Ontevreden..

Hier kun je informatieve artikelen vinden over dieet, voeding en gezondheid. Heb je zelf een leuk artikel geschreven? Dan kun je het hier kosteloos publiceren.
Lisa

Ontevreden..

Bericht door Lisa » 06 jul 2015, 22:33

Hoi allemaal,

Vanochtend stond ik op en keek ik in de spiegel zoals gewoonlijk.. Alleen ben niet tevreden met mezelf en ik merk dat ik steeds meer vet krijg..
Ik durf niet te wegen want daar word ik nog onzekerder door en dan schiet ik in tranen..
Het liefst val ik heel veel af, dan zou ik met prettiger voelen en mooi.
Maar het lukt me niet, ik heb het al vaker geprobeerd..

Ik ben trouwens 15 (en een half), en mijn gewicht is denk rond de 65 en ik ben 1,75.
Ik zeg eerlijk dat ik er niet echt dik uitzie ofso maar ik vergelijk mezelf heel snel met dunnere mensen waardoor ik me slecht voel omdat ik hun lichaam wil hebben..

Tijdens school dagen wil ik ook zoals altijd afvallen en dan probeer ik zo weinig mogelijk te eten, zoals 2 boterhammen,van die droge crackertjes, fruit en avond eten.
Maar ik heb gelezen dat weinig eten juist niet help vanwegen reservevoedsel, weten jullie misschien een goed dieet wat echt helpt?
Ik zou graag 7 kilo willen afvallen.. Alleen of ik het het kan ... Ik geef nogal snel op.. Maar ik wil het heel graag proberen :)
Hopelijk heeft er iemand advies want voel me heel rot en wil graag afvallen..

Alvast bedankt,

Lisa

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: Januari 2018 102.9
Startgewicht: 102
huidiggewicht: 102
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Oktober: 102

Re: Ontevreden..

Bericht door Alice » 10 jul 2015, 10:18

Hoii,

Weet je wat jij moet doen?

Loslaten...en niet naar andere meisjes kijken , die dunner zijn...je hebt en perfekt gewicht, waar velen jaloers op zijn...

Eet drie x per dag met als tussendoortjes fruit en of een x een koekje..

Wees trots op jezelf en ga leuke dingen doen, lekker wandelen en of zwemmen..

Groetjes,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Plaats reactie

Terug naar “Informatie over Dieet, Voeding & Gezondheid”