Gezonde Eter Afslankprogramma

Algemene informatie over het Gezonde Eter Afslankprogramma van Irene Lelieveld.
Plaats reactie
Irene
voedingstherapeut
voedingstherapeut

Gezonde Eter Afslankprogramma

Bericht door Irene » 30 nov 2012, 09:08

Het Gezonde Eter Afslankprogramma is een programma van Irene Lelieveld i.s.m. vetvrij.com

Je hebt overgewicht maar je wilt graag gezond en verantwoord afvallen. Dan is het belangrijk dat je niet zomaar een dieet kiest. Als je wilt afvallen en je wilt blijvend resultaat moet je er beginnen met echt gezond te gaan eten en daarnaast erachter zien te komen wat jouw reden is van het overgewicht. Als je reden duidelijk is, pas je de extra adviezen die daarbij horen toe.

Er zijn 17 redenen van overgewicht maar welke is die van jou? Ik ben Irene Lelieveld Voedingstherapeut, kinesioloog en auteur van 4 boeken en heb de gezonde eter afslankmethode ontwikkeld.

De meeste diëten zijn echt ongezond, je valt er misschien snel van af maar de gevolgen liegen er niet om. Ook pillen zijn in mijn ogen echt onzin. Dus ga verantwoord te werk via de ‘gezonde eter afslankmethode”. Eerst afslanken en vervolgens overstappen op een echt gezond eetpatroon waarbij je rekening houdt met jouw reden van je overgewicht.

Overgewicht is letterlijk een groeiend probleem de hoofdreden is het enorme aanbod van lekkere ongezonde dikmakers, maar dat is niet de enige reden want er zijn ook mensen die weinig eten en toch niet afvallen. Hieronder zie je 17 oorzaken van overgewicht. Door gezond te gaan eten reduceert je gewicht vaak vanzelf, maar soms heeft het lichaam wel extra hulp nodig en helpt één van de genoemde onderstaande punten. Soms is het nodig om je een paar maanden strikt aan een specifiek dieet te houden zodat de oorzaak ook werkelijk kan verdwijnen.

Na een dieet van een paar maanden, kun je gewoon gezond gaan eten. Met gewoon bedoelen we niet de adviezen van het voedingscentrum met de verouderde schijf van vijf maar ik bedoel met gezond ook echt gezond!!!

Irene Lelieveld
klik hier voor mijn biografie.

Plaats reactie

Terug naar “Informatie over het Gezonde Eter Afslankprogramma”