Dieet Pro Kersen

Algemene Informatie over Dieet Pro
DPD

Dieet Pro Kersen

Bericht door DPD » 27 aug 2015, 14:30

Nieuw: Dieet Pro Kersen Limited Edition

Afvallen met milkshakes? Dezelfde smaak maar slechts 79 kcal.

Dieet pro kwam onlangs als beste uit een vergelijkende test van effectieve eiwitshakes. Bekijk de complete testresultaten

Vanaf nu is Dieet Pro naast de bekende smaken tijdelijk met KERSENSMAAK te koop. Deze limited edition is uitsluitend online leverbaar. Net als de andere smaken heeft Dieet Pro Kersen de volgende unieke eigenschappen:

Slechts 79 kcal per shake
18 gram speciaal type eiwit
Geen toegevoegde suikers
Helpt het lichaam te reinigen via de lever
Helpt de bloedsuikerspiegel in balans te houden
Met chroom, choline, groene thee en L-carnitine

Dieet Pro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. Dieet Pro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat Dieet Pro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft.

Ook bevat Dieet Pro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van deze stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever.
Bestel Dieet Pro Kersen, nu tijdelijk 1 pot GRATIS (4=3)

barbiera

Re: Dieet Pro Kersen

Bericht door barbiera » 25 feb 2016, 20:21

Ik wil weten of je de poeder van dieet pro ook in een blender kan doen ipv shaken, want met shaken blijft het heel poederig. Ik wil ook weten of het mogelijk is om een shake eerder voor te bereiden om mee te nemen ergens naartoe? Bijvoorbeeld als je ergens gaat slapen, en dan voor de volgende ochtend.

barbara

Manuelavae
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1,64... cm
Welk dieet volg jij?: Dieet pro
Startdatum: 15-06-2016
Startgewicht: 57... kg
huidiggewicht: ...56,5 kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Dieet Pro Kersen

Bericht door Manuelavae » 19 jun 2016, 09:09

Hoi Barbara,

Zelf doe ik de poeder in een bakje en ik doe het er echt pas bij als ik de shake wil gaan drinken.

alain

Re: Dieet Pro Kersen en cappuccino

Bericht door alain » 20 jun 2016, 11:03

ik woon niet zo ver van sluis kunt u me zeggen waar ik daar dieet pro kan kopen mvg alain

Plaats reactie

Terug naar “Algemene Informatie over Dieet Pro”