Klacht Crosmo BV Pure products Curafit

Vragen over Dieet Pro
AnjaB
Klacht Crosmo BV Pure products Curafit

Bericht door AnjaB » 27 feb 2015, 11:38

Beste dhr mv , ik had een proefzakje besteld bij u. Nu ontvang ik later een groter pakket en zie ik dat geld van mijn rekening ongewenst is afgeschreven! Ik wens dit niet en het is niet rechtmatig om aan een proefpakket een abonnement te koppelen! Ik hen het Afgeschreven geld gestoneerd en uw pakket vandaag aangetekend naar u gestuurd! M v g groet Anja

AnjaB

Re: Klacht Crosmo BV Pure products Curafit

Bericht door AnjaB » 27 feb 2015, 11:39

Beste Anja,

De laatste tijd ontvangen wij veel vergelijkbare klachten. Aangezien Dieet Pro de producten niet heeft geleverd hebben we research gedaan om de herkomst te achterhalen. Het pakket is besteld / geleverd door Crosmo BV / Pure products.

Contactgegevens Crosmo BV
Zekeringstraat 17
1014 BM Amsterdam
020-5306667

http://pureproducts.nl/
http://curafit.com

Wij kunnen u adviseren om het afgeschreven bedrag te storneren via uw bank en dit telefonisch of via de bovenstaande websites te melden aan Crosmo BV.

Verder verwijzen wij u graag door naar de volgende consumenten websites:

http://www.klacht.nl/crosmo/
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... -beaucare/
http://www.klachtenkompas.nl/beau-labcom/crosmo-bv

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Dieet Pro

nickie

Bericht door nickie » 27 feb 2015, 14:34

Ik wil helemaal geen zendingen en afschrijvingen van jullie producten, ze doen werkelijk helemaal niets!
Ik had aangegeven dat ik ALLEEN een proefzending wou en verder niets.
Ik zal alle post weigeren en alle afschrijvingen storneren.
Op de pakketjes staan 2 nrs F140739 en VF0127
Ik woon in de Peerboom 34, 4554BV, Westdorpe.
Dit is een officiele stopzetting, want ik heb hier helemaal niet om gevraagd!!!!

Eva.

Bericht door Eva. » 27 feb 2015, 14:34

Ik schrik een beetje van de reacties en dat er extra potten plus en dus een abbonement aan vast zit.
Kan ik bij deze al aangeven dat ik alleen de proefzending wil ontvangen en als het werkt bestel ik wel meer maar heb echt geen zin om achteraf weer alles terug te moeten sturen wat me logisch aangezien ik dat ook absoluut niet bestel.
Dus bij deze ik wil geen abbonement extra potten etc. Ik hoop dat dit voldoende is en dat ik niet achteraf dit nogmaals met jullie moet regelen.
Graag uw reactie anders laat ik het eerste bedrag al terug vorderen bij de bank.
Mvg,
Eva

mirjam89

Bericht door mirjam89 » 21 mei 2015, 18:08

457649 dossiernummer

k heb een mail gekregen dat ik 25, 46 euro moet betalen ! Heb nooit iets besteld.

Ik ben niet van plan om dit te betalen..

Patsy Patsy

Bericht door Patsy Patsy » 21 mei 2015, 20:34

Wat is dit voor BULLSHIT????
Krijg ik vandaag een email van n incasso, omdat ik Crosmo BV € 24,95 verschuldigd zou zijn?????
Ooit n proefpakketje ontvangen, daarna nog es wat pakjes, die ik linea recta heb geretourneerd.
Ik heb m'n geld gestorneerd en heb geschreven dat ik NEVER NOOIT meer iets van deze BULLSHIT organisatie wil hebben!!! Dat was meer dan n jaar geleden!!!
Opzouten met die troep!!!

Patsy Patsy

Bericht door Patsy Patsy » 21 mei 2015, 20:38

WTF!!! 2x zelfs!!!
Die sporen echt niet!!!
457390 en 457391
Per direct ongedaan maken, stelletje randdebielen, oplichters!!!

baas

Bericht door baas » 21 mei 2015, 20:53

wij krijgen nu zelfs een vordering via alektum via crosmo terwijl ik curafit maanden geleden een mail heb gestuurd of dat alles rond was
we worden gewoon beetgenomen

Gast

Bericht door Gast » 21 mei 2015, 23:10

Jeetje ook ik kreeg een mail van de incassobureau. Ik heb ooit eens een proefpakketje gehad verder niks en ik weet niet eens meer wanneer dat wad zo lang os dat geleden. Ik ga ook echt niet betalen. Wat een oplichters zeg.

Tessatjes234

Bericht door Tessatjes234 » 22 mei 2015, 03:18

Ik heb ook een mail gekregen van het incasso morgen maar gelijk achteraan bellen want heb geen idee waar het over gaat. Maar zoals ik begrijp krijg ik wel een vermoeden. Moeilijk om te controleren of ik echt iets heb ontvangen aangezien ik al een jaar niet meer op dat adres woon. Krijg wel altijd mijn post door maar wie weet is dit tussen de kranten beland ofzo.

miirjam89

Bericht door miirjam89 » 23 mei 2015, 13:25

Waar slaat dit allemaal op ? Iedereen krijgt ineens een incasso op hun dak ? Hier moet echt iets aan gedaan worden.

ik ben niet van plan om dit te gaan betalen , jullie wel

natascha935

Bericht door natascha935 » 31 mei 2015, 13:42

Geachte heer/mevrouw;

Afgelopen week heb ik een mail ontvangen van een incassobureau dat u heeft opdracht te geven omdat ik een bedrag van €24,99 niet betaald heb. Ik heb gelijk een mail terug gestuurd en heb meedere keren gebeld maar er wordt niet opgenomen wat ik heel merkwaardig vindt. Omdat ik helemaal niets bij jullie besteld heb. Maar zoals ik op het internet lees ben ik niet alleen. Omdat er zoveel klachten zijn.
maar ik ga dat niet betalen omdat ik helemaal niets heb bestel heb.
dit is gewoon diefstal.!!!!!!

fadwa

Bericht door fadwa » 01 jun 2015, 14:12

Ik heb me aan gemeld voor gratis proef en er zou alleen de verzend kosten af schrijven van mij rekening, maar er zijn twee nieuwe paketten binnen en er is geld van mijn rekening af, dat was niet eens besteld, en de product is niet naar wens. graag wil ik mijn contract die ik niet eens heb getekent die jullie de toestemming geeft om bestellingen te doen namns mij. die moet beeindegen mijn klant nummer is ; 93640897 ( dat staat op de doos ).

shirley.

Bericht door shirley. » 01 jun 2015, 17:21

Ik wil bij deze mijn abbonement blijkbaar opzeggen. Wat ik dus blijkbaar na een test/proefpakket bij jullie heb gekregen en dat was niet de bedoeling. Zodra ik het met de post krijg zal ik dit ook gaan retouneren want vind de bedragen echt belachelijk en ik ga hier ook niet mee akkoord.

mvg shirley

Ilona1987

Bericht door Ilona1987 » 07 jun 2015, 09:03

zoals de eerdere meldingen die hier zijn gedaan: een rekening ontvangen van iets wat al bijna een jaar geleden is. Ik had een proefpakket ontvangen, direct opgezegd en nu een rekening dat ik 24,45 moet afrekeningen voor iets dat ik niet eens gekregen heb! Kan dit worden opgelost voor mijn rekening wordt verhoogd net €40?
Groet,
Ilona

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Dieet Pro”