WMDW eetdagboek van [email protected]

Weg met de Weegschaal Superdieet Dagboeken. Wil je starten met WmdW, open dan hier een dagboekje. Samen afvallen is makkelijker dan alleen.
Plaats reactie
proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
Re: EETDAGBOEK VAN [email protected]

Bericht door proelofs » 08 nov 2009, 22:10

Ha die [email protected],
Lijkt me erg moeilijk om zo'n hongerdip door te komen tijdens het CB dieet. Ik kan het alleen maar vergelijken met mijn geeuwhonger gevoel. Dat kwijl je in je mond loopt en je alle kasten in de keuken opentrekt op zoek naar iets lekkers, maar er is niets lekkers om te snaaien. Ik heb het de laatste dagen weer, komt vast omdat ik overdag weer minder eet. Eet dan 's avonds weer meer, maar dan kan ik wel blijven eten (ik doe het niet) maar het gevoel blijft.

Een huis vol katten, wat gezellig, dan moet je wel een groot huis hebben? Ik pas in mijn vrije tijd op andermans katten wanneer zij op vakantie zijn. Heb zelf van kleinsaf aan heel veel katten gehad en oud zien worden. Maar heb nu zelf geen katten meer, vind het erg leuk om nu op andere katten te passen. Heel afwisselend en leuk!

Ik ben blij voor je dat je de operatie goed doorstaan hebt en dat je nog beschikt over beide benen. Maakt denk ik dan niet meer uit dat je iets mank loopt, als je maar kan lopen denk ik dan! :8:

Truste voor straks en succes morgen weer met CB!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 09 nov 2009, 11:15

heey [email protected] gaat hardstikke goed.wauw al drie kilo weg...ikke jaloers op jouw...hahaha maar toch blijf ik bij mijn eigen dieeet...

heb ook wel in bladen gebladerd....zal ik het wel of niet doen...maar na mijn flater van herbalife durf ik het niet meer aan om zoveel geld te verspillen....ooo ik was toen bijna bij mijn streefgewicht en in een week tijd vijf kilo er bij...en daarna stiekem alles omhoog gegaan....en nu...nu denk ik....laat het dan maar heel langszaam gaan....daar mee kom ik er ook wel...maar toch....als ik jullie verhalen lees....gaat het wel kriebelen en ik ben natuurlijk trots op jullie dat het zo goed gaat....blijf er voor vechten gaat jullie wel lukken zo te lezen...

voor deze week ook heel veel succes
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte:168 cm
Welk dieet volg jij?:Weight Watchers
Startdatum:april 2010
Startgewicht:73
Streefgewicht:64 kg

Bericht door [email protected] » 09 nov 2009, 18:57

@Iwijker weet je, een echte hongerdip is het eigenlijk ook niet eens geloof ik, écht honger - of zo'n lage bloeedsuikerspiegel waarbij je ook gaat trillen, zweten,enz- heb ik niet, wat dat betreft is het lichamelijk prima te doen dit dieet .
Het is meer het psychische afkicken van eten, je houdt enorm veel tijd over nu je maar 3x per dag een klein beetje eet, waardoor ik mij er zó bewust van ben dat ik altijd maar loop te snaaien en te eten om bezig te zijn, ik heb geen rust in mezelf.
En nu mis ik het eten KOPEN, het eten BEREIDEN, BEDENKEN wat je gaat eten, UITKIJKEN naar het eten enz.
Ik bedenk me dan 'heb ik soms een eetprobleem? ', ja misschien wel gehad toen ik ooit anorexia had (al spuugde ik daar niet bij; ik at gewoon bijna niets en bewoog overdreven veel!!).
Misschien dat het gevoel wat ik bij dit dieet heb dit gevoel van tóen weer bovenbrengt????
Ik weet het niet.
Ben nu even op een punt van 'wil ik dit eigenlijk wel ???" en ' wat doe ik mezelf aan ' ????
Of is het meer zoiets van dat ik hier 'even' doorheen moet???

Sorry dat ik zo serieus en zeikerig klink hoor, moest het even kwijt, maar het gaat vast wel weer over, en dan :14: ik erweer om.

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte:173 cm
Welk dieet volg jij?:vanaf 05-11-09 cambridge dieet
Startdatum:20 okt 2009
Startgewicht:103.8 kg
huidiggewicht:99.2 kg
Streefgewicht:80 kg

Bericht door motormutsje » 09 nov 2009, 21:21

Hoi [email protected],

je komt niet serieus en zeikerig over hoor!
We kunnen het aan om je "serieuze, zeikerige" stukjes te lezen en je te steunen!
Wat je schrijft herken ik wel een beetje, al heb ik nooit anorexia gehad, ik merk nu hoe vaak per dag ik met eten bezig ben.

Hee, wel volhouden hoor!! Je gaat zo lekker..
Hoop dat het inderdaad een off day is, dat je je twijfels binnenkort een plekje kunt geven...
Maar hoe het ook loopt, weet dat er hier allemaal mensen zijn die je steunen!!
When you have it all, you can only lose (weight)

Afbeelding

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 09 nov 2009, 22:12

Het voelt inderdaad niet goed MM, het roept iets in mij naar boven wat ik lange lange tijd niet meer gevoeld heb en wat ik ook niet meeer wíl voelen.
Kan het niet goed uitleggen, maar ik heb het er uitgebreid met mijn man over gehad , en hij zag het ook .
Ik moet het op de 'normale'manier doen, nog een kilo of 5/6, dat gaat wel lukken.
Maar jij, JOU gaat het wél lukken, dat weet ik gewoon zeker. Zet'm op hè? ik volg je hoor in je dagboekje :10:

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 09 nov 2009, 22:24

[email protected] schreef:Niks mis om het op de langzame, normale manier te toen Iwijker, is beter ook als je niet veel af hoeft te vallen. Want ík kan het dus ook niet....... :15:
Heb vanavond besloten om te stoppen omdat ik het te zwaar vindt, psychisch, het roept iets in mij naar boven wat ik niet meer wil voelen, vandaar dat ik weer terug stap op gezonde voeding (eerst 3 dagen afbouwen)
Hi [email protected],
Ik begrijp je volkomen dat je die gevoelens niet meer wilt voelen. Ik herken dat nare gevoel ook, daarom durf ik het CB dieet niet aan. Bang dat ik in het oude gedrag ga vervallen (niet meer eten). Het herinnert mij ook aan een tijd waar ik liever niet meer mee geconfronteerd word.

Meid, geeft niks, ik vind het ook heel moedig dat je deze beslissing om te stoppen neemt! :9: Heel verstandig van je. Idd wel weer even een paar dagen opbouwen met eten!

Je hebt in ieder geval al 3 kilo weggewerkt, zo moet je het maar zien. Je laat trouwens niemand in de steek, want je blijft jezelf trouw. Dat is veeeeeel belangrijker! Alles wat je doet doe je voor jezelf hoor! :knuddel: :hug:

Dikke knuffel en neem lekker de poezen op schoot, dat voelt altijd goed :9:

Wat zal dat lekker zijn weer gewoon kauwen op voedsel....... :10: Kop op he!

Groetjes Inez

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter

Bericht door motormutsje » 10 nov 2009, 09:05

Goeiemorgen,

Tuurlijk laat je me niet in de steek...
Het gaat om jouw strijd en je gevoel daarbij.
En als dit niet goed voelt is het beste wat je kunt doen dat erkennen, afbouwen en op een andere manier weer verder!
Ik vind je juist heel dapper! Wat ik zo lees op het CB forum is dat er veel meer mensen mee worstelen maar geen beslissing durven nemen...die blijven aanmodderen, af en toe smokkelen, en hebben daar alleen zichzelf mee.

Als ik heel eerlijk ben weet ik ook niet of ik het wel tot het eind toe volhou.
Nu gaat het en ik ben elke dag blij als ik op de weegschaal kijk (deed ik voorheen nooit!! Ik wordt er ook al neurotisch van :14: ).
Maar hoe het volgende week gaat?
Dit is tenslotte nog maar m'n 6de dag....
Ik bekijk het dag voor dag en als ik straks weer fulltime aan het werk ben, zit nu in een opbouwfase na ziekteverlof, weet ik dat ik het een stuk moeilijker ga krijgen.

Hou je ons wel op de hoogtehoe het afbouwen gaat en wat je hierna gaat doen?
Heel veel succes!! En die 3 kilo nemen ze je niet meer af!!
*knuf*

Afbeelding

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 10 nov 2009, 22:03

Bedankt voor jullie vreselijk lieve reacties Iwijker en Mm- etje :9:
Ik ben blij dat ik durfde te stoppen, en op tijd inzag dat ik dit gevoel niet (NOOIT) meer wilde, dat zijn die paar kilo's mij écht niet waard, want ik zat juist zo goed in mijn vel.
Dat lag absoluut niet aan het dieet (dat is prima, ik sta er 100% achter), maar door wat de beperkingen met mij deed, er kwam zoveel rotzooi en onrust naar boven in mij :18:
Kreeg echt een gevoel van dat ik onder megastress stond, en raakte helemaal hyper, en jankerig, en óp vd zenuwen, terwijl ik altijd een relaxede lachebek ben.
Mijn collega's merkten vandaag direct aan me dat ik weer anders was, ze vonden mij zó opgefokt de afgelopen dagen ik had grote stressogen zeiden ze, (dat zei mijn mannetje ook al, dus het zal wel).
Het geeft rust om weer normaal te kunnen eten, te mógen eten van mezelf, want inderdaad mocht ik jaren niks van mezelf eten,. en at ik iets, dan moest ik net zolang sporten tot ik de calorieën (van een appel ofzo....) weer verbrand had, abnormaal, nee, dat nooit meer!

Verstandig van jou dat jij ook om die reden hier niet aan begint Iwijker, ik had ook beter moeten weten met mijn 44,5 jaar :15:
En MM'etje, verstandig dat jij het ook per dag bekijkt; je goed blijven voelen is het áller belangrijkste wat er is, dik of dun.
Al zou ik het heerlijk vinden als jij fluitend dit dieet doorfietst en je gewoon mega-goed blijft/gaat voelen en afvalt.

Ik ga weer door met de methode van Weg met de Weegschaal waar ik mij 3 weken terug mee aanmelde op dit forum. Ik weeg nu 70,3 en dat is mooi, maar reken maar dat er zeker 1 a 2 kilo vocht af was en dat dat er nu weer bij zal komen.
Ik nam vandaag (en morgen) nog 3x daags een shake en nu dan 1 boterham extra tussen de middag, en vis en groenten vanavond, het was érg lekker, en ik ben al zóveel rustiger, gewoon in mijn hoofd.
Mijn 12 lieve poezen en 1 hond :9: liggen weer rustig aan mijn voeten, want ik spring niet meer elke 5 minuten op om naar de bloemenwinkel te rennen :14: :14: :14: :14: :14:

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter

Bericht door motormutsje » 10 nov 2009, 22:54

Goed zo [email protected]!!
Al die stress is het inderdaad niet waard!
En ik geloof dat weg met de weegschaal echt wel een hele goede methode is, heb het boek ook in huis sinds kort en er staan erg nuttige dingen in.
Heel veel succes met WMDW, het gaat je lukken!!

liefs MM

Afbeelding

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte:157 cm
Welk dieet volg jij?:prodimed
Startdatum:7 September 2009
Startgewicht:63.9 kg
huidiggewicht:57. kg
Streefgewicht:53 kg

Bericht door miss-sunshine » 11 nov 2009, 20:57

Nou Pam ik vindt je super hoor, dat je zo goed naar jezelf luisterd. Kan dat alleen maar waarderen.
Kom op zeg, je laat helemaal niks of niemand in de steek, als je er voor uitkomt dat een gekozen dieet, toch niet bij je past. Het is geen fout hoor. foei niet denken!!!!

Ik ben nu inmiddels ook weer klaar met prodimed en eet weer alle gezonde dingen normaal. Alleen aardappels rijst en pasta eet ik nog niet. Ik voel me goed en heb nauwelijks honger. De honger is eigenlijk gewoon trek niks meer, niks minder.
Ik blijf ook gewoon op het forum komen, dus we zullen elkaar zeker "spreken"
succes met weg met de weegschaal !!
go girl je kunt het.

lieve groetjes sunshine. :sun:

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 12 nov 2009, 16:58

Ik ben momenteel gewoon een enorme treutel :2:
Stap wel weer terug op Cambridge, MAAR op de soyaslim versie, dan mag je 1x peer dag normaal warm eten, maar ook fruit.
Je moet alleen je ontbijt en lunch vervangen door een (ander soort) shake/reep.
Is much better, niet dat geknaag waar ik gek van werd :1:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 12 nov 2009, 17:15

Heey [email protected]

Ojee ben er even niet geweest,of wel geweest maar wist niet dat je zo'n enorme DIp bent gekomen ,van het weten ,HELP WAT MOET IK DOEN....IK WEET HET NIET MEER..

Neem maar van mij aan dat ik dat ook heb gehad...wel of niet sonja...of toch vetvrij..of...ik heb ook wel met mijn handen in het haar gezeten...je moet gewoon doen waar jij het lekkerste bij voelt en of dat nu cambridge met een diner en fruit er bij is ...gewoon DOEN...Het hoeft toch ook niet zo snel...toch? dan heb je het er straks weer aan zitten als je normaal gaat eten .

normaal eten ..tja ik kan niet anders zeggen met mathijs vrieze....gewoon drie keer eten en tussen doortjes die je zelf uit kan kiezen en eigelijk denk ik niet eens dat ik aan het dieten ben...gewoon van...wat zal ik eens gaan eten ,lekker uitkiezen...en dan alles halen en voorbereiden...

Lieve [email protected] ..ook al zie je het even niet zitten....morgen is er weer een nieuwe dag....begin dan weer waar je gebleven bent....komt wel goed skatje...even doorzetten...enne je zeurt helemaal niet ,wij zijn er juist om jouw weer op te beuren en in de goede richting te sturen....KOM OP JO'...JE KUNT HET...

DIKKE KNUF EN VEEL SUCCES,
SNABBELTJE

[email protected]
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door [email protected] » 12 nov 2009, 19:10

Lief lief lief Snabbeltje :9: , dankjewel
Het gaat weer helemaal lekker met mij hoor, even eten deed me goed, ga nu de combi van eten&shakes doen, en dan gaat het nóg beter :8:
Nee, afvallen hoeft van mij niet zo snel te gaan, maar ik moet wel een balance zien te vinden, in mezelf en met mijn voedingspatroon, het is nu een beetje 'alles of niets', en als het goed is zit daar ergens nog een weggetje tussen ;-)

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 12 nov 2009, 21:46

:8: :8: :8: Heey zo ken ik je weer!...maar?...je komt maar lekker zeuren af en toe ..ach altijd als het je dwars zit...daarom is het forum ook zo lekker...als je even niet lekker voelt of even niet ziet zitten er zijn altijd mensen ( en misschien ook apen,kippen en hahaha :14: ) die je jouw weer steunen en dat doet een mens goed!!

Hele goede keuze is dat ,gewoon savonds je warme maaltijd,misschien ook beter om vol te houden.

Dussssssssssssssssssssss? heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel suuuuuuuuuucccccccccccceeeeeeeeeeeessssssss!

Je kunt het, geef de moed niet op...

Dikke knuf,
snabbeltje :8:

motormutsje
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter

Bericht door motormutsje » 16 nov 2009, 14:27

Hoi [email protected],

hoe gaat het nu je soya slim doet? Is dit beter vol te houden?
Ben benieuwd....

liefs MM

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “WmdW dieet dagboeken (starters hier aanmelden)”