FF voorstellen

We weten graag met wie we praten!
Plaats reactie
smiley
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 165cm
Welk dieet volg jij?: bio hcg+
Startdatum: 5 oktober 2014
Startgewicht: 93,5 kg
huidiggewicht: 86,5kg
Streefgewicht: 70 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 93,5
na 1 week :90,5
na 2 weken :88

FF voorstellen

Bericht door smiley » 24 okt 2014, 20:57

Hallo allemaal,

Ik ben 40 jaar, 1.65m en woog paar weken geleden 93,5 kilo en toen begonnen met Bio HCG.
Eigenlijk ging ik naar mijn coach voor allerlei klachten, waarbij we uitkwamen op een glutenvrij en lactosevrij dieet.
Aangezien ze ook veel met afvallen doet haar gevraagd of we dit niet konden combineren, en dat past dus prima bij Bio HCG !smil44.

Baalde al jaren van mijn lichaam, en na een aantal (terechte) opmerkingen afgelopen zomer leek dit me de ideale stap.
Ben best sportief; wandel, fiets of zwem bijna dagelijks. Afgelopen jaar bij de Alpe d'HuZes noemde een vriendin van mij me gekscherend rolmopsje toen ik mij in m'n strakke wielrenpakje aan het hijsen was. !smil47 En dat was voor mij een knop die omging, volgend jaar Juni wil ik "strak in t pak" de berg op. Ik weet ook dat ik een paar maand geleden nog zwaarder was, want was ook zelf al bewuster aan het eten, maar durfde niet op de weegschaal. !smil30

Zondag ben 3 weken bezig en heb er nu al 7 kilo af. Ben er trots op, voel me goed en vol energie.
Hoop op dit forum tips te vinden, vooral voor de stabiliteitsperiode straks en gewoon "maatjes" waar ik mijn verhaal en vragen kwijt kan.

Groet Smiley !smil79

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLiPr7/]
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”