Gezonde Nieuwsbrief van Sanne 09-01-13

Het online archief van gezonde nieuwsbrieven van vetvrij.com
Post Reply
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Gezonde Nieuwsbrief van Sanne 09-01-13

Post by Sanne »

Dit is de online versie van mijn gratis nieuwsbrief

Gratis Webinar van de verjongingscoach Jesse van der Velde

Vandaag, woensdag 9 Januari geeft mijn collega Jesse van der Velde om 20.00 uur een LIVE Webinar (Uitzending op internet). Deze is gratis online te bekijken. Registratie is noodzakelijk (maximaal 1.000 kijkers). Tijdens de webinar ontdek je het volgende

- De top 3 fouten die de meeste mensen maken als ze buikvet willen verbranden (waardoor het nooit zal lukken) 4 'als waarheid' aangenomen feiten over buikspieren die je buik eigenlijk dikker maken

- De 6 Vet-Verbranding geheimen die ik tot op heden uitsluitend aan mijn beste klanten vertelde, en hoe deze jou direct helpen sneller overtollig (buik)vet / gewicht te verliezen

- Tips waarmee je in 20 minuten betere resultaten ziet dan 1,5 uur hardlopen of andere cardio-training

- Hoe je in 3 weken tijd een veel plattere, strakkere buik kunt ontwikkelen zonder dieet of buikspieroefeningen

Gratis aanmelden voor de Webinar

Bekijk aanstaande woensdag 9 januari om 20.00 uur de LIVE webinar.

Klik hier om je te registreren

Want het is echt niet nodig om over een paar maanden terug te kijken en te zien dat het weer niet is gelukt. Maak een nieuwe keuze.

Alice test de FreshBox van HelloFresh

Eerder vertelde ik je over de Freshbox van HelloFresh. Alice uit Twente test deze gezonde box voor ons. Lees het HelloFresh verslag van Alice.

Tien Euro Korting

Bezoekers van vetvrij.com en lezers van deze nieuwsbrief krijgen exclusief 10 Euro korting bij aankoop van een FreshBox van HelloFeresh. Gebruik hiervoor de volgende actiecode

HelloFresh Actiecode voor 10 Euro korting: Vetvrij719

Je kunt deze code invullen tijdens het bestelproces. De korting van 10 Euro wordt meteen verrekend. Je kunt de Hello FreshBox met korting bestellen in de webshop.

Uitslag sanne's Afslank Challenge

Drie proefkandidaten via de website Vetvrij.com hebben van 12 november 2012 t/m 6 januari 2013 Thuiscursus 2 (voor 8 weken) van sanne’s Afslankmethode gevolgd. Ondanks de feestdagen vielen de dames gemiddeld 3,9 kilo af in 8 weken. Lees het complete verslag.

Gratis Weight Watchers Recepten

Heb je de gratis Weight Watchers Recepten al gedownload? Je kunt het boekje nog de hele maand gratis downloaden. Binnenkort komt er weer een nieuw receptenboekje. Houd deze nieuwsbrief dus in de gaten!

Tot de volgende nieuwsbrief!

Sanne Sanders

inschrijven voor mijn gratis nieuwsbrief kan via deze link.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg
Post Reply

Return to “Nieuwsbrieven”