Bedankt voor je antwoord. Heb de suikervrije jam van Zonnatura gehaald en de mozzarella vervangen door de parmezaanse kaas

Hoe is het met jou? Hoe bevalt fase 2? Lijkt me wel lekker om weer om de dag wat koolhydraten te mogen eten.
Succes
Saskia
In begin gaat alles veel sneller, maar ik denk dat de laatste kilo's ook inderdaad het moeilijkste zijn.MoniqueYvonne schreef:Hallo,
Ik heb 12 dagen het dieet gevolgd, de eerste 5 dagen ging super, 2 kilo kwijt, nog 2 te gaan. Ik was daarmee natuurlijk flink gemotiveerd. Maar de hele week erna heb ik geen gram verloren en met die kou erg veel moeite gehad me eraan te houden, ik voelde me echt ellendig als ik buiten kwam. Nu heb ik daarom besloten te stoppen met het strikt vasthouden aan het dieet tot het wat warmer wordt. Ik beperk wel koolhydraten tot alleen overdag (beetje muesli im mijn sojayoghurt en 2 volkoren boterhammen bij de lunch). Heeft iemand vergelijkbare ontmoedigende ervaringen? Ligt het er misschien aan dat ik niet zoveel kilo's te zwaar ben? Zit nu nog 2 kilo boven mijn streefgewicht...
Ik krijg graag wat tips want mede omdat ik verhoogd cholesterol heb zodra ik iets teveeel weeg, wil ik die laatste 2 graag nog kwijt!!
Monique
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast