Wat je voeten, tenen vertellen

Hier kun je informatieve artikelen vinden over dieet, voeding en gezondheid. Heb je zelf een leuk artikel geschreven? Dan kun je het hier kosteloos publiceren.
Thea Akkerman

Wat je voeten, tenen vertellen

Bericht door Thea Akkerman » 26 nov 2012, 17:29

Velen vinden dat ze vreemde, rare voeten hebben. Ze schamen zich soms voor hun voeten.
Anderen vinden het intiem als hun voeten aangeraakt worden.

Maar onze voeten vertellen ons eigen verhaal. Hoe sta je in het leven, hoe ga je met processen om. Kijk eens wat je voeten je te vertellen hebben. Heb je last van eelt, bedenkt dan eens waar je dat extra muurtje voor nodig hebt. Zitten er kloven, dan zit er letterlijk kloven in de situatie. Waar zit er eelt. Eelt op de rand van je hiel. Je hebt waarschijnlijk moeite met relatie. Ik bedoel hiermee relatie in het breedste zin van het woord. Relatie met je partner, kind, familie, vrienden, kennissen, collega’s of anderen. Hoe meer eelt hoe heftiger het is wat er speelt. Kloven erbij, er zitten barsten in de relatie. Eelt op je rechter, linker voet of beide voeten. Ga eens kijken waar heb je last van, wat kun je eraan kunt doen. Ga je aan deze relatie werken of hou je het voor gezien. Welk besluit je ook neemt, het zal uiteindelijk je hiel zijn die verteld of je voor jezelf het juiste hebt gedaan. Zoals je waarschijnlijk al in de gaten hebt. Je voeten, tenen veranderen als jij anders in het leven gaat staan, anders met je processen om gaat.

Dit is één van de voorbeelden die je voeten je kunnen vertellen.
Wil je meer weten, wil je weten wat jou voeten/tenen te vertellen hebben?
Neem dan contact met TeVreden Voet op.

Groeten van Thea Akkerman

www.tevredenvoet.nl
[email protected]
0226-426369/06-51903949

Sannes
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 184 cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Wat je voeten, tenen vertellen

Bericht door Sannes » 13 dec 2012, 20:17

Heb je verhaal gehoord en de foto's van de verschillende tenen gezien Thea.
Is een heel interessant onderwerp.
Sinds je lezing, kijk ik regelmatig naar mijn tenen en ik zie inderdaad veranderingen :).
Succes met het tenenlezen!
Groetjes sanne.

Plaats reactie

Terug naar “Informatie over Dieet, Voeding & Gezondheid”