tweede kuur na een paar jaar.

Schrijf in je dagboek het verloop van je kuur en volg de ervaringen van anderen
Klavertje4

tweede kuur na een paar jaar.

Berichtdoor Klavertje4 » 11 Apr 2017, 12:44

Ik heb het gewicht er lang af kunnen houden tot ik aan de antidepressiva moest. Toen kwam het erbij, en er leek geen eind aan te komen. Daarom besloot ik maar weer te starten met de kuur en het is nu het beste moment ervoor. !smil32

Startdatum; 9-4-2017
Startgewicht op 10-4-2017; 73,3
Huidig gewicht nu; 72,8

Ik heb alleen op 9 april een bunkerdag gehouden. En op 10 april gelijk gestart met het dieet. Met 1 zondigmoment erin 1 paaseitje. Maar was vandaag toch 0,5 kg af. !smil45

Mijn menu voor vandaag;

Ontbijt; water met citroensap vers, een glas water voor de tabletten en een kop thee.

Tussendoor; groene appel

Lunch; kipfilet blokjes met gebakken ui en tomaat en met komkommer en radijs.

Tussendoor; sinaasappel

Dinner; pangius filet in folie uit de oven met citroensap, knoflook, rozemarijn en een sausje gemaakt uit 1 eetlepel melk, knoflook en het sap van uit de folie van de vis en dat even op een laag vuurtje koken. En broccoli met wat nootmuskaat als groente.

Tussendoor; twee rijstewafels en eventueel een kop bouillon.

Ik heb er weer zin in. Het motiveert om weer creatief bezig te zijn met voedsel. En met nog 21 dagen te gaan en de naderende zomer zie ik het positief in! !smil78

Wegen ga ik dagelijks doen maar meten doe ik maar 1 keer per week dan lijkt me het verschil duidelijker te merken. !smil79

Klavertje4

Re: tweede kuur na een paar jaar.

Berichtdoor Klavertje4 » 13 Apr 2017, 21:27

Zit nu op 72 kg dus totaal al 1,3 kg kwijt.

Vandaag valt het dieet me zwaar, vorige keer had ik geen last van zwak gevoel en wazig zien. Maar nu wel na de wandeling, heb direct mijn tussendoortje genomen 2 Rijstewafels​ en heb er 1 extra genomen om op krachten te komen. Blijf wazig zien, hopelijk zal de sinaasappel er wat aan doen (natuurlijke suikers).

Ik blijf volhouden. Hoop dat ik zondag 2 kg kwijt ben. Dan zit ik op een week (7 dagen) kuur. !smil32 ik blijf positief!

Terry

Berichtdoor Terry » 02 Mei 2017, 12:02

Hoi klavertje,
Moeilijk hè ? Hoe is het nu met je na 14 dagen?
Groetjes Terry

Essie81
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

lengte: ...167 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg bio
Startdatum: 1 januari 2017
Startgewicht: 71kg
huidiggewicht: 60,5 kilo
Streefgewicht: .57 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Berichtdoor Essie81 » 28 Aug 2017, 04:58

Jammer dat het hier zo rustig is.... hoe is het je vergaan? Ik vind het nu ook moeiiijker dan de vorige keer

Terug naar “Bio HCG Dagboeken tijdens de kuur (Fase 2)”