Ik ben Zoey en morgen begin ik met dit plan : ) Ik voel me alleen een beetje verloren omdat je het zo vrij in mag vullen.
Ik moet veel gewicht kwijt dus wil het effectief doen! Je zegt dat er gedurende het programma een verandering in koolhydraten en eiwitten plaats vind,wordt de weekmenuplanner daar ook op aangepast? of volg je dat alleen goed als je de menu`s precies volgt?
Ik heb namelijk twee jonge kids en dacht om overdag altijd de makkelijke receptjes te volgen,maar dan is er toch een groot verschil als ik de bijv de zoete aardappelen kies en jij die dag in het weekmenu een groene shake hebt staan? vooral als je kijkt naar de kcal…dat kan ik echt niet loslaten :
Dus als je wisselt met recepten moet het dan wel vergelijkbaar zijn?
Of zeg je als je echt resultaat wilt;doe bijv altijd fruit in de ochtend..
En is het wenselijk om alle tussendoortjes te eten of juist niet? Ik ben al gauw geneigd wat minder te doen ivm kcal….zucht
Hoop dat iemand me nog wat goede tip`s/adviezen kan geven,moet even op weg geholpen worden!
Groetjes Zoey
vragen over het zelfslankplan
Re: vragen over het zelfslankplan
Hierbij de antwoorden:
als je op gewicht bent meer koolhydraten toe gaan voegen aan je dieet
om op gewicht te blijven.
kcal... het is belangrijk dat je dit los leert laten....dat is het
enige dat ik vanaf hier kan zeggen.
Veel succes en gezondheid,
Alex
In de Menuplanner wordt daar geen rekening mee gehouden, maar je kuntIk moet veel gewicht kwijt dus wil het effectief doen! Je zegt dat er
gedurende het programma een verandering in koolhydraten en eiwitten
plaats vind,wordt de weekmenuplanner daar ook op aangepast? of volg je
dat alleen goed als je de menu`s precies volgt?
als je op gewicht bent meer koolhydraten toe gaan voegen aan je dieet
om op gewicht te blijven.
Dat maakt echt niet uit....vaar op je intuïtie in deze!Ik heb namelijk twee jonge kids en dacht om overdag altijd de
makkelijke receptjes te volgen,maar dan is er toch een groot verschil
als ik de bijv de zoete aardappelen kies en jij die dag in het
weekmenu een groene shake hebt staan? vooral als je kijkt naar de
kcal…dat kan ik echt niet loslaten :
Zoey....je denkt hier teveel over na en hebt volgens mij angst voor deDus als je wisselt met recepten moet het dan wel vergelijkbaar zijn?
Of zeg je als je echt resultaat wilt;doe bijv altijd fruit in de ochtend..
En is het wenselijk om alle tussendoortjes te eten of juist niet? Ik
ben al gauw geneigd wat minder te doen ivm kcal….zucht
kcal... het is belangrijk dat je dit los leert laten....dat is het
enige dat ik vanaf hier kan zeggen.
Veel succes en gezondheid,
Alex
Re: vragen over het zelfslankplan
Ik heb onlangs 2 maal uw cursus gevolgd met succes van 100 kiloo's naar 74 !
HEt was na afloop niet zonder gevaar bleek dat als je veel alcohool gebruikt je niet zo maar mag stopen ! voor jullie info ! dit jaar eindelyk gestoped met roken ,,nu 6 manden ! en een beetje hier en daar een biertje en slokje wyn ! hmm ..beetje link hoor ! ,,maar goed !
ik denk dart ik toch maar even moet doorzetten voor nog eens 2 jaar of zoo met het mdp plan om alles weer op evenwicht te hebben !ik ben nu weer 86 kilos in 4 maannden tyd en 6 manden tyd na stopen met roken
HEt was na afloop niet zonder gevaar bleek dat als je veel alcohool gebruikt je niet zo maar mag stopen ! voor jullie info ! dit jaar eindelyk gestoped met roken ,,nu 6 manden ! en een beetje hier en daar een biertje en slokje wyn ! hmm ..beetje link hoor ! ,,maar goed !
ik denk dart ik toch maar even moet doorzetten voor nog eens 2 jaar of zoo met het mdp plan om alles weer op evenwicht te hebben !ik ben nu weer 86 kilos in 4 maannden tyd en 6 manden tyd na stopen met roken