Dunga's strijd

Schrijf in je dagboek het verloop van je kuur en volg de ervaringen van anderen
Plaats reactie
dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Dunga's strijd

Bericht door dunga » 18 aug 2015, 17:30

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met de druppels, je moet dit en paar minuten ondr de tong laten. Als de wekker gaat sprint ik naar de badkamer, mik de druppels erin en na 2 minuten slik ik de rest door.
Weet niet hoe dit onder de tong moet blijven, aangezien je ook speeksel aanmaakt en dit allemaal mengt.

Gisteren ben ik dan echt begonnen. Als ontbijt een appel, daarna een soepstengel in de middag 200gram rucola, 100 gram gerookte kip met edn tomaat en wat komkommer. Brr wat was dat bitter! Geen goed idee voor de dag erna.

In de middag honger en hoofdpijn. Heb een advil genomen, even geslapen op de bank en toen mocht ik het avondeten maken.

2 pannen op het vuur, voor mijn vriend 1 en voor mij 1. Bij mijn vriend boter in de pan, en bij mij..... Helemaal niets!
Waar bakken jullie in? Mijn roerbakgroente koekte bijna aan in de pan.
Lekker gegeten en had het buikje vol. Dond 8 uur drinken we altijd koffie, nou ja, latte macchiato. Dat werd hem ook niet meer, dan maar een kopje thee met nogmaals een appel.

Vanochtend uit nieuwsgierigheid op de weegschaal, -1,4 kilo. Denk dat het allemaal vocht is, ontbijt weer een appel, daarna een soepstengel, vervolgens weer sla met gerookte kip en om 15.00 uur weer een soepstengel.

Heb weer honger en hoofdpjn! Nu wachten tot manlief belt, dan begin ik met het avondeten. Boontjes met kip, hij varkenshaas. Verschil moet er zijn!

Benieuwd wat de weegschaal morgenvroeg zegt!
Afbeelding

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Re: Dunga's strijd

Bericht door dunga » 24 aug 2015, 08:29

Zo, vandaag een week bezig met het dieet. 3.3 kilo minder! Ik weet niet hoeveel andere mensen afvallen, maar ik kwam na 2 keer boontjes te hebben gegeten erachter dat dit helemaal niet mocht en heb ook nog een bbq gehad. Garnalen, sla en paprika. Wel teveel garnalen gehad dan dat ik mocht, maar goed. Had mijn buikje lekker vol en heb heerlijk gegeten!

De eerste week is me goed afgegaan. Af en toe honger, dit de eerste dagen, geen hoofdpijn meer!

Ben benieuwd hoe het deze week gaat, en wat de weegschaal zegt.
Oh leuk om te vermelden: mijn buik is 9 cm minder dik!!!
Afbeelding

Bianca1983
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 168... cm
Startdatum: 24/08/2015
Startgewicht: 88.2... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca1983 » 24 aug 2015, 16:11

Ik lees met je mee!
Ben t weekend begonnen met de druppels en vandaag echt begonnen. Heb net als jou hoofdpijn en ben vanmiddag even gaan liggen. Ben benieuwd of het bij mij ook werkt. Vind t wel moeilijk om uit te kiezen wat ik moet eten. Aangezien t maar 500 calorieën mogen zijn.

Groetjes Bianca

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Bericht door dunga » 31 aug 2015, 12:09

Hallo Bianca,

Hoe gaat het met het dieet?

Hier maar 1.2 kilo eraf sinds vorige week maandag. Ik heb een aantal dagen echt stil gestaan, 100 gram erbij dan die er weer af en de weegschaal wilde maar niet naar beneden. Demotiveert zo gigantisch trouwens.

De HCG kuur zegt dat je 8-10% afvalt van je lichaamsgewicht, dat zou betekenen dat ik deze laatste week nog 3 kilo moet afvallen. Gebeurt dat niet, dan ben ik dus geen 8% kwijt.

Hoe gaat het met het eten? Ik had afgelopen week een verjaardag, gelukkig doet zij ook het hcg dieet. Iedereen had friet en frikadellen en ik als enige (zij at wel gewoon mee) rauwkost en een stukje kip.

Gisteren nog even wezen winkelen met manlief, en waarempel.. Ik kon een keertje maat L aan!!!
Gisteravond kwam wel even het besef dat ik in totaal al 13.5 kilo kwijt ben ten opzichte van 2 jaar geleden toen ik bij hem kwam. Dat is dan wel weer iets om trots op te zijn. Een kledingmaatje minder mag dan ook wel!

Bianca en alle anderen... Veel succes deze week!!!

Liefs Dunga
Afbeelding

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Bericht door dunga » 05 sep 2015, 11:28

Vanochtend op de weegschaal! 86.9 kilo! Dat is sinds deze kuur 6.1 minder en 13 kilo in totaal!
Nog 3 dagen dit dieet doen en dan de stabfase.
Vanochtend voor het laatst de druppels gehad.
Kijk ontzettend uit naar aankomende dinsdag en de dagen erna. Heb de boodschappen al binnen en had dan toch echt een zwak moment. Ik wilde zo graag ecen wat anders eten. Heb me kunnen beheersen!

Dinsdagavond staat op het menu, wraps van boekweitmeel met groente en kip
Woensdag puntpaprika met geitenkaas en walnoten
Donderdag gevulde paprika met gehakt
Vrijdag komen mijn zus, zwager en neefjes hier pannenkoeken eten. Dat is de dag dat mijn moeder is overleden en sindsien eten we op haar sterfdag pannenkoeken, haar lievelingseten.

De familie eet gewone pannenkoeken en ik ga ze van amandelmeel maken.
Heb uiteraard een onderzoekje gedaan, ik mag 100 gram koolhydraten op een dag. Heb de recepten van wraps en puntparika gekregen via een vriendin die koolhydraatarm/paleo eet.

Ongelovelijk spannend of ik binnen de marge van een kilo kan blijven. Die kilo gaat natuurlijk naar beneden en niet naar boven.
Na 6 weken denk ik dat ik een nieuwe kuur ga doen, uitgerekend dat ik dan tegen de tijd van sinterklaas enz, weer in de stabfase zit. Pepernoten kan je dus ook goed maken van gezonder meel met minder koolhydraten!

Heb er zin in! Fijn weekend allemaal!!!
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Bio HCG Dagboeken tijdens de kuur (Fase 2)”