Hey mevrouwtje Kiezel !!!
Je kuur zit er ondertussen op denk ik?
Leuke resultaten behaald?
Sjiek hoor da jij zoveel sport (op je loopband). Ik geraak amper aan 5 minuten sport per avond :(
Maar int weekend wandel ik wel veel met de dochter.
Ik ben gestart in januari, omdat het dus ook teveel was geworden in de loop van de laatste 2 jaar...
Maar ben heel blij met het parcours so far

Ik blijf de HCG kuur toch het beste vinden hoor.
De eerste maand is zwaar, maar je verliest ook snel gewicht wat dan wel motiveert he...
Na 4 weken was ik toen zo'n 5 kilo kwijt zie ik als ik mijn grafiekjes terug bekijk.
Ondertussen nog eens 5 kilo eraf de 6-7 daaropvolgende weken. Gaat vele trager, maar het blijft wel dalen, ik eet ondertussen al wel koolhydraten , maar gewoon maar een paar keer per week.
Ik heb me ook veel groene thee aangekocht, zou ook helpen met afvallen , en ik heb het gevoel dat het wel iets extra doet.
en nu sinds kort ben ik ook aan het 'tea-toxen', zoiets dat ik op facebook zag passeren, je drinkt dan smorgens een thee'tje en savonds een andere thee, en dan zou je ook verder blijven afvallen. Natuurlijk ook wel gezond blijven eten enzo, maar het hoeft niet extreem te zijn.
Ik zal er geen kilo's en kilo's mee afvallen, maar als het gewoon al helpt met stabiel te blijven, en toch lekker te kunnen eten ben ik al blij!
Ik wens je heel veel succes met het stabben, en hopelijk heb je uw streefdoel snel bereikt!
veel liefs