Eén van deze twee kan wel, maar niet samen... Nog niet samen.
Leer ik nog wel.
Mijn opleiding is best wel lastig.

Ze hebben de opleiding van 6 weken teruggebracht naar 2 weken.
Aangezien ik maar een gemiddelde gebruiker ben van de computer, de anderen zijn veel meer ervaren,
heb ik het meeste moeite met heel veel info te verwerken in een korte tijd.
Thuis komt er ook nog zo'n 4-6 uur huiswerk bij!!! Elke dag hè!!!

Kom echt niet tot sporten zeg.
Zaterdag heb ik eerst maar eens tot 12 uur uitgeslapen. Ik was afgeknapt.

Vandaag weer leren en morgen ook weer. Dinsdag weer naar school.
We moeten 6 certificaten in 2 weken halen. Hiervoor was het elke week 1.
Weet niet of ik dat wel haal maar doe mijn best.

Het werk op zich is wel heel erg leuk.

Je praat met mensen die in de problemen zitten en jij hebt (hopelijk) de oplossing.
Dat is wel iets voor mij. Het enige wat ik moet doen is niet in paniek raken als ik het niet weet.

Whèèèèèh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Donderdag mag ik mijn eerste klant bedienen aan de telefoon. SSSSSSSSSSSSSSSSSpannend.
Ik eet nu tussen de middag warm en op school veel fruit en een slap soepje uit de automaat.
Soms moet je wat warms en zout binnen krijgen. Hou echt goed de rust erin qua voeding en neem veel groente.
Heb jij ook dat je minder eet? Ik heb niet zoveel honger meer en ben eerder verzadigd. Raar hoor!
Zaterdag ben ik los gegaan wat voeding betreft. Geen chips maar wel veel zoet. Ik heb 3 wafelkoekjes gehad en een stuk of 10 zoute ballen van Napoleon. Zooooo moe.
Totaal mijn frustraties weggegeten. Ik ben nogal een perfectionist en de lessen.................................
Komt wel goed hoor maar tijdens een opleiding ben ik echt gespannen.

De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest hè?
Vandaag weer lekker mijn voedings(rust)schema weer opgepakt en ik ga lekker leren wat ik nu nog niet weet en kom dinsdag beslagen ten ijs.
Ben benieuwd wat ik maandag weeg?
Hopelijk net zo stabiel als jij!!!