(Deel 1)Bio HCG Dossier dr. Simeons, Voorwoord

Nederlandstalig Dossier van de (Bio) HCG kuur van dr. Simeons.
Thira
HCG Moderator
HCG Moderator

lengte: 1.68cm
Welk dieet volg jij?: HCG+
Startdatum: 1 juni 2013
Startgewicht: 72,8 kg
huidiggewicht: 70 kg
Streefgewicht: 68 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8

(Deel 1)Bio HCG Dossier dr. Simeons, Voorwoord

Berichtdoor Thira » 24 Jul 2012, 10:08

Aanpassingen van Thira op het boek van dr. Simeons

Waarschijnlijk zal je niet de hele tekst gaan lezen, daarom zal ik de tekst in hapklare brokken, op onderwerp, uit elkaar halen.

Door sommige woorden te benadrukken, heb ik geprobeerd, het document interessant en leesbaar te maken.
Je kunt heel snel door het document struinen en eruit pikken wat je op dit moment nodig hebt. Zo blijft het een levend naslagwerk, hoop ik.

Al laat ik in de titel de naam van de onderzoeker van het HCG-dieet, dr. Simeons, weg, deze tekst is gebaseerd op zijn boek.

Dr. Simeons schrijft over zijn patiënten die hij in behandeling had in zijn kliniek in Rome.
Hij heeft het boek geschreven zowel voor de begeleidende artsen als voor de 'patiënten'.
Hij moest dus schipperen tussen de medische taal, die de patiënten niet zouden begrijpen en de gewone taal, die door de medici als simplistisch zou worden ervaren.

Deze situatie vertalen heeft geen zin.

Tegenwoordig is de echte HCG verboden en de meeste gebruikers van BIO-HCG (in welke vorm dan ook) gebruiken de kuur zelfstandig.

Ik heb daarom gekozen om me zoveel mogelijk te richten tot de lezer in een taal die is aangepast aan deze tijd.
Verder heb ik me wel gehouden aan het originele boek. Sommige van zijn bevindingen en voorbeelden heb ik ook laten staan.

Wanneer je onder begeleiding van een arts of kliniek de HCG-kuur volgt, hou je dan aan de regels van die begeleider.
Ik hou me bijvoorbeeld aan de drie vóór en na dagen, in tegenstelling tot de richtlijnen van BIO-HCG leveranciers en behandelaars.

Opmerkingen die door mij zijn toegevoegd staan in het blauw.

ga verder naar deel 2
Afbeelding

Terug naar “Andere delen van het dossier van dr. Simeons”