WMDW eetdagboek van [email protected]

Weg met de Weegschaal Superdieet Dagboeken. Wil je starten met WmdW, open dan hier een dagboekje. Samen afvallen is makkelijker dan alleen.
Plaats reactie
[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 168 cm
Welk dieet volg jij?: Weight Watchers
Startdatum: april 2010
Startgewicht: 73
Streefgewicht: 64 kg

Re: EETDAGBOEK VAN [email protected]

Bericht door [email protected] » 03 nov 2009, 19:08

Gelukkig heb ik wel een gezellige bloemenwinkel Snabbeltje, is goed toefen daar :14: :14:
Die overstroming was wel even pech, man man, wat moest ik dweilen :2:
Manlief zat aan de patat (en IK had het voor hem gehaald, goed he? )
En serieus, het deed me niet veel, de geur was heerlijk, maar ik kwam niet in de verleiding om er ééntje te pakken gelukkig.
Ik had een kippensoepje die ook érrug lekker was, ja honger maakt rauwe bonen zoet zeggen ze he?
Het lukt me niet dat soepje om te zetten naar iets culinairs helaas, maar dag 4 zit er bijna op, en inmiddels knort mijn maag niet meer, wát een rust (ook voor de buren)

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 92.6
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7
27-09= 93.9
04-10=. 94.1 vakantie Sicilië
10-10= 92.6

Bericht door Alice » 03 nov 2009, 19:35

:14: :14: :14: :14: :14: de buren kunnen weer lekker slapen!

Dag vier al weer...wat gaat de tijd snel zeg...succes

Ik las dat jij van appels honger kreeg ,zal ik jouw eens wat vertellen( en serieus,echt waar!!) ik krijge kriebels in mijn oren...duurd maar +_ vijf minuten...er is een appel soort waar ik dat niet bij krijg..maar welke weet ik ff nietmeer.dus kun je beter je oren kriebelen dan honger...
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 03 nov 2009, 21:34

Hahahah Snabbeltje, je moet ook geen apels eten met je OREN :14: :14: :14: :14:

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 157 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 7 September 2009
Startgewicht: 63.9 kg
huidiggewicht: 57. kg
Streefgewicht: 53 kg

Bericht door miss-sunshine » 03 nov 2009, 22:09

beetje raar volk hebben ze losgelaten hier op dit forum. :14:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 92.6
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7
27-09= 93.9
04-10=. 94.1 vakantie Sicilië
10-10= 92.6

Bericht door Alice » 04 nov 2009, 11:28

:10: :14: :14: :14: :14: Ja allemaal ontsnapt! dus pas maar op! :8:
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 04 nov 2009, 12:59

Ik ben nog met proefverlof, wie weet ben ik zo opeens weer weg???

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 05 nov 2009, 19:45

[email protected] schreef:Iwijker ik ben op slag verliefd op Jesse :9: :9: :9: :9:
Wat een bééld :9: :9: :9:

Hahah, dank je wel. Dat hebben meer mensen met Jesse. Ook mensen die niet van Friezen houden vinden Jesse een lekker ding. Ik zeg altijd; als ie twee benen had i.p.v. 4 dan had ik zelf wel hem mee naar huis genomen :14: :9: :14: !!!!!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 06 nov 2009, 20:02

Ik val zowiezo wel voor die prachtige Friezen, maar Jesse is gewoon helemáál beeld en beeldschoon hoor Iwijker, is hij van jezelf???? :9:

Eerste keer wegen na 1 week Cambridge, 3 kilo eraf en 1% vet ook nog!
Normaal stijgt je vetgehalte de eerste week, schijnt een normaal verschijnsel te zijn, maar wie wete heb ik gewoon al veel verbrand? heb vrij veel energie en sinds vandaag HELEMAAL geen honger meer, het wordt elke dag een stukje makkelijker, enbinnen 6 weken bén ik er, wat wil je nog meer (behalven DAN slank blijven !!)
Sta echt versteld, want had mij thuis niet gewogen, en ben héél héél blij dat ik dit dieet ben gaan volgen, vindt het ook geweldig dat Motormutsje ook gestart is :10:

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: vanaf 05-11-09 cambridge dieet
Startdatum: 20 okt 2009
Startgewicht: 103.8 kg
huidiggewicht: 99.2 kg
Streefgewicht: 80 kg

Bericht door motormutsje » 06 nov 2009, 21:39

Hey [email protected],

Wat goed!!! 3 kilo, echt super!

Ben blij voor je, volhouden he :8:

Ik heb niet echt honger maar wel trek in wat te kauwen, had jij dat ook?

Fijn weekend!!

Liefs MM
When you have it all, you can only lose (weight)

Afbeelding

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 06 nov 2009, 23:33

[email protected] schreef:Ik val zowiezo wel voor die prachtige Friezen, maar Jesse is gewoon helemáál beeld en beeldschoon hoor Iwijker, is hij van jezelf???? :9:
Ha die [email protected], wat fijn voor je 3 kilo kwijt in 1 week nog wel. :jump2: :jump: :jump2: :hurra: Ik heb daar nu al 4 weken over gedaan....mmmm ook maar aan de CB??? :shocked:
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn...merk je het ookal in je kleding?

Ja, Jesse heb ik toen ie 4 maanden oud was gekocht samen met een vriendin. Ik had toen we hem kochten nog 2 paarden, maar helaas heb ik er 2 jaar geleden 1 in moeten laten slapen. Iggy was mijn eigen black beauty, mis hem nog steeds. Mijn andere paard staat in Eindhoven in een paardenrusthuis, daar mag ie oud worden van mij. Jesse is nu 6 jaar een een behoorlijke doerak, maar ook weer erg lief. Hij schijnt dat doerakken gedrag van zijn vader te hebben Onne. Ook zo'n knapperd.

Nou ga lekker door zo!

Groetjes Inez

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 07 nov 2009, 11:40

Week 2 is begonnen
@MM ik miste het kauwen ook vreselijk de eerste dagen hoor, het is nu minder/over, het komt soms met vlagen.
's avonds kan ik het nog wel eens moelijk hebben, dan zorg ik dat ik mijn bouillon nog mag.
Vanacht heb ik voor het éérst sinds maanden 7 uur achter elkaar geslapen, uniek, of dit door het dieet komt weet ik niet hoor, maar wel apart, want ik slaap altijd maar 3/4 uurtjes dóór :3:
miv week 3 mag ik de reep ( inpl.van een shake) en mag ik weer kauwen :10: , daar schijn je flink vol van te zitten zo'n reep. Volgende week zaterdag dus, kijk er nu al naar uit haha.

@Iwijker, over 3 kilo deed ik anders wel een maand (>>>>hoewel dat helemaal niet erg is hoor; wat er langzaam af gaat is prima! Alleen wilde ik nu niet langzaam maar snel resultaat, vandaar mijn keuze voor CB, en die eerste kilo's bij mij zijn uiteraard vooral vocht!<<<<<) ,maar ik merk het inderdaad aan mijn kleren en mijn broeken dan vooral, had een nieuwe broek, pas gekocht en daar moet een riem om, want hij zakt af! In geen tijden meegemaakt :10:
Mijn buik is ook niet meer opgezet (helemaal niet meer), daar had ik altijd veel last van, een dikke buik, veel gas :1:
Wat vreselijk van je andere paard wat je in moest laten slapen, en wat geweldig dat je oude paard in een rusthuis mag wonen, dat vindt ik echt prachtig, ik ben donateur van een rusthuis voor paarden in Ens, vindt oude paarden(dieren) zo ontroerend....
Je ziet trouwens wel aan Jess's hoofd dat het een boefje is haha

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 07 nov 2009, 20:02

Ha die [email protected],
Ik slaap sinds kort een stuk slechter, ik zou wel willen ruilen. Veel succes met week 2 :8: Op naar de volgende 3 kilo :furz: .

Ja, die eerste kilo's zijn altijd vocht, helaas. Voor mij begint nu de periode dat het vet moet gaan slijten en zal ik niet zo veel meer afvallen als de afgelopen weken. Ik denk dat ik de weegschaal maar moet vergeten, zodat ik niet de motivatie verlies.

Wat leuk he dat je kleren nu los gaan zitten...ik vind dat altijd het lekkerste gevoel wat er is... !

Dank je voor je lieve woorden! Het is het moeilijkste geweest wat ik ooit heb moeten doen! Gelukkig kan Olaff nog van zijn oude dag genieten. Je moet maar eens kijken op de website http://hetpaardenrusthuis.nl. Ze maken ook geregeld foto's van alle paarden. Wist niet dat je donateur kon worden?! Wat een leuk initiatief. Rij je zelf ook paard of heb je paardgereden?

Groetjes Inez

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 07 nov 2009, 21:20

Ik kan de site waar Olaff op staat helaas niet openen Iwijker :4:
Waar ik donateur van ben heet Stichting het Oude Paard, en het zit in Ens, hier vlakbij, ik weet niet of ze een eigen site hebben eigenlijk?
Ik rij zelf niet meer, heb een aantal jaren terug het cauda equina syndroom gehad en moest een vrij zware rugoperatie ondergaan,(had een -gelukkig!- niet complete dwarsleasie).
Sindsdien rij ik niet meer, het gebied onderin mijn rug is te kwetsbaar, maar verder doe ik en kan ik vrijwel alles weer hoor :10:

Ja, mijn kleren zitten losser, en mijn gezicht is ook minder opgeblazen maar ik voel mij vandaag echt :1:
Heb mijn eerste écht érg moeilijke moment, ik ga nu een warm bad nemen en lekker slapen, ik ben niet zielig maar in gevecht met mezelf :7:
Maar ik ga het gevecht aan en zal het winnen :8:

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 08 nov 2009, 10:11

Goedemorgen [email protected],
Wat raar dat je de site niet kan openen? :3: Anders als je googled op hetpaardenrusthuis (aan elkaar), dan vind je hem vast wel. Ik heb ook een fotootje van Olaff in mijn eetdagboekje gezet, die vond ik op hun site.

Ik wil het wel geloven dat je het moeilijk hebt hoor! Al een week niet kauwen en een knorrende maag en dan in de winkels al die schappen gevuld met eten zien. :5: Dat is een alcoholist de kroeg insturen waar de glazen al geschonken zijn...hahahaha.

Laat je niet gek maken, hou vol hoor! Je bent al 3 kilo kwijt, dat worden er vast deze week nog meer...... :furz:

Wat heftig zeg dat syndroom, ik heb het gegoogled voor meer informatie. Wat fijn dat die operatie geholpen heeft. Ik kan mij idd wel voorstellen dat paardrijden dan niet echt fijn is om te doen. Geeft veel belasting op je rug. Gelukkig dat je andere dingen wel kan doen! Dat moet een moeilijke periode voor je geweest zijn!

MM ment trouwens ook met haar Shire, misschien dat je een rond je mee kan op de wagen :10:

Heel veel sterkte weer vandaag, ik ga nog een bakkie doen :kaffee2:

Groetjes Inez

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 08 nov 2009, 10:32

Iwijker, ik kan de site nu wél openen, wat ziet het er daar práchtig uit, en wat heerlijk voor al die oude lieverds :9:
Die foto's in de sneeuw vindt ik prachtig, geweldig dat dit kan he?
Hihi, zie me al zitten een rondje mee op de wagen, wel leuk, hier in het dorp rij ik wel eens mee met mensen die twee Tinkes voor de wagen hebben, lekker door het bos draven :10:
Dat caudasyndroom dankzij de snelle ingreep (operatie 's nachts om half vier in het VU!) is bij mij goed afgelopen, ik heb ruim 1 jaar gerevalideerd mijn linkerbeen deed het niet, maar inmiddels tippel weer als een kievit rond, en -behalve dat ik wat mank loop- loop ik zonder hulp of steun, geweldig :10:
Paarden blijven mijn favorieten, maar ik heb nu een huis vol poezen en 1 hond (en een man )waar ik mijn liefde aan kwijt kan :8:
Ik hoop ook dat er komende week weer veel af is, dan ben ik lekker snel klaar :10:
Maar je moet je eten straks weer héél langzaam op gaan bouwen, anders zit het er zó weer aan, en dan is dit voor niets geweest (ja, gisteren was het echt erg, maar ik heb het overleefd :14: )

Plaats reactie

Terug naar “WmdW dieet dagboeken (starters hier aanmelden)”