WMDW eetdagboek van [email protected]

Weg met de Weegschaal Superdieet Dagboeken. Wil je starten met WmdW, open dan hier een dagboekje. Samen afvallen is makkelijker dan alleen.
[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 168 cm
Welk dieet volg jij?: Weight Watchers
Startdatum: april 2010
Startgewicht: 73
Streefgewicht: 64 kg

Re: EETDAGBOEK VAN [email protected]

Bericht door [email protected] » 28 okt 2009, 11:19

En ja, ik heb érrug lieve beessies hè?
'k heb nog wel meer foto's staan op het kattenforum:http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=16788

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 28 okt 2009, 11:21

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 90
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: 16-08=96.2
23-08=95.9
30-08=95.1
06-09=95.3
13-09=94.5
20-09=93.7
27-09=93.9
04-10=94.1 vakantie Sicilië
10-10=92.6
17-10=92.9
24-10=91.7
08-11=90.8
15-11=90.0
22-11=
29-11=
06-05=

Bericht door Alice » 28 okt 2009, 11:26

MMMMM ik wil wel snicker want die lust ik wel...okee okee neem snel een worteltje...of appeltje...zit je me hier lekker te maken...volgens mij ,als ik naar de dagboekjes ga...eerst even eten...zodat ik volle buik heb..anders krijg ik zo'n trekkkkkkkkkkkkkkkkk :10:
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 28 okt 2009, 21:03

Jaaaaaa, die snicker was natuurlijk niet best :2: , maar wél lekker :14:
Vandaag was ook eigenlijk geen beste dag, wie begint er ook met een 'dieet' (al zie ik het niet zo) in haar vakantie???
Goed, het ontbijt was ok:
kommetje pap met rozijnen en gedroogde appel
tdoor: 1 kiwi, 1 mandarijn
lunch:1 boterham pindakaas, 1 boterham 30+ kaas, glas melk en een appel

Stad in met manlief, het begon veelbelovend, man was zelfs (vrij) entouchiast, hij moest nieuwe kleren, meestal koop ik die gewoon, maar hij wilde wel eens mee voor de verandering.
Mmmmm, na eerst koffie (met gebak voor hem, niet voor mij,knap he?) paste hij één paar schoenen, kocht deze en besloot dat het wel genoeg was, hij wilde de nieuwste cd van Rammstein (ook best, ben zelf ook fan) en hij wilde naar huis.
Ja doei,! WIE wilde er 2 nieuwe broeken en wat shirts/truien en een jas?

'Koop jij die maar voor me schat, jij weet precies wat ik leuk vindt' :17: :17: :17:
Ik, streng maar rechtvaardig als ik altijd ben trok hem aan zijn laatste spaarzame haren mee; NEE we zijn nú hier dus jij koopt nú zelf die spullen die je nodig hebt, begrepen ?????????? :11: ( ach, ik ben zo'n schatje)
Met een chagerijnig hoofd sjokte hij met mij mee (je ziet ze vaker zulke stellen, hij staat buiten te roken, en zij is net 3 weken gestopt, snakt - in dit geval - óók naar een peuk maar is sterk, en loopt fanatiek zwetend herenkleding bij elkaar te sprokkelen ( 'is dit wat schat? Nee? Nou, dát is pech, ga maar mooi passen, NU!!!")

Ach, uiteindelijk liep het nog gezellig af hoor, hij heeft zijn kleren-cd en schoenen, en we hebben gezellig een glaasje wijn met bitterballen genomen op een verwarmd terras.
Ze hadden daar ook lekkere andere dingetjes, dus hebben daar ook maar een hapje gegeten (biefstukje,salade en paar frietjes van hem)

Iets minder leuk was die geweldige digitale Tanita weegschaal die we óók gekocht hebben omdat ik onze oude niet helemaal meer vertouwde, (hij gaf 5x een ander cijfer aan als je er 5x achter elkaar op stond.......), maar allemachtig, wat háát ik dat ding NU al!!!!!!!
Hij geeft 2 kilo MEER aan, waardoor ik mijn streefgewicht moet aanpassen van 72,5 naar 74,5 :4:
En mijn vetperccentage is iets van 37%, da's ook te hoog, ik moet DRASTISCH omlaag met beidden!!!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=95.9
30-08=95.1
06-09=95.3
13-09=94.5
20-09=93.7
27-09=93.9
10-10=92.6
17-10=92.9
24-10=91.7
08-11=90.8
15-11=90.0
22-11=
29-11=
06-05=

Bericht door Alice » 29 okt 2009, 12:40

:10: leuk om te lezen....maar eum die schaal haaha...HOUD DE MOED ERIN..ik wil misschien ook nog nieuwe schaal kopen..teminste als deze niet meer doet...straks even kijken heb nieuwe batterij gehaald..haha ja LANG LEVEN EEN DIEET IN VAKANTIE.....WENS JE VEEL SUCCES!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 29 okt 2009, 20:23

Vandaag heb ik natúúrlijk nog gewoon volgens WmdW gegeten, en morgen ook nog (wel uit eten 's avonds).
Komende weken wordt het vast saai met mijn shakies, maar goed, ik brouw er wel een gezellig verhaal van (of ik ga gruwelijk klagen en zeuren, geef me dan a.u.b een flinke SCHOP!!!!)

ontbijt:
2 boterhammen nutella, glaasje sap
tdoor:
appel, beker yoghurt
lunch:
2 boterhammen, 1x gegrild gehakt, 1x 30+kaas, tomaatjes (ja lekkerrrrrrrrrrr)
tdoor: ? heb ik wat tdoor genomen, geloof het niet :2:
avondeten:
shoarma, rijst sla, 1 glaasje wijn (dat wijntje ga ik missen, dat mag dus écht niet tijdens het Cambridge dieet, maar zelfs dát heb ik er voor over :10: )

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=95.9
30-08=95.1
06-09=95.3
13-09=94.5
20-09=93.7
27-09=93.9
10-10=92.6
17-10=92.9
24-10=91.7
08-11=90.8
15-11=90.0
22-11=
29-11=
06-05=

Bericht door Alice » 29 okt 2009, 22:02

heey [email protected],

Je gaat maar lekker zeuren...we zijn al wel wat gewend hier hoor...wij zeuren ook wel eens lekker flink...gewoon van je af typen...komt alles wel goed...wij zeggen meestal ook wel...KOMT WEL GOED SKATJE.... :8:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 30 okt 2009, 12:23

Hoi meiden,
Nou, ik ben bij de consulente geweest en zie het hélemaal zitten!!!
Het is een ontzettende aardige vrouw, die zelf 4 jaar geleden 25 kilo afgevallen is, en ze nog steeds kwijt is.
Ik wil dus 10 kilo kwijt, ik woog daar notabene 75 kilo, en mijn vetpercentage was erg hoog, iets van 39% (weet 't niet meer precies, volgende keer even opschrijven als ik daar ben), en dat zal ongeveer 2 maanden duren, da's best snel, en ook schijnt je huid mooi te blijven en krijg je geen flapvel

Het zal even een paar weken zwaar worden, hoewel je echt geen honger bij dit dieet schijnt te hebben, maar je moet het 'doen' op 3 cambridge maaltijden per dag, niet meer en niet minder!
Je mag er absoluut niets anders bij eten, ook géén fruit, en géén groenten, echt NIETS, en je mag water (véél water) drinken, thee (geen fruitthee) en koffie zonder melk, wel eventueel zoetje, (maar ik drink m'n koffie toch al zwart en zonder iets).
Je mag wel 1x per dag een beker bouillon extra (ook van Cambridge), volgens mijn collega is die erg lekker, dus die heb ik erbij genomen.
De shakes schijnen ook lekker te zijn, en zijn er in veel smaken, ik heb nu voor 8 dagen meegenomen, banaan, vanille, chocola, capuchino, walnoot, aardbei, maar je hebt ook soepen, en een soort pap, porridge.
Omdat ik nogal dol op pap ben heb ik die voor het ontbijt genomen, de soep voor 's avonds en de shake voor tussen de middag.
Er moet 5 uur tussen je maaltijden inzitten, maar er zijn ook mensen die hun zakjes in 2en verdelen en 6x per dag een halve maaltijd nemen. Ik zie wel hoe het bij mij gaat.
Na 2 weken mag je ook een maaltijd vervangen voor een reep, dan heb je weer lekker wat te kauwen, dat lijkt me wel wat, die reep!
En ná het afvallen ga je afbouwen met de maaltijdvervangers en ga je weer stap voor stap over op normale voeding. Ook hierin wordt je (GRATIS!!) door de consulente begeleid, je leert weer normaal eten zonder aan te komen
Nou, zo op naar Utrecht,nog één keer lekker uit eten vanavond

Hieronder heb ik nog wat algemene info over het Cambridge Dieet:
Het Cambridge dieet is in de jaren zeventig ontwikkeld door dr. Alan Howard, voedingswetenschapper aan de Cambridge universiteit in Engeland. Het Cambridge dieet is het best en meest geteste dieet ooit en wordt wereldwijd in 24 landen verkocht.

Het dieet biedt een totaalvoeding in de vorm van shakes, soepen en repen, met gevarieerde smaken. U krijgt hiermee alle benodigde voedingsstoffen binnen, inclusief vitaminen en mineralen. Het dieet vervangt uw gewone maaltijden. U hoeft dus zelf geen maaltijden samen te stellen, of calorieën te tellen.

De sleutel is het lage percentage koolhydraten. Omdat u bewust minder koolhydraten binnenkrijgt dan u strikt gezien nodig heeft, gaat uw lichaam zelf op zoek naar zijn eigen reserves. Wanneer deze op zijn, wordt de volgende energieleverancier in uw lichaam aangesproken: uw overtollige vet! Ongeveer drie dagen na het begin van het dieet start uw vetverbranding, ook wel 'milde ketose' genoemd. Dit is een medisch volkomen verantwoorde en effectieve manier om snel gewicht te verliezen.

Het Cambridge dieet omvat in totaal vier fasen, die samen leiden tot succes. Deze fasen zijn: voorbereiding, afvallen, afbouwen en gewichtsbeheersing. Al deze fasen doorloopt u met de hulp van een ervaren consulent. Het dieet is niet vrij in de winkels verkrijgbaar, omdat de begeleiding door de consulenten één van de pijlers onder het succes is.

De kosten voor een dieetweek bedragen nog geen 50 euro. Dat is in verhouding tot andere diëten, geen hoog bedrag. Omgerekend kost een gemiddelde Cambridge maaltijd zelfs minder dan een broodje gezond bij een lunchroom en het smaakt bovendien zeker zo goed. Want ook daarin schuilt de kracht van dit dieet: door het gevarieerde aanbod, met in totaal vijftien smaken, is het voor iedereen goed vol te houden

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: vanaf 05-11-09 cambridge dieet
Startdatum: 20 okt 2009
Startgewicht: 103.8 kg
huidiggewicht: 99.2 kg
Streefgewicht: 80 kg

Bericht door motormutsje » 30 okt 2009, 18:32

Klinkt goed [email protected]!!

Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?
En natuurlijk ook de frustraties, loftuigingen, dipjes, dalen en pieken kun je met ons delen!

Heel veel succes met je eerste dag morgen

Hoe was je avondje griek? Bij elk hapje extra genoten? :8:

groetjes MM
When you have it all, you can only lose (weight)

Afbeelding

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 157 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 7 September 2009
Startgewicht: 63.9 kg
huidiggewicht: 57. kg
Streefgewicht: 53 kg

Bericht door miss-sunshine » 30 okt 2009, 21:36

Ha die Pam's,
Heb je genoten van je Griek :9:
Wat heb je gegeten??? Ben zelf ook een liefhebber van de griek, en verzot op tsatsiekie saus. :9:
Wanneer gaat je cambridge leven beginnen? Ben het ff kwijt :5:
Ben heel erg benieuwd hoe het je bevalt, en natuurlijk of het het effect heeft waar je op hoopt.
snel en veel :14:

Wel tof dat je verder niks in huis hoeft te halen voor jezelf, scheelt een hoop. OOk in denkwerk over wat op tafel te zetten. :8: Maar voor je huisgenoten heb je die verplichting nog wel?! Of geef je die een snelcursus, zelfstandig koken :2:
Ik lees gezellig met je mee en nogmaals toy toy toy

groetjes sunshine

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 31 okt 2009, 11:29

miss-sunshine schreef:Ha die Pam's,
Heb je genoten van je Griek :9:
Wat heb je gegeten??? Ben zelf ook een liefhebber van de griek, en verzot op tsatsiekie saus. :9:
Wanneer gaat je cambridge leven beginnen? Ben het ff kwijt :5:
Ben heel erg benieuwd hoe het je bevalt, en natuurlijk of het het effect heeft waar je op hoopt.
snel en veel :14:

Wel tof dat je verder niks in huis hoeft te halen voor jezelf, scheelt een hoop. OOk in denkwerk over wat op tafel te zetten. :8: Maar voor je huisgenoten heb je die verplichting nog wel?! Of geef je die een snelcursus, zelfstandig koken :2:
Ik lees gezellig met je mee en nogmaals toy toy toy

groetjes sunshine
Heb gisteren echt genóten bij de Griek :10:
Heb inderdaad heerlijke tzaziki genomen (met stokbrood), en daarna een souflakie (spies van varkenshaas) met giros, rijst en koolsalade ,mmmmmmmmmmmmmmm, 1 rood Grieks wijntje erbij
Was echt smullen :8:
Geen toetje genomen, want ik zat te vol .

Goed, en dan nu dag 1 van het cambridge dieet!
Heb er zin in, want ik weet zeker dat ik dit ga volhouden omdat ik het gewoon heel erg graag wil, en als ik écht ergens voor ga dan doe ik dat ook (zegt zij stoer)
Ontbijt: De pap (soort brinta) die ik vanmorgen mocht was écht lekker en je zit er werkelijk BOMvol van, had ik niet verwacht.....
Ik ontbijt altijd laat, ook als ik werk (dan sta ik om 5 uur op, maar eet toch pas tussen 10 en 11 uur), dat is in dit dieet in mijn voordeel, al zal ik straks met de afbouw wel met een boterhammetje moeten starten als ik opsta ( en dat ga ik ook doen hoor).

Mijn man hoeft geen kookles Sunshine, hij is nl zélf kok van beroep :14:
Voordeel is dat hij 4 of 5 dagen per week op zijn werk eet en ik dus niet voor hem hoef te koken (koken voor mij doet ie niet), maar ik heb wel vaak kinderen van familie en vrienden hier, en die eten ook mee, dus daar kook ik wel gewoon lekker voor hoor, vindt ik leuk, het is maar voor 6 of 8 weken dat ik zelf niet mee doe he? Niet voor eeuwig.
Ook op mijn werk verzorg ik 4/5 dagen per week het eten voor de bewoners, dus ik zal de hele dag met eten te maken bijven hebben, dat overleef ik vást wel, op mij werk zal het even wennnen zijn, ook voor de mensen, dat 'de zuster' zelf niet meer mee eet :14: , of in elk geval iets anders dan zijzelf.
Het is ook sinds ik dit werk doe dat ik 10 kilo aangekomen ben :16: , misschien moet ik een andere beroep kiezen :14:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 31 okt 2009, 11:31

motormutsje schreef:Klinkt goed [email protected]!!
Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?
En natuurlijk ook de frustraties, loftuigingen, dipjes, dalen en pieken kun je met ons delen!
Heel veel succes met je eerste dag morgen
Hoe was je avondje griek? Bij elk hapje extra genoten? :8:
groetjes MM
Doe ik zeker, en inderdaad, ik heb van ELK hapje GENOTEN :8:

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: vanaf 05-11-09 cambridge dieet
Startdatum: 20 okt 2009
Startgewicht: 103.8 kg
huidiggewicht: 99.2 kg
Streefgewicht: 80 kg

Bericht door motormutsje » 31 okt 2009, 11:39

:rollsmilie2: dag1 !! :rollsmilie2:

Goeiemorgen,
goed dat je eerste "prutje" :13: bevalt.

Hmmm tzaziki en souflaki, heeeeeeeeeeeeerlijk!
Daar kun je dan mooi een paar weekjes op teren, toch?
En anders schreeuw je hier maar ffies om hulp, zijn er zo tig meiden die je wel ff een hart onder de riem steken.

Fijn weekend, groetjes MM
When you have it all, you can only lose (weight)

Afbeelding

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 157 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 7 September 2009
Startgewicht: 63.9 kg
huidiggewicht: 57. kg
Streefgewicht: 53 kg

Bericht door miss-sunshine » 31 okt 2009, 15:51

Heej Pam,
nou geweldig dat je de ochtend met een volle maag doorstaan hebt. En klinkt lekker brintapapje.
Nu maar hopen dat de rest ook een beetje te kanen is.
Tja een week of 6 klinkt idd. niet zo heel lang.

Nou succes, en ik lees je wel weer.
toedeloe!!
groetjes sunshine

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 31 okt 2009, 18:36

Tot nu toe valt het mee,heb geen honger, alleen wel een beetje een' leeg' gevoel, dit schijnt na 3 dagen over te zijn :10:
Mijn 2e shake was chocola, die vond ik erg lekker, en vanavond mag ik nog een soepje, ben benieuwd hoe of die smaakt. Wordt vervolgd...............

Plaats reactie

Terug naar “WmdW dieet dagboeken (starters hier aanmelden)”