Een Bio HCG kuur bestaat uit 3 fasen.
De eerste fase is de Dieetfase.
Deze fase duurt 27-48 dagen. De eerste dag begin je met Bio HCG (ampullen, tabletten, druppels of spray). De eerste 2 dagen eet je stevig en vetrijk om je stofwisseling een boost te geven. Daarna begin je met het 500kcal dieet. Het bestaat uit koolhydraat en vetarm eten. Geen koolhydraten, behalve 2 stuks fruit. En voornamelijk groente en eiwitten. Dit dieet volg je minimaal 22 dagen. Je kunt de kuur verlengen met maximaal 3 extra weken. Als je stopt met Bio HCG, volg je nog 3 dagen het dieet.
Dan begint de tweede fase: de Stabilisatiefase.
Deze fase duurt 21 dagen. In deze fase eet je nog weinig koolhydraten.
Als laatste de derde fase: Levensfase.
Deze fase duurt de rest van je leven. Als je je streefgewicht hebt bereikt, heb je jezelf een gezond eetpatroon aangewend en dit houd je de rest van je leven vol. Je houdt je gewicht goed in de gaten en zorgt dat je een goede balans vindt in je voeding en beweging.
Bio HCG Kuur Fasen
- JowieS
- Vetvrij Volhouder
- lengte:171 cm
- Welk dieet volg jij?:Bio HCG
- Startdatum:2 jan 2015
- Startgewicht:85.4 kg
- huidiggewicht:81.7 kg
- Streefgewicht:69 kg
- Gewicht Grafiek:Ronde x Startgewicht x kilo. Streef x kg.
Na 1 week: -
Na 2 weken: -
Na 3 weken: - - Locatie:Rijswijk
- Thira
- HCG Moderator
- lengte:1.68cm
- Welk dieet volg jij?:HCG+
- Startdatum:1 juni 2013
- Startgewicht:72,8 kg
- huidiggewicht:70 kg
- Streefgewicht:68 kg
- Gewicht Grafiek:Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8
Re: Fasen
Hoi JowieS,
Er zijn een paar verschillen bij verschillende leveranciers/klinieken.
Volgens dr. Simeons duurt een kuur minimaal 23 dagen, drie dagen dooreten vóór en drie dagen doordiëten aan het einde van de kuur. Je mag de kuur verlengen, maar niet meer dan tot 40 dagen.
Het dieet is niet zomaar fruit, maar mag 2 stuks kiezen uit de volgende:
1 appel óf 1 sinaasappel óf 1/2 grapefruit óf een handje aardbeien.
2 x per dag 1 ons vlees/vis en groente (zie de lijst van toegestane groenten). En vergeet niet de 2 soepstengels.
We zouden denken, bah wit meel is niet gezond en je moet kh-arm. Maar het dieet is uitgedokterd met deze koolhydraten als minimaal noodzakelijk.
Tegenwoordig, met de verschillende bio-hcg's zou je kunnen begrijpen dat er verschillen zijn, maar helaas waren de verschillende interpretaties er al met de injecties.
Ik zou zeggen, hou je aan de richtlijnen van je tussenpersoon.
Wat ik ook gebruik, spray, tabletten, ik hou me altijd aan dr. Simeons. Hij heeft het dieet niet in een lab bewezen, maar wel in zijn kliniek in Rome veel mensen geobserveerd en van de obesitas af geholpen.
Groetjes
Er zijn een paar verschillen bij verschillende leveranciers/klinieken.
Volgens dr. Simeons duurt een kuur minimaal 23 dagen, drie dagen dooreten vóór en drie dagen doordiëten aan het einde van de kuur. Je mag de kuur verlengen, maar niet meer dan tot 40 dagen.
Het dieet is niet zomaar fruit, maar mag 2 stuks kiezen uit de volgende:
1 appel óf 1 sinaasappel óf 1/2 grapefruit óf een handje aardbeien.
2 x per dag 1 ons vlees/vis en groente (zie de lijst van toegestane groenten). En vergeet niet de 2 soepstengels.
We zouden denken, bah wit meel is niet gezond en je moet kh-arm. Maar het dieet is uitgedokterd met deze koolhydraten als minimaal noodzakelijk.
Tegenwoordig, met de verschillende bio-hcg's zou je kunnen begrijpen dat er verschillen zijn, maar helaas waren de verschillende interpretaties er al met de injecties.
Ik zou zeggen, hou je aan de richtlijnen van je tussenpersoon.
Wat ik ook gebruik, spray, tabletten, ik hou me altijd aan dr. Simeons. Hij heeft het dieet niet in een lab bewezen, maar wel in zijn kliniek in Rome veel mensen geobserveerd en van de obesitas af geholpen.
Groetjes
- JowieS
- Vetvrij Volhouder
- lengte:171 cm
- Welk dieet volg jij?:Bio HCG
- Startdatum:2 jan 2015
- Startgewicht:85.4 kg
- huidiggewicht:81.7 kg
- Streefgewicht:69 kg
- Gewicht Grafiek:Ronde x Startgewicht x kilo. Streef x kg.
Na 1 week: -
Na 2 weken: -
Na 3 weken: - - Locatie:Rijswijk
Re: Fasen
Je hebt helemaal gelijk. Ik wilde niet te gedetailleerd zijn in de producten die je mag nemen, omdat die volgens mij elders in dit forum al genoemd staan. Ik wilde hier eigenlijk alleen globaal de 3 fasen onderscheiden.
- Thira
- HCG Moderator
- lengte:1.68cm
- Welk dieet volg jij?:HCG+
- Startdatum:1 juni 2013
- Startgewicht:72,8 kg
- huidiggewicht:70 kg
- Streefgewicht:68 kg
- Gewicht Grafiek:Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8