Bio HCG wat mag wel en niet?

Vragen en Antwoorden over Bio HCG
Plaats reactie
Carrie

Bio HCG wat mag wel en niet?

Bericht door Carrie » 08 sep 2013, 11:43

Ik overweeg om een BioHCG kuur te proberen. Wat ik niet weet is wat is het gevolg als ik beslis om niet aan 500 calorieën en geen vet/gezichtscrème aan te houden ? Ik hoef geen 10kgs in 24 dagen af te vallen maar wil met de kuur gezond eten (in mijn mening is 500cal niet gezond), bewegen en vooral mijn gezichtscrème blijven gebruiken. Ik vind alleen "all or nothing" info mbt BioHCG

Carrie

Thira
HCG Moderator
HCG Moderator
lengte: 1.68cm
Welk dieet volg jij?: HCG+
Startdatum: 1 juni 2013
Startgewicht: 72,8 kg
huidiggewicht: 70 kg
Streefgewicht: 68 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8

Re: Bio HCG wat mag wel en niet?

Bericht door Thira » 09 sep 2013, 11:44

Goedemorgen Carrie.
Hoeveel gewicht wil je wel kwijt?

Een dieet van 500kc is absoluut ongezond.
De BioHCG-tabletten werken alleen in combinatie met het speciaal samengestelde HCG-dieet.
Met dit dieet krijg je alle noodzakelijke voedingsstoffen binnen die het lichaam nodig heeft om te kunnen functioneren.
Het wordt daarom afgeraden om tijdens de kuur te beginnen met sporten wanneer je dat niet ook al vóór de kuur deed.
Je gebruikt de tabletten en het dieet slechts voor 3 weken.
Wij welvaartsvrouwen kunnen best 3 weken op dit dieet overleven. Lees maar eens wat ervaringen in de dagboekjes. Over het algemeen zijn we tevreden over het dieet.

De opbouwende stabperiode is belangrijker (en moeilijker) dan de kuur zelf.
Omdat je 3 weken op het minimum hebt gezeten, heb je bepaalde ongezonde gewoonten redelijk afgeleerd.
Nu kun je gezonde gewoonten aan gaan leren. Na zes weken ken je jouw valkuilen, weet je precies waar jij van aankomt. Zelf kom ik gauw een kilo aan van spaghetti, ondanks dat ik meer verse groente verwerk dan pasta.
Zo'n gerecht eet je dan als speciaaltje één keer in de maand, of misschien maar één keer in de twee maanden.

Wil je gewoon gezichtscrème blijven gebruiken, dan is dat jouw beslissing, zeker wanneer je toch niet zoveel gewicht kwijt hoeft.
Afbeelding

Doorzetter1

Re: Bio HCG wat mag wel en niet?

Bericht door Doorzetter1 » 30 apr 2015, 14:01

Hallo ik lees iets over gezichts creme? Wat is daarmee, mag je die niet gebruiken of zo tijdens de kuur? Ik ben vandaag begonnen

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Antwoorden over Bio HCG”