afvallen lukt niet met powerslim

Ervaringen uitwisselen met Power Slim. Powerslim is een eiwitdieet. Dit betekent niet minder eten, maar anders eten. Koolhydraten en vetten zijn de brandstoffen voor je lichaam. Tijdens het Power Slim eiwitdieet laat je tijdelijk deze brandstoffen uit de voeding weg. Drie dagen na de start van het eiwitdieet zijn de suikers in je lichaam opgebruikt. Het lichaam moet de vetreserve gaan verbranden. Eiwitten zijn de bouwstenen van je lichaam. Je gaat tijdens het Power Slim eiwitdieet extra veel eiwitten eten. Hierdoor blijft je spiermassa behouden, en blijft je stofwisseling hoog. Daarmee voorkom je het jojo-effect.
Egidia

afvallen lukt niet met powerslim

Bericht door Egidia » 28 apr 2014, 09:32

Goede Middag na mijn hele leven te hebben gelijnd alles gedaan ,b.v.4mnd. Shakes van 500/800 cal per dag alleen maar shakes dus en dan na 4 mnd weer eten van alles en nog wat! En nu de knop was om eindelijk helemaal op de gezonde toer,dus ga nu afvallen ,nee dus totaal niks eet volgens het gezonde schema 1500 cal. Goed dus al 6 weken en geen gran eraf ! Wat nu ????ik moet 15 kg afvallen ,dus denk weer na over de shakes???? Ten einde raad dat begrijp je wel! Over 4 a 5 mnd ga ik een reis maken en wil slank zijn maar hoe ??? Kan jij hulp bieden!! Ik zet alles op alles om dan weer slank te zijn,dom ja dom voor nu in afwachting met een H.Gr.van mij Egidia

Terug naar “Powerslim Eiwitdieet Informatie en Ervaringen”