Vraag het aan de 17 Dagendieet Expert

Hier kun je dagboeken vinden van bezoekers die op dit moment Het 17 Dagendieet volgen. Ben je nieuw hier en wil je starten met het 17DD? Maak dan hier een dagboekje aan en stel je zelf voor.
Plaats reactie
Maaika
Vetvrij VIP IV
Vetvrij VIP IV
lengte: 166 cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 7 mei 2014 (deel 2)
Startgewicht: 84,9 kg
huidiggewicht: 83,5 kg
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: *
Start Gewicht: 84,9
28-05 : 83,3
25-06 : 83,6
30-07 : 85,4
30-08 : 84,3

Re: Vraag het aan de 17 Dagendieet Expert

Bericht door Maaika » 07 mei 2014, 13:44

EvelienVb schreef:
Het 17 Dagendieet schreef:Hallo allemaal,

Binnenkort zal Anna van Wittenberge via dit account regelmatig antwoord geven op vragen van bezoekers die betrekking hebben op het 17 Dagendieet.

Anna van Wittenberge is de vertaalster van het Nederlandstalige 17 Dagendieet boek. Om het overzichtelijk te houden verzoeken we je om ervaringen en onderlinge vragen uit te wisselen in jullie eigen topic en dit topic te beperken tot vragen waar jullie niet uitkomen. Anne zal proberen om het topic een keer per week te bezoeken om jullie vragen te beantwoorden.

Heel veel succes iedereen!
Hoi!
Heb een vraagje, Ik wil beginnen met het 17 dagen dieet ...
Maar moet ik hiervoor enkel het basisboek "17 dagen dieet" voor kopen of moet ik daarvoor ook 1 van de andere boeken nog bij kopen (zoals recepten enz...)
Groetjes!
Niets moet hoor... op internet is erg veel te vinden en de meiden hier zijn vast wel bereid je recepten en tips te geven!
Life is a bitch... A skinny one... :-)

Gast

Re: Vraag het aan de 17 Dagendieet Expert

Bericht door Gast » 09 nov 2014, 13:13

Misschien helpt bitterzout. Het reinigd je darm en lever. En je gaat goed af. 10gram in een beker met lauw water. En gauw opdrinken. Het is namelijk heel vies. En dan nog een glas water erachter aan. Dat doe je gelijk in de ochtend. Je kan het kopen bij o.a. de tuinen. Je mag het alleen niet te lang doen.

Plaats reactie

Terug naar “17 Dagendieet Dagboeken - starters hier aanmelden”