Klacht Crosmo BV Pure products Curafit

Vragen over Dieet Pro
jenny

Re: Klacht Crosmo BV Pure products Curafit

Berichtdoor jenny » 10 Jun 2015, 20:55

Ik heb t zelfde! Krijg continu pakketjes en wil ze nu terug sturen maar staat jiet eens meer een afzender op!! Ga geld storneren. Mailtjes gestuurd etc. Wat een ellende bedrijf zeg! !

Maria

Berichtdoor Maria » 10 Jun 2015, 22:06

dit is de vierde benadering, van jullie terwijl ik niets heb besteld of ontvangen.
Nu krijg ik een incasso van Alektum? Als jullie hier niet per direct een stop op zetten en mij blijven benaderen ga ik een aanklacht indienen..
Ik ben helemaal klaar met jullie!!!
Dit is schandalig!!!

DOSSIER: 458472

Emmily

Berichtdoor Emmily » 11 Jun 2015, 12:17

Weet je wat jullie zijn?
Dikke oplichters!
Heb jullie allang betaald en jullie sturen nu al 2 keer een incassobureau op mijn pad!
Dit gaat over vorig jaar!!
Kan ik bij de volgende incassobureau al mijn gegevens weer op zoeken!
Ik doe het met alle liefde want jullie krijgen geen cent!
En als dit langer aanhoud, ga ik een rechtzaak aan!
Pas maar op met jullie rare praktijkjes!!

Emmily

Berichtdoor Emmily » 11 Jun 2015, 12:18

Weet je wat jullie zijn?
Dikke oplichters!
Heb jullie allang betaald en jullie sturen nu al 2 keer een incassobureau op mijn pad!
Dit gaat over vorig jaar!!
Kan ik bij de volgende incassobureau al mijn gegevens weer op zoeken!
Ik doe het met alle liefde want jullie krijgen geen cent!
En als dit langer aanhoud, ga ik een rechtzaak aan!
Pas maar op met jullie rare praktijkjes!!

Nous van Leeuwen

Berichtdoor Nous van Leeuwen » 17 Jun 2015, 17:58

Vandaag via de mail 2 incasso's ontvangen voor iets wat wij niet wilden. Deze mails zijn verstuurd na 17.00 uur dus kan incassobureau niet bereiken heb al wel ingesproken dat ik geenszins van plan ben om te betalen aangezien wij de producten niet wilden ( een proefpakketje)
Verder hebben we hier nooit enig bericht over ontvangen en nu plotseling een incassobureau op ons dak is niet de manier waarop er normaal gesproken gewerkt wordt.
Nogmaals wij betalen niet, jullie werkwijze klopt voor geen meter en indien hier nog verdere acties van jullie kant of het incassobureau naar ons wordt ondernomen dan schakelen wij een advocaat in.

Nous van Leeuwen

codruta

Berichtdoor codruta » 18 Jun 2015, 16:48

Ik ben ook in zo situatie: een rekening ontvangen van iets wat al bijna een jaar geleden is. Ik had een proefpakket ontvangen, direct opgezegd en een maand geleden een rekening dat ik 23.34 moet afrekeningen voor iets dat ik niet eens gekregen heb! Ik heb gebelde en het antwoord was dat zij kunnen niks doen en ik moet betalen. Ik heb gevraagd kan ik verwachten elke maand zo een rekening te krijgen en de antwoord was zij weten niet.
Vandaag kreek ik weer een rekening met Hoofdsoom 23.37 euro + Buitengerechtelijke kosten 40 euro. Ik belde weer en de man van de telefoon zei dat ik 2 dossiers had open vorige mand en ik heb betaald alleen voor een en daarom moet ik nu zo veel betalen voor de tweede dossier. Een mand geleden niemand zei niks over het tweede dossier.
Wat kan ik doen om deze te stopen? Moet ik vanaf nu elke maand een hoger rekening verwachten?

René

Berichtdoor René » 18 Jun 2015, 21:01

ik krijg vandaag een incasso opdracht van Alektum via Crosmo BV..

???????????????????????????

Ooit een keer een proefzakje laten komen..

daarna niks meer.....

nu incasso.....Nou dacht het niet

Kenniet

Berichtdoor Kenniet » 22 Jun 2015, 12:02

Heb een tijdje geleden 2 mailtjes van Alektum gekregen over 2 openstaande rekeningen. Heb die mailtjes verwijderd, daar ik dacht dat het weer van die neppe mails waren omdat ik naar mijn weten nergens wat open heb staan of wat besteld heb. Nu krijg ik thuis 2 brieven met €40 verhoging en dat ik binnen 7 dagen moet betalen. Dus maar bellen met Alektum. Die zeggen dat ze in opdracht van Crosmo handelen en blijkt dat ik in 2014 2 proefpaketten gehad en betaald heb, maar 2 maand zendingen niet betaald(gestorneerd) zou hebben.
Ik weet van niets en heb nooit wat gestoneerd. Hoe kan dat nou? Heel vreemd, mede om het feit dat ik nooit wat heb ontvangen of in ontvangst genomen heb. Wat nu?

Nin2015

Berichtdoor Nin2015 » 09 Jul 2015, 15:01

Ook ik heb een proefpakketje besteld Dat was ruim 1 jaar geleden. Eentjw voor mij en een voor mijn zusje. Vervolgens twee weken later kreeg ik weer een nieuw pakketje voor mijn zusje.En een afschrijving van 25 euro. Deze gestorneerd alle troep teruggestuurd. Weer twee weken later 25 euro afgeschreven. Dacht bij mezelf vooruit deze laat ik wel staan anders maken die lui me helemaak gek. En ja hoor over twee weken weer een afschrijfing. Wtf. Nu een jaar later krijg ik incassobrief van Alektum. 60 euro betalen met buitengerechtelijke kosten. Wat moet ik ermee. Ga het niet betalen heb maar een pakketje ontvangen met het product wat overigens niet werkt met een kortingsbon van 5 euro mocht je volgende keer wat bestellen. Niets ondertekend, contract of wat dan ook. Hoe kom je van ze af? Dit is ware oplichterij!!!

marion2504

Berichtdoor marion2504 » 09 Jul 2015, 16:54

ik krijg vandaag een brief van een incassoburo Alektum. Geen idee waar het over gaat staat in van Crosmo BV. Ik heb de site opgezocht nog nooit van geoord. Het gaat over dieet en zoiets. Nou dat heb ik alvast niet nodig ben broodmager van mijn ziekte aan de schildklier. Niet leuk als je dan nog eens een incasso krijgt van € 47,12 voor iets van afvallen. Mijn acternaam klopt wel maar mijn huisnummer is niet volledig dus ik denk dat jullie effe gokken of ik dit zomaar ga betalen DUS NIET. Voel me zwaar beledigd en voor de gek gehouden.
Ik ga maar eens naar de consumentenbond en kassa op t.v. zie dat er heel veel klachten over jullie zijn gaan we maar eens wat aan doen te gek voor woorden dit.

marion2504

Berichtdoor marion2504 » 09 Jul 2015, 16:58

Maria schreef:dit is de vierde benadering, van jullie terwijl ik niets heb besteld of ontvangen.
Nu krijg ik een incasso van Alektum? Als jullie hier niet per direct een stop op zetten en mij blijven benaderen ga ik een aanklacht indienen..
Ik ben helemaal klaar met jullie!!!
Dit is schandalig!!!

DOSSIER: 458472

Ik heb hetzelfde en hun geschreven hier dat ik naar de consumentenbond stap en naar het programma Kassa als nu iedereen hier eens meewerkt het is een oplichtersbende. Nog nooit niks besteld ben zo mager als een lat door schildklierziekte krijg je dit.

Kim1023

Berichtdoor Kim1023 » 09 Jul 2015, 19:59

Vandaag na ruim een jaar een incasso brief gehad van Alektum if ik even €24,90 + €40,00 wil betalen. Ooot een proefpakket opgevraagd, verzendkosten uiteraard netjes betaald en gelijk doorgegeven dat ik verder wens niets meer te ontvangen. Verder nooit een herinnering etc gehad. Schandalig! Ik ben niet van plan dit te betalen en ik wens dat jullie mijn gegevens uit het systeem halen en mij niet meer lastig vallen met deze oplichterij anders zal ik andere stappen ondernemen!

Pris1980

Berichtdoor Pris1980 » 18 Jan 2016, 22:45

Ook ik heb een incasso van 39,00 euro wat een oplichters zeg!!! Idd deze echt niet betalen. Ook ik had een proefpakket besteld. 6,95 betaald en niks ontvangen maar wel incasso vieze schooiers zeg bah ik walg hier van

Sabrina

Berichtdoor Sabrina » 29 Jan 2016, 14:34

Bonjour,
uméro de commande: PureProducts MSP_CROSMO-00018935
Caractéristique: 73788895
!smil82 !smil58
Je reviens avec ce mail après un congé de trois semaines en République Dominicaine. Je n'ai donc pas pu répondre à votre mai plus tôt. Désolée pour ce contretemps.

Je ne suis pas d'accord de payer ce montant. Ce n'était pas ce qui était convenu au départ. Ce que j'avais commandé était une offre d'essai tout à frais gratuite.

S'il le faut, je vous retourne les boîtes après avoir reçu vos instructions
J'attends donc votre mail.

Merci d'avance

Terug naar “Vragen over Dieet Pro”