Stel jezelf voor

We weten graag met wie we praten!
Plaats reactie
Cel20

Stel jezelf voor

Bericht door Cel20 » 11 mar 2013, 14:30

Mijn naam of Alias: Celine
Mijn Geslacht: Vrouw
Mijn Leeftijd: 20
Mijn Lengte: 1.63
Mijn Startgewicht: 70
Mijn Streefgewicht: 60
Ik gebruik het volgende HCG Product: Tabletten
Meer over Mezelf:

Hallo allemaal!

Ik ben Celine bijna 20 jaar en ik ben 1,64 lang en ik weeg ongeveer 70 kg.
Mijn gewicht is altijd gezond geweest de laatste 2 jaar ben ik ongeveer een kleine 10 kg bijgekomen door het te weinig bewegen, werken(horeca), school en vooral het vettig eten en het vele opstap gaan in het weekend (bier, wijn).
Ik ben van plan om ook te beginnen met de HCG tabletten deze zijn voor mij het gunstigst, ook omdat je er maar 1 per dag hoeft in te nemen wat bij veel diëten veel meer tabletten zijn!
Na het lezen van een aantal pagina's is me al meer duidelijk geworden alleen nog niet alles..

wat ik me af vraag:

Ik heb op de website van hcgtablets.eu gelezen dat HCG tabletten ,kuur, druppels etc.. niet meer verkocht mogen worden en vervangen zijn door de BIO HCG producten.. Is het dan vanzelf sprekend dat ik dan ook de BIO HCG tabletten krijg? Of moet ze dan ergens anders bestellen?
Ja, je krijgt de bio-producten. De echte hcg is in Europa niet meer te koop tegen een boete van tienduizenden euro's.

Ook voor mij een belangrijke vraag hebben jullie door de tabletten, kuur, druppels, ampullen etc. last van striemen op de buik, borsten, billen noem maar op gekregen? omdat het (naar het lezen) toch wel redelijk snel gaat met afvallen.
Als ik de tabletten bestel en ze thuis ontvang zit daar dan ook een dieet bij of moet ik dit apart kopen?
Nee, je valt geleidelijk af. Soms zie je het beter door te meten dan te wegen.
Je valt wel snel af, maar in die drie weken ongeveer 10% van je startgewicht.
Naar mate je dichter bij je streefgewicht bent, val je minder af.

Ook zie ik dat je er nu tijdelijk vitamine B12 bijkrijgt? Stimuleert dit ?
Nee, b12 is een nieuwigheid waar een leverancier als extra mee begon en dan kunnen de anderen niet achterblijven.
Omdat b12 alleen in dierlijke producten voorkomt wordt b12 meestal geslikt door veganisten.
Al heeft dit dieet weinig kilocalorieën, je zult er in die 3 weken geen vitaminatekort van oplopen.
Maar b 12 kan verder geen kwaad.

Light frisdrankproducten zoals cola light kan ik dat af en toe drinken?
Heel af en toe toegestaan, liever alleen chrystal clear. Het zoet in frisdranken (ook de light) kan een hongergevoel geven.
Dus voorzichtig.

En als je het echt moeilijk hebt welke dingen kun je dan zeker eten zonder dat je boven de 500 calorieën komt? Ik heb zeker nog meer vragen maar ik vind dit de belangrijkste.
Als je het moeilijk hebt, kun je tomaatjes of een stuk komkommer nemen.
Je hebt geen honger (door de tabletten), dus is het vaak de gewoonte waar je tegen vecht.

Alvast bedankt!!!

Ik vind het trouwens super als ik lees hoe iedereen elkaar toch stimuleert om door te gaan het is immers niet makkelijk succes iedereen!!!! !smil44

Thira
HCG Moderator
HCG Moderator
lengte: 1.68cm
Welk dieet volg jij?: HCG+
Startdatum: 1 juni 2013
Startgewicht: 72,8 kg
huidiggewicht: 70 kg
Streefgewicht: 68 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8

Re: Stel jezelf voor

Bericht door Thira » 11 mar 2013, 22:05

Celine, welkom op het forum.
Zoals je ziet heb ik je vragen in het rood beantwoord in je eigen stukje.
Heb je meer vragen dan hoor ik het wel.
Er staat ook een vracht aan info bij algemene info en bij vragen en antwoorden.
Heel veel succes. !smil81
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”