Dit ben ik.......

We weten graag met wie we praten!
Plaats reactie
Jolieke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ...173 cm
Welk dieet volg jij?: bio-HCG +
Startdatum: 3-4-2012
Startgewicht: kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: 74 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Dit ben ik.......

Bericht door Jolieke » 16 aug 2012, 18:02

Mijn naam of Alias: jolieke
Mijn Geslacht: vrouw
Mijn Leeftijd:49
Mijn Lengte: 174
Mijn Startgewicht: 102
Mijn Streefgewicht: 74
Ik gebruik het volgende HCG Product: Momentum ampullen gebruikt, nu stabiliseren
Meer over Mezelf:
Hoi, ik woon samen met mijn vriend en ik heb een fulltime (onregelmatige) baan. Geen kids wel een hond.
Ben mijn leven lang al aan het vechten met eten. Ben een bourgondische eter en een stress eter, kom aan moeilijke maar ook in leuke tijden. Lastig dus, want zo langzamerhand telt de leeftijd en het gezond ouder worden ook mee.
Heb in de afgelopen 2 maanden 2 kuren met de Momentum ampullen gedaan en ben 15 kilo afgevallen. Super dus. Nu is afvallen meestal niet zo'n probleem met mij maar het op gewicht blijven. Zo zit ik nu dus in de "lastige" stabilisatie fase en ik heb het nu moeilijker als ik het in de 6 weken kuren bij elkaar heb gehad.
Ik wil en zal die 75 kilo gaan halen., maar dan moet ik nu wel goed die stabilisatie fase door. Ga straks ook nog 3 weken op vakantie(pfffff.....) en wil dan daarna verder met nog een dubbele kuur in de hoop richting die 75 te komen

Kan dus alle hulp, steun, aanmoediging en schoppen onder mijn k... goed gebruiken. :7: Aarzel niet en geef me die lel :14:

Thira
HCG Moderator
HCG Moderator
lengte: 1.68cm
Welk dieet volg jij?: HCG+
Startdatum: 1 juni 2013
Startgewicht: 72,8 kg
huidiggewicht: 70 kg
Streefgewicht: 68 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 72,8
na 1 week :71
na 2 weken :69,2
Stabgewicht 69,8

Re: Dit ben ik.......

Bericht door Thira » 16 aug 2012, 20:55

Ik moest wel even lachen toen je het had over een van je problemen (niet netjes om te lachen om iemands problemen, natuurlijk),' en ik ga ook nog op vakantie'........tja je moet maar problemen hebben. :14:

Flauw, ik weet best wat je bedoelt.
Stabiliseren is bijna nog moeilijker dan diëten en op gewicht blijven, is zo mogelijk nog moeilijker.
Moeilijk is echter niet onmogelijk! Aan je vechtlust zal het niet liggen!

En aan steun zal het je hier ook zeker niet ontbreken.
Afbeelding

Guinan
Bio HCG Expert
Bio HCG Expert
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: HCG
Startdatum: 6 oktober 2011
Startgewicht: 97 kg
huidiggewicht: 77 kg
Streefgewicht: 70 kg (voorlopig)
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Guinan » 16 aug 2012, 21:34

Jolieke, dat zou ik geschreven kunnen hebben! Na 2 (dubbele) kuren was ik 16 kilo kwijt, minus wat er tussendoor weer aangekomen was (feestdagen, mijn verjaardag). Die eerste 2 rondes heb ik ook veel problemen gehad met stabiliseren, lees: ik stabiliseerde dus niet. Nou heb ik die beide keren kh-arm gedaan, dus wel kh-arme producten zoals brood, pasta en wraps. Na mijn derde ronde heb ik dat niet gedaan, écht zo veel mogelijk kh-vrij, dus Atkins inductie (als je dat wat zegt), waarbij je alleen kh binnenkrijgt van eieren, kaas en groenten. Als je dat wat uitgebreider wilt lezen, ga dan eens op een Atkins-site zoeken naar Fase 1 - inductie. Dit: http://www.atkinsforum.info/forum/ is een goeie.
Vr. - 64 jaar - 1.73 m - géén sporttypetje ;)
Ronde: 5
Fase: 2

Afbeelding

Jolieke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ...173 cm
Welk dieet volg jij?: bio-HCG +
Startdatum: 3-4-2012
Startgewicht: kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: 74 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Jolieke » 17 aug 2012, 15:46

@ Thira: Goh, ja erg hé Als je de vakantie als een probleem ziet......... snap wat je bedoelt.
Misschien klinkt het beter als ik zeg dat het een uitdaging zal zijn, al die verleidingen allemaal bij elkaar en dan uiteindelijk toch (meestal) de gezonde en verantwoorde keuze maken.
We zullen zien, ga in ieder geval met de beste voornemens weg.

Gelukkig mag ik meteen na de vakantie aan de volgende 2 kuren beginnen dus dat geeft nieuwe mogelijkheden.
Streven wordt dan toch die 75 kilo voor de feestdagen...........

@Guinan.....wat sta jij ontzettend goed op die foto zeg. Weet je zeker dat je er niet toevallig een hebt gebruikt van 20 jaar geleden?? :10:

Guinan
Bio HCG Expert
Bio HCG Expert
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: HCG
Startdatum: 6 oktober 2011
Startgewicht: 97 kg
huidiggewicht: 77 kg
Streefgewicht: 70 kg (voorlopig)
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Guinan » 18 aug 2012, 03:14

6 Jaar geleden..... daarna ben ik hard weggelopen als ik een camera zag (103 kilo is niet écht aantrekkelijk!) :7:
Vr. - 64 jaar - 1.73 m - géén sporttypetje ;)
Ronde: 5
Fase: 2

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”