Mijn dieet

Schrijf in je dagboek het verloop van je kuur en volg de ervaringen van anderen
Frotsen

Mijn dieet

Berichtdoor Frotsen » 25 Apr 2017, 11:06

Hallo allemaal, mijn naam is Friedel en ben gisteren officieel begonnen met mijn dieet. Na de nodige soorten dieet, heb ik besloten het Bio HCG dieet te volgen, omdat mijn schoondochter er een goed resultaat mee behaald heeft. Het zal voor mij niet meevallen, wat ik ben een geboren bourgondië en lust dan ook alles, maar dat heeft er wel toegeleid dat ik veel te zwaar ben. I.v.m. met mijn slechte gewrichten waarvan ik al ruim 18 jaar een kunst heup heb en de andere heup ook al begint te slijten, heb ik geen keus meer, dus ik moet !!!! Mijn huidige gewicht was gisteren zeker denk ik 99 kilo, maar helemaal zeker ben ik niet, vanmorgen na de stoelgang !smil79 97,5 dus er al wat af. Mijn streef gewicht is 80 kilo, dus nog een heleboel kilo's te gaan. Ga fijn motivatie op dit forum vandaan halen, want ik denk dat het anders een stuk moeilijker wordt. Wish me luke.

Terry

Re: Mijn dieet

Berichtdoor Terry » 02 Mei 2017, 12:08

Hoi Friedel,

Je bent nu een week bezig met je dieet, hoe bevalt het je? Ben je afgevallen en hou je het goed vol? Ik ga morgen beginnen met mardanti welke gebruik jij?
Ik wil zo'n 10 kilo afvallen. Een paar jaar geleden stond er precies als jij voor, moest 18 kilo afvallen en dat is me gelukt met Bio hcg, dus het gaat jou ook lukken hoor. Ben benieuwd naar jouw ervaring. Zet um op!,
Groetjes Terry

Terug naar “Bio HCG Dagboeken tijdens de kuur (Fase 2)”