zelfslank review

Basis informatie van het ZelfSlank Plan. Heb je nog vragen? Stel dan hier al je vragen over het ZelfSlankPlan van Alex
Post Reply
jong

zelfslank review

Post by jong »

Eigenlijk heb ik de zelfslank cursus bij jullie besteld om het volgende: ik heb al jaren en jaren een klein boekje van Alex bewaard met een gedragstherapeutische benadering van gestructureerd en niet te veel eten : vergeet het dieet geheten. Mij heeft dat boekje altijd getriggerd. Ik vond het eigenlijk het beste 'dieetboek' ooit. En ik ken ze allemaal........Dus dacht ik het volgende: stel dat er een app of bandje met instructies bij jullie cursus te downloaden is die ik op mijn smartphone kan zetten, dan ben ik heel blij en heeft mijn bestelling zijn geld al opgebracht. Nu is mijn vraag: is er iets dergelijks in jullie programma, en hoe kan ik dat vinden?!

Dat is eigenlijk bijna de enige reden dat ik mijn geld heb uitgegeven aan deze cursus. Wat ik wel en niet moet eten weet ik wel. Kan er zelf inmiddels wel college over geven. Waar het mij omgaat is een bandje met een stem die ik kan beluisteren, waardoor ik mijn gedrag kan veranderen.

Thats all! Ik hoef dan verder niet mee het paleobos in. Ik schrok me meteen al dood toen ik het menu van de eerste dag zag. Veel te weinig eten voor mij! De weightwatchers beginnen niet voor niets met meer punten voor dikke mensen en bouwen dat dan langzaan af.......

Ieder mens is anders, daar wil ik van uit gaan! En dat is ook altijd een manco bij de meeste dieten.
Maar help me alsjeblieft aan audio- gedragsveranderingsinstructies dan heb ik mijn geld tenminste niet voor niets uitgegeven. Ik vond dat kleine boekje een zeer doordachte en creatieve methode.
Post Reply

Return to “Info en Vragen over het ZelfSlank Plan”