijkt er niks te gebeuren en val ik niet af!
Dit tot zeer grote frustratie en teleurstelling. Ik ben onwijs gemotiveerd en neem het dieet zeer serieus alleen snap ik totaal niet wat ik fout doe.
Mijn werktijden zijn vanaf 13.45-22.15. In de ochtend word ik ongeveer om 10.30 wakker.
Hieronder ziet u wat ik dagelijks eet:

11.00 uur shake met magere melk
Geen tussendoortje
13.30 uur shake met magere melk
Geen tussendoortje
17.15 avondmaaltijd. Bestaat voornamelijk uit 150 gram kipfile/rundergehakt ( geen magere variant denk ik ) groenten met volkoren rijst 50 a 60gram. ( Ook eet ik vaak eieren. )
20.30 twee rijstenwafels.
Soms na werktijd een cracker met huttekase als ik erg trek heb anders eet ik niks meer.

Ziet u waar ik de fout maak? Is het beter en helpt het ook als ik ook visolie extra forte capsules in neem?

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vele mails en ook hopelijk deze.

Groetjes,
Es

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Dieet Pro”