Gina's PowerSlim Dagboek

Ervaringen uitwisselen met Power Slim. Powerslim is een eiwitdieet. Dit betekent niet minder eten, maar anders eten. Koolhydraten en vetten zijn de brandstoffen voor je lichaam. Tijdens het Power Slim eiwitdieet laat je tijdelijk deze brandstoffen uit de voeding weg. Drie dagen na de start van het eiwitdieet zijn de suikers in je lichaam opgebruikt. Het lichaam moet de vetreserve gaan verbranden. Eiwitten zijn de bouwstenen van je lichaam. Je gaat tijdens het Power Slim eiwitdieet extra veel eiwitten eten. Hierdoor blijft je spiermassa behouden, en blijft je stofwisseling hoog. Daarmee voorkom je het jojo-effect.
Gast

Re: Gina's PowerSlim Dagboek

Bericht door Gast » 21 jun 2011, 22:13

gina1975 schreef:eigenlijk best raar dat er niemand is die dit kent, veel sportscholen werken ermee en het is zelfs 2 weken geleden op tv geweest, hoop dat er nog een power slimmer hier is die wat tips kan geven :2:

Hoi Gina,

Als ik het zo lees ben jij in januari gestart met powerslim. Het was toen nog niet zo bekend. Inmiddels zijn we 5 maanden verder en lijkt heel Nederland te powerslimmen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jou gaat nu.

Volg je powerslim nog steeds?
Ben je afgevallen?

Hier kun je trouwens nog veel meer ervaringen en reacties over powerslim lezen

Ik hoop wat van je te horen! :8:

Moniekie

Vera84

Bericht door Vera84 » 23 jun 2011, 20:20

Hoi,

Ik ben zojuist bij PowerSlim geweest voor een informatief gesprek.. Het voelt allemaal erg goed, alsof het ook wel bij mij past.. Veel keuze in producten en nog wel gewoon kunnen koken.. En van aardappels en brood hield ik toch al niet :D

Het startpakket vind ik wel duur(160,-), maar nu kan ik wel veel producten proberen en hoef de hele week niks geen boodschappen te doen, wat ook wel weer bespaart.. Niet het gehele bedrag, maar ik heb er ook wel wat geld voor over om nu eindelijk eens goed af te vallen.. Ben benieuwd naar de resulaten.. Kom maar op!

Ben benieuwd naar hoe het nu bij jullie gaat..

Groetjes Vera

Miepje88

Bericht door Miepje88 » 18 okt 2011, 09:53

Hoi,

Ik heb gister mijn intakegesprek gehad en ben daarna ook meteen begonnen. Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt.
Wel merk ik dat ik erg moet wennen aan de smaak van de yoghurt.. (rest heb ik nog niet geprobeerd) Maar goed.. dat is ook geen probleem. Denk dat mijn lichaam hier zo ie zo nog flink aan moet wennen.
Maar goed.. ik ben positief en in mijn dromen, denk ik alweer aan het moment dat er hopelijk moet komen.. dat ik weer gewoon kan winkelen met mijn vriendinnen!

Maar dat duurt allemaal nog een poos. Ik wil namelijk 40 kilo afvallen...

Iedereen die bezig is, heel veel succes!!

kietjeteu

Bericht door kietjeteu » 30 okt 2011, 07:44

Hallo Gina

Nog bezig>? ik hoop het wel want ik ga morgen starten met PS en hoop wat tips te kunnen uitwisselen...

gr Kietjeteu

barby74

Bericht door barby74 » 14 nov 2011, 16:20

Het werkt echt PowerSlim. Zeker doen. Ben nu in een maand 6 kilo kwijt en zit nu op 76,2, nog 7 kilo te gaan.

Miepje88
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 174 cm
Welk dieet volg jij?: Power Slim
Startdatum: 17 oktober 2011
Startgewicht: 113,3 kg
huidiggewicht: 97,5
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week : 110,1
na 2 weken : 108,7
na 3 weken : 106,6
na 4 weken : 105,0
Na 5 weken : 103,4
Na 6 weken : 103,2
Na 8 weken : 100,5
Na 9 weken : 99,2
Na 11 weken: 99,4
Na 12 weken: 98,2
Na 13 weken: 99,7
Na 14 weken: 98,4
Na 15 weken: 97,6
Totaal na 15 weken: - 15,7 kg

Bericht door Miepje88 » 14 nov 2011, 21:53

Het werkt zeker.. Ik ben nu in 4 weken tijd 8,2 kilo kwijt..
Nu ik in het patroon zit, kost het me allemaal helemaal niet zoveel moeite meer!

Meme
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 januari 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Meme » 09 mei 2012, 10:37

Iemand interesse in producten van Powerslim? Ik ben er mee gestopt en heb nog producten die ik niet meer nodig heb.
Mail me maar!

dietiste wenneke

Bericht door dietiste wenneke » 04 nov 2013, 14:03

Hoi
toch even aanvullen...
ik ben dietiste en ik werk met en voor Power Slim
Power Slim is veel meer dan alleen maar 'poedertjes' of 'shakes'
er is net zo goed een assortiment ontbijtgranen, brood, toast, beschuit, koekjes, nootjes etc
maar dan telkens met meer eiwit en minder koolhydraten

Succes!
Wendy

Plaats reactie

Terug naar “Powerslim Eiwitdieet Informatie en Ervaringen”