Bio HCG Druppels van Calorietje Bestellen

Er zijn veel verschillende Bio HCG producten te koop. Dit gedeelte van het forum biedt leveranciers de mogelijkheid om onze bezoekers meer informatie te geven over hun Bio HCG producten. Leveranciers mogen uitsluitend berichten plaatsen in dit gedeelte van het forum.
Calorietje.

Re: Bio HCG Druppels van Calorietje Bestellen

Berichtdoor Calorietje. » 03 Aug 2015, 13:04

Goed nieuws!

Mijn druppels zijn weer leverbaar.

klik hier voor meer informatie of om te bestellen

Als je op de onderstaande afbeelding klikt dan wordt je op de hoogte gehouden van exclusieve acties en aanbiedingen van de enige echte goedgekeurde bio hcg druppels van calorietje.

Afbeelding

calorietje.

Berichtdoor calorietje. » 04 Sep 2015, 21:11

NIEUW: GRATIS RECEPTEN VAN CALORIETJE

Je ontvangt gratis bij je bestelling van Bio HCG Calorietje smakelijke recepten (vlees of vis met de aanbevolen groenten voor het avondeten) en de dieetrichtlijnen. Deze worden middels een link na je bestelling via de mail toegestuurd.

Gezonde Groeten,

Calorietje

Let op, op marktplaats misbruikt iemand mijn naam en verkoopt gevaarlijke illegale druppels.
Ze zitten in dit flesje:

calorietje 2.JPG
gevaarlijke namaak druppels can calorietje

lisette zwaag

Berichtdoor lisette zwaag » 21 Okt 2015, 14:04

ik wil graag meerdere flesjes bio HCG van calorietje bestellen, hoeveel kan ik maximaal bestellen en hoeveel korting krijg ik dan?

Simone Ankrum

Berichtdoor Simone Ankrum » 11 Dec 2015, 14:30

Mijn hele leven ben ik altijd iets te zwaar geweest. Met Calorietje ben ik in totaal 5.6 kg afgevallen. Ik vond het eten lekker. Ik heb een grillplaat waar ik heel makkelijk mijn vlees op kon bereiden en ook de groente legde ik erop. Mooi weinig afwas. Ik ben alleen en het probleem is dat ik eigenlijk altijd te veel eet. Met Calorietje mag je maar 100 gram vlees dus at ik automatisch meer groente. Ik weeg nu 84.2 kg en ga nog een flesje ga bestellen.

Simone

colorietje

Berichtdoor colorietje » 12 Feb 2016, 20:12

De enige echte BIO-HCG van Calorietje!!

Beschrijving

Verlies snel uw overgewicht met de HCG afslankkuur!

Met succes afvallen doe je met het 500 calorieën dieet hieronder vermeld.

Dag 1 en 2

Neem 3 keer per dag 10 druppels onder de tong.
15 minuten voor en na het innemen mag u niets eten en drinken.
Drink ongeveer 2 / 3 liter water per dag.
Verwen uzelf en eet zoveel u wilt en wat u wilt.

Vanaf dag 3:

Weeg uzelf iedere ochtend zonder kleding, nadat u eerst gebruik heeft gemaakt van het toilet.
Houdt uw gewicht dagelijks bij.
Neem de dagelijkse hoeveelheid van 3 keer 10 druppels zoals staat aangegeven hierboven..
Met behulp van een centimeter neemt u 1 keer per week uw bovenwijdte, taillewijdte, heupwijdte en eventueel bovenbenen en boven armen op. Ook foto's van uzelf van voor het begin van de kuur en na afloop kunnen u een fantastisch resultaat laten zien.

Ontbijt:

U mag dagelijks zoveel van de volgende soorten thee drinken: groene thee, kamille thee, brandnetelthee, drink niet te veel koffie.
Om 10 uur 1 appel, om 11 uur 1 opkikker.

Lunch en avondeten:

Eet één portie van de volgende soorten vlees, met een gewicht van 100 gram, mager rund- of kalfsvlees, kipfilet, Chileense zeebaars, tarbot, tong, heilbot, kreeft of garnalen.

U mag geen andere vleessoorten eten.
Het beste kan het eten gegrild worden om zoveel mogelijk vet kwijt te raken.
Voor het bereiden van uw vlees mag u sap van een halve citroen gebruiken, ook witte of zwarte peper, zeezout, knoflook, basilicum, tijm, marjilein en andere kruiden.

Hierbij een portie salade eten uit de volgende groenten: snijbiet, spinazie, bietengroen, alle soorten sla, tomaten, venkel, rode radijs, komkommer, asperges en kool.

Vermijd andere groenten.

Deze groenten kunnen rauw worden gegeten, gestoomd, of gegrild zonder olie of u kunt de groente zachtjes laten koken.
Voor de dressing kunt u appelcider, azijn, een halve citroen of gele mosterd gebruiken.

Om 3 uur 1 soepstengel op rijstwafel, uurtje later 1 opkikker.
In de avond nog 1 appel en soepstengel, rijstwafel of 1 pakje van 5 melbatoastjes.

Wat wel of niet te doen:

Medicijnen op recept of zelfmedicatie mogen gewoon genomen worden.
Gebruik geen crèmes, lotions ed, u mag ze wel gebruiken als ze op olievrije basis zijn, dit is persoonlijk.
Sla geen maaltijden over.

Geen alcohol

Lichaamsbeweging is niet perse nodig, maar dagelijks een stevige wandeling van 30 minuten helpt mee aan het succes van het dieet.

Voor vrouwen:

Gebruik alleen lotions e.d. op olievrije basis (persoonlijk).
Dit is optioneel.

Hongergevoel:

afhankelijk van de persoon kan er in het begin een licht hongergevoel optreden. Dit duurt meestal een paar dagen.
Het HCG stimuleert de mobilisatie van vet hetgeen uw lichaam gebruikt als brandstof. Uw bloedsuikerspiegel blijft gedurende de hele dag stabiel
Als u dagelijks rond dezelfde tijd hongerig wordt eet dan ca. 30 minuten daarvoor een stuk fruit.

Wanneer u geen gewicht verliest en / of last heeft van obstipatie:
gebruik 's ochtends de HCG druppels en drink ongeveer 3 liter water. Eet 6 appels over de hele dag.
Neem wel uw avondeten.

Duur van het programma:

U kunt het programma minimaal 23 dagen te volgen om de hypothalamus te beïnvloeden en maximaal 46 dagen.
Als u na 46 dagen nog meer af wilt vallen dan kunt u gedurende 3 tot 6 weken na het dieet een normale hoeveelheid calorieën tot u nemen, met uitzondering van geraffineerde suikers en zetmeel, of het stabilisatieprogramma volgen.
Na deze 3-6 weken kunt u opnieuw beginnen met het HCG dieet gedurende 3 of 6 weken.

Het beëindigen van het HCG dieet:
wanneer u klaar bent met het HCG dieet blijft u nog 2 dagen na het stoppen doorgaan met het dieet, want u heeft nog steeds werkzaam HCG in uw lichaam.

Na die 2 dagen kunt u weer een normale hoeveelheid calorieën eten met uitzondering van geraffineerde suikers en zetmeel gedurende 6 weken.
Houdt wel uw gewicht goed in de gaten!!! Regelmatig wegen is heel belangrijk.

Let op!!! De enige echte druppels van Calorietje!!!

maries

Berichtdoor maries » 02 Apr 2016, 10:24

Goed dat de druppels van calorietje weer terug zijn! Ik heb ze eerder via iemand uit veenendaal gekocht maar die is gestopt. Dit is de verbeterde versie van die druppels. Ik heb veel druppels gebruikt maar Bio HCG van calorietje zijn de beste!

Calorietje Bio HCG

Berichtdoor Calorietje Bio HCG » 18 Okt 2016, 08:06

Bio HCG Druppels

Wij verkopen dé Bio HCG Druppels...In de afgelopen jaren hebben de Bio HCG druppels bewezen dat het een zeer succesvolle en effectieve manier is om overtollige kilos af te vallen. De afslankkuur is geschikt voor mannen en vrouwen die op een snelle en verantwoorde manier willen afvallen en na de afslankkuur op gewicht willen blijven. Bio HCG druppels van Calorietje een Nederlands product. Het is farmaceutisch geproduceerd en getest.
Bio HCG Druppels van Calorietje:
effectief werkende afslankkuur (23-25 dagen)
overtollig vet verdwijnt
geeft energie en maakt fitter
blijvend resultaat
natuurlijk product
bevat géén hormonen
heeft een positieve werking op het mentale gestel
wordt via de mond toegediend
hypo allergeen
absoluut veilig in gebruik

Meer informatie en bestellen

Bio HCG Calorietje flesje (1 hele kuur)
Gratis begeleiding via mail-tel.
Bio HCG Calorietje: 50 ML Bio HCG t.b.v. 23-25 dagdoseringen
Gratis vetvrije/koolhydraatarme recepten t.b.v. de lunch en avondmaaltijd.

Dosering/toediening Bio HCG Calorietje: 1 dosering in de ochtend direct als u wakker wordt. Leeg het pipetje onder de tong en slik de druppels na 1 minuut door. Eet of drink na het innemen van de druppels niets gedurende tenminste 15 minuten.

Ontbijt: Een glas groene thee.
Tussendoor: Koffie of thee met een soepstengel of rijstwafel.
Lunch & Avondmaaltijd: Voor de lunch en avondmaaltijd neemt u tijdens het Bio HCG Calorietje Dieet 100 gram mager vlees (kip, kalkoen, biefstuk) of vis (witvis, kabeljauw, schol, garnalen, zeetong). Hiernaast dient rauwe of gekookte groente genuttigd te worden met uitzondering van peulvruchten.

Dag 1 en 2
Neem 3 keer per dag 10 druppels onder de tong.
15 minuten voor en na het innemen mag u niets eten en drinken.
Verwen uzelf en eet zoveel u wilt en wat u wilt.

Vanaf dag 3:
Weeg uzelf iedere ochtend zonder kleding, nadat u eerst gebruik heeft gemaakt van het toilet.
Houdt uw gewicht dagelijks bij.
Neem de dagelijkse hoeveelheid van 3 keer 10 druppels zoals staat aangegeven hierboven..
Met behulp van een centimeter neemt u 1 keer per week uw bovenwijdte, taillewijdte, heupwijdte en eventueel bovenbenen en boven armen op. Ook foto`s van uzelf van voor het begin van de kuur en na afloop kunnen u een fantastisch resultaat laten zien.

Ontbijt:
U mag dagelijks zoveel van de volgende soorten thee drinken: groene thee, kamille thee, brandnetelthee, drink niet te veel koffie.
Om 10 uur 1 appel, om 11 uur 1 opkikker.

Lunch en avondeten:
Eet één portie van de volgende soorten vlees, met een gewicht van 100 gram, mager rund- of kalfsvlees, kipfilet, Chileense zeebaars, tarbot, tong, heilbot, kreeft of garnalen.
U mag geen andere vleessoorten eten.
Het beste kan het eten gegrild worden om zoveel mogelijk vet kwijt te raken.
Voor het bereiden van uw vlees mag u sap van een halve citroen gebruiken, ook witte of zwarte peper, zeezout, knoflook, basilicum, tijm, marjolein en andere kruiden.

Hierbij een portie salade eten uit de volgende groenten: snijbiet, spinazie, bietengroen, alle soorten sla, tomaten, venkel, rode radijs, komkommer, asperges en kool.
Vermijd andere groenten.
Deze groenten kunnen rauw worden gegeten, gestoomd, of gegrild zonder olie of u kunt de groente zachtjes laten koken.
Voor de dressing kunt u appelcider, azijn, een halve citroen of gele mosterd gebruiken.

Om 3 uur 1 soepstengel op rijstwafel, uurtje later 1 opkikker.
In de avond nog 1 appel en soepstengel, rijstwafel of 1 pakje van 5 melbatoastjes.

Wat wel of niet te doen:

Medicijnen op recept of zelfmedicatie mogen gewoon genomen worden.
Gebruik geen crèmes, lotions ed, u mag ze wel gebruiken als ze op olievrije basis zijn, dit is persoonlijk.
Sla geen maaltijden over.
Geen alcohol,
Lichaamsbeweging is niet perse nodig, maar dagelijks een stevige wandeling van 30 minuten helpt mee aan het succes van het dieet.

Voor vrouwen:
Gebruik alleen lotions e.d. op olievrije basis (persoonlijk).
Dit is optioneel.

Hongergevoel:
afhankelijk van de persoon kan er in het begin een licht hongergevoel optreden. Dit duurt meestal een paar dagen.
Het HCG stimuleert de mobilisatie van vet hetgeen uw lichaam gebruikt als brandstof. Uw bloedsuikerspiegel blijft gedurende de hele dag stabiel
Als u dagelijks rond dezelfde tijd hongerig wordt eet dan ca. 30 minuten daarvoor een stuk fruit.

Wanneer u geen gewicht verliest en / of last heeft van obstipatie:
gebruik `s ochtends de HCG druppels en drink ongeveer 3 liter water. Eet 6 appels over de hele dag.
Neem wel uw avondeten.

Duur van het programma:
U kunt het programma minimaal 23 dagen te volgen om de hypothalamus te beïnvloeden en maximaal 46 dagen.
Als u na 46 dagen nog meer af wilt vallen dan kunt u gedurende 3 tot 6 weken na het dieet een normale hoeveelheid calorieën tot u nemen, met uitzondering van geraffineerde suikers en zetmeel, of het stabilisatieprogramma volgen.
Na deze 3-6 weken kunt u opnieuw beginnen met het HCG dieet gedurende 3 of 6 weken.

Het beëindigen van het HCG dieet:
wanneer u klaar bent met het HCG dieet blijft u nog 2 dagen na het stoppen doorgaan met het dieet, want u heeft nog steeds werkzaam HCG in uw lichaam.
Na die 2 dagen kunt u weer een normale hoeveelheid calorieën eten met uitzondering van geraffineerde suikers en zetmeel gedurende 6 weken.
Houdt wel uw gewicht goed in de gaten!!! Regelmatig wegen is heel belangrijk.

ingmar

Berichtdoor ingmar » 03 Jul 2017, 09:09

Hallo Calorietje,

ik heb vorige week de druppels besteld, ik las dat je ook recepten kreeg??? via ze via de mail..

Terug naar “Bio HCG Kopen en Verkopen”