WMDW eetdagboek van [email protected]

Weg met de Weegschaal Superdieet Dagboeken. Wil je starten met WmdW, open dan hier een dagboekje. Samen afvallen is makkelijker dan alleen.
[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 168 cm
Welk dieet volg jij?: Weight Watchers
Startdatum: april 2010
Startgewicht: 73
Streefgewicht: 64 kg

Re: EETDAGBOEK VAN [email protected]

Bericht door [email protected] » 16 nov 2009, 17:17

Uhmmmmmmmmmmmm, (even de keel flink schrappen....) :15:

Ik ben uiteindelijk TOCH doorgegaan op het gewone CB dieet :14: :14: :14:
Ik heb vrijdag een heel gesprek met mijn consulente gehad, en toen heb ik besloten om in elk geval nog 2 weken door te gaan (niet omdat zíj dat wilde, maar omdat ik dat uiteindelijk toch zelf wil).
Het gevoel wat ik begin vorige week had bracht bij mij een keten aan paniekgevoelens teweeg, want: 'ik mag niet eten" Paniek, Paniek!!!
Kreeg het gevoel van mijn anorexia-tijd terug, terwijl ik 100% zeker weet dat me dát nooit meer zal overkomen.
Nu weet ik dat, en ik ben alweer 3 dagen puur met CB bezig, mag nu ook wel de reep, en dat is héérlijk.
Ik heb geen honger en ondervind geen problemen meer , weet nu hoe ik de paniek kan plaatsen.

Ik ben een erg ingewikkeld mens :2:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: Januari 2018 102.9
Startgewicht: 102
huidiggewicht: 102
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Oktober: 102

Bericht door Alice » 16 nov 2009, 17:21

:14: :14: :14: :14: :14: maar wel een leuk en gezellig mens....

SUCCES DEZE WEEK.
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 16 nov 2009, 20:59

Nou, gezellig? Gezellig??? :2:
Ja hoor, meestal wel, mijn oude humor is weer terug, en ik heb vandaag weer gedanst met een patient van 88, dat is Pammetje weer, geen panische paniekvogel die denkt dat ze voor aaaaaaaaaaaaaaaaltijd op shakes moet blijven leven inpl. van maar een week of 6 :10:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 17 nov 2009, 21:11

Ik g toch wel lekker en vooral snel, er is weer 1 kilo af :10:
I'm impressed :14: :14:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 17 nov 2009, 21:13

[email protected] schreef:Ik g toch wel lekker en vooral snel, er is weer 1 kilo af :10:
I'm impressed :14: :14:
Nee ik jok, 8 ons :8: (ook best)

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 22 nov 2009, 15:02

Het was even stil van mijn kant, maar i'm still alive and kicking :10:
Ben nu bíjna 5 kilo kwijt met Cambridge, maar het dieet begint wel een beetje mijn oren uit te komen. :13:
Wordt wat saai he, shakes en soep en -sinds 1 week- ook 1 reep, die overigens een zéér welkome afwiseling is na al dat vloeibare spul!!!
Ik hou het nog wel even 3 weken vol, maar ik ga nu waarschijnlijk komende week wel een zgn 'Tussenweek' doen, wat inhoud dat je wel je 3 CB producten per dag blijft gebruiken, maar 's avonds wat gekookte groene groentes en een stukje gegrilde kip, vi, of 2 eitjes mag hebben.
Na die week ga je weer 3 weken alleen de CB maaltijden gebruiken.
Waarschijnlijk ben ik dan op mijn streefgewicht, en kan ik gaan opbouwen en stabiliseren, deze fase duurt ook 6 weken, maar je gaat je CB producten afbouwen en weer normale voeding toevoegen, brood, beleg, groenten vlees, later weer wat rijst, past, aardappels, en pas na 3 weken (acht ik) weer fruit (ik gebruik een multivitamine hoor, hoewelhet niet nodig is bij dit dieet doe ik dat liever tóch!!).
Dus............ wat mijn eetdagboekje betreft kan ik komende week weer wat opschrijven, maar het blijf nog even saai :14:
Ná de afbouw ga ik mijn gewicht bij houden met Mathijs, nouja, niet met hem, maar met zijn 2 boeken die ik vd week gekocht heb :14: :14:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 22 nov 2009, 19:50

:14: :14: tuurlijk wel met samen met hem....als je ook nog de dvd koopt..ahhahahaha nouw vind het al toppie dat je twee boeken gekocht hebt.

ja alleen shakes gaat ook vervelen.....maar even de tanden op elkaar....doorzetten....weet jij nog wie dat ook zeiden....

JUIST...DAT ZEI DE KIP TEGEN HET EI OOK....WE ZULLEN DOORGAAN...
:10:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 22 nov 2009, 21:09

snabbeltje schreef: ja alleen shakes gaat ook vervelen.....maar even de tanden op elkaar....doorzetten....weet jij nog wie dat ook zeiden....
JUIST...DAT ZEI DE KIP TEGEN HET EI OOK....WE ZULLEN DOORGAAN...
:10:
Misschien koop ik later ook de cd wel ja, ben meer een boekenmens geloof ik ;-)
Maarre, we zullen doorgaan, hoewel ik liever de kip of het ei heb dan een shake, ze komen écht mijn oren uit, hoe houden mensen dat máánden vol??????
Ik heb komende week dus een eetweek, en zie wel of ik dan doorga of gewoon normaal ga/blijf eten, nog 5 kwjt is prima, maar op deze manier? En ik kan er ook nietvan niet naar de wc :7: alleen maar lucht............... :furz:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 22 nov 2009, 21:38

MET MATHIJS...zijn boeken raak je die vijf ook kwijt hoor...als je 16 weken boek 1 aan houd kun je acht kilo kwijt raken..en [email protected] als je begint...doet ik sellig met je mee..

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 23 nov 2009, 20:40

Misschien doe ik dat wel Snabbeltje, maar het kan ook weer zo dat ik weightwatchers ga doen hoor, (maar daarbij wél de recepten/dagmenu's van Matthijs gebruik :10: )
Je weet het maar nooit met mij :14: .
Mijn vriendin heeft nl gevraagd of ik volgende week meega naar de WW cursus :2:
Eigenlijk déze week al (morgen), maar ik ben nu ziek :3: Griep?
Heb in elk geval hoge koorts, oorpijn, loop vreselijk te hoesten, heb keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, de hele rattaplan.

t Begon zaterdagmiddag al, maar het heeft doorgezet, moest mij voor vandaag en morgen zelfs ziekmelden op mijn werk (en daar báál ik dan zo van hè?, Maarja, het ging niet anders, ik zou mijn patienten aansteken, en die zijn al zo kwetsbaar :7:, bovendien ben ik erg benauwd )

Met Cambridge vandaag begonnen met afbouwen.
Ik zou eerst alleen een tussen (eet)weekdoen, maar ik heb méér nodig dan shakes!
Dingen om op te kauwen, groenten, fruit, kortom:ECHT eten!
Ik kan al wéken niet meer naar de wc nl :18:
Nu dus écht einde Cambridgeverhaal voor mij; óók de soyaversie niet!!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 24 nov 2009, 12:39

:14: :10: idd ...je weet het maar nooit met jouw!...maar toch denk ik dat je helemaal van die shakes af moet...dat is echt niks voor jouw...eum voor mij ook niet...jaren gelee ja herbalife gedaan....kon op laatst ook geen shakes meer zien...wilde ook kauwen....was wel bijna toen bij mijn streefgewicht...maar jammeer genoeg...naar een week vakantie vijf dikke kiloos er bij....en toen ging het skaaltje wel heel hard omhoog....(ooo zo sunt van al dat geld wat ik er toen in gestoken had,dus nooit meer shakes of pillen)...ben blij dat ik de boeken van mathijssie ben tegen gekomen...gaat dan wel langzamer maar gaat er af...joepie...

Is toch ook goed ww...en dan de maaltijd alla mathijs aan te houden...jij moet je er lekker bij voelen...miepje doet ook ww...en faiht en conny...maar ook dit is niks voor mij...ik heb een hekel om te tellen...ja ook bij magriet punten tellen gedaan...WERD ER GEK VAN!....EN ik was er natuurlijk veel te veel mee bezig...nu heb ik iets ...eum was ik nog aan het dieten...want eigelijk denk ik helemaal niet aan dat ik aan het afvallen ben...ziet alleen aan skaaltje dat het minder word....dus ikke al blij..

hoor het wel wat je gaat doen...blijf je natuurlijk steunen....en je af en toe even opppeppen!

succes met afvallen...

groetjes,
snabbeltje..

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 24 nov 2009, 14:02

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Snabbeltje, met de shakes stop ik nu ook écht hoor, ik heb nog voor 3 dagen liggen, en neem er vandaag nog 2 p dag voor de afbouw, morgen 1, en overmorgen en donderdag ook nog maar 1, maar dan is het klaar.

Inmiddels heb ik gisteren alweer groenten en kip gegeten, en vanavond ook.
Ook mag ik zo nog en cracker met beleg of 1 boterham met beleg.Héérlijk, ik geniet er van :10:
Heb vanmorgen 2 kiwi's genomen op mijn nuchtere maag en kon tenminste éindelijk weer naar de wc!
Zonde van mijn geld vond ik het niet, want het koste me maar 45 euro p week, en voor normale boodschappen ben ik wel meer kwijt.
CB is niet zo duur als Herbalife, dan zit je met al die pillen erbij die zo duur zijn hè?
En zo'n bus van dat Herbalife-shake poeder kost je alleen al bijna 50 eurie :5: s, abnormaal wat commercieel (mijn zwager verkoopt dat spul):17:

De WW ken ik wel, ik heb het járenlang gedaan nl., bleef ook al die jaren keurig slank.
Het puntensysteem zit nog wel in mijn hoofd, net als calorien tellen :14: , en ik heb er nooit geen hekel aan gehad, vond het zelfs wel leuk een beetje te spelen met die points. De 'slob'kwam er gewoon in op een gegeven moment. Ja, je moet alles bijhouden, wat je ook voor dieet doet, maar de dagmenu's van Mathijs komen aardig overeen met een gemiddeld ww menu, da's wel weer leuk :8:

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: vanaf 05-11-09 cambridge dieet
Startdatum: 20 okt 2009
Startgewicht: 103.8 kg
huidiggewicht: 99.2 kg
Streefgewicht: 80 kg

Bericht door motormutsje » 25 nov 2009, 10:36

Hey [email protected],

Wispelturig tiepje ben je hoor! :14:
Maar snap je helemaal, na m'n eerste week ben ik halverwege de 2de week (door omstandigheden) "gewoon" gaan eten en daarna is het mij niet meer gelukt het weer goed op te pakken. Ut staat allemaal in m'n boekje te lezen.
Nu sinds afgelopen zondag eet ik dus weer normaal en ga ik in januari weer met CB beginnen.

Dus vandaag lekker boodschappjes doen en mathijs z'n recepten uitproberen... ben benieuwd!

Heel veel succes met WW?mathijs combi, gaat je zeker lukken!!
En ben trots op je dat je toch in 3 weken bijna 5 kilo bent kwijtgeraakt!! super!!

We gaan ervoor!
When you have it all, you can only lose (weight)

Afbeelding

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 25 nov 2009, 11:55

motormutsje schreef:Hey [email protected],Wispelturig tiepje ben je hoor! :14: !
Hou op schij uit :15: :18:
Wordt soms zó moe van mezelf.......... Vindt je het gek???????????????????????????????
(gelukkig heb ik dit alleen maar met lijnen momenteel, en niet in mijn privé, werk- of sociale leven hoor)

De afbouw verloopt goed, mijn gewicht blijft tot nu toe stabiel, want ik verwacht toch wel een stijging gezien die 2 kilo vocht die erbij schijnt te komen als je weer normaal gaat eten (zeggen ze)
Uiteindelijk ga ik volgende week met m'n vriendin naar een WW cursus toe. Ze hebben juist deze week het nieuwe proPlan geintroduceert, wel points tellen nog, maar anders verdeeld??? Geen ide, hetoude systeem ken ik, hoop dat het niet teveel afwijkt :2:

ps: IK BEN BLIJ DAT JE ER WEER BENT MM :10:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 30 nov 2009, 21:41

KOMT ALLEMAAL WEL GOED SKATJES....

Plaats reactie

Terug naar “WmdW dieet dagboeken (starters hier aanmelden)”