Sonja’s Bella Italia [Gratis Download]

Veel van ons hebben er ongetwijfeld een paar in de kast staan, dieetboeken. Wat is jouw favoriete Dieetboek?
Plaats reactie
mediacenter

Sonja’s Bella Italia [Gratis Download]

Bericht door mediacenter » 23 nov 2017, 13:22

Wie houdt er nou niet van heerlijke pizza, pasta of tiramisu? Maar al dat lekkers zorgt, als je niet uitkijkt, ook voor extra kilo’s op de weegschaal. Wil je gewicht verliezen en ben je op zoek naar een gezonde levensstijl? Dan is mijn nieuwe boek “Sonja’s Bella Italia!” dat 30 november uitkomt iets voor jou.

Afbeelding

Wil jij dit boek als één van de eerste in huis hebben? Of wil jij dit cadeau geven voor Sinterklaas? Bestel dan nu en profiteer van deze speciale... ACTIE!

– Exclusief gesigneerd.
– Een mooie armband met Italiaans accent t.w.v. € 19,95 cadeau.
– Handige App.

Nu voor maar €14,95 inclusief verzendkosten!

gratis download

RECEPT UIT MIJN NIEUW BOEK:

PASTA PESTO
Vooruit, alvast een voorproefje..

Ingrediënten

200 gram pasta penne
250 gram snoeptomaatjes
125 gram mozzarella (light)
100 gram geraspte 30+ kaas
40 gram geraspte Parmezaanse kaas
1 eetlepel verse basilicum
1 eetlepel olijfolie
2 teentjes knoflook
1 blokje groentebouillon
4 eetlepels verse pesto
(dit recept vind je ook in mijn nieuwe boek)
zout en peper

Bereidingswijze

Kook de pasta samen met het groentebouillonblokje in ruim water volgens de aanwijzingen op de verpakking. Verhit de olijfolie in een wok en voeg de gehalveerde snoeptomaatjes toe. Pel en pers de knoflook en bak deze mee, laat het geheel op een lage temperatuur ca. 5 minuten zachtjes koken. Voeg de 30+ kaas, blokjes mozzarella, Parmezaanse kaas en verse pesto toe. Voeg de gekookte pasta toe als de kaas begint te smelten. Breng daarna op smaak met zout en peper en bestrooi met verse fijngehakte basilicum.

Dit recept is voor 4 personen en bevat per persoon circa 447 kcal.

"AFVALLEN DOEN WE SAMEN" KELLY (-14) & TANJA (-19):

Kelly (28 jaar) volgde eerder een ander dieet, maar de kilo’s zaten er zo weer aan. Tot haar verrassing én blijdschap ging het afvallen als een speer met de Sonja Bakker methode.

"Ik volg de methode nog steeds, al snoep ik in het weekend wel eens wat. Maar dan pak ik het maandag weer op. Op zondag sla ik het boek open en doe ik de boodschappen voor de hele week. Makkelijk als je uit je werk komt en alles staat al in de keuken. Om me heen zagen mensen ook dat het heel goed ging. En mijn collega Tanja besloot om met me mee doen!”

Tanja (35 jaar) was nooit de slankste. Maar toen ze in 2016 een rughernia kreeg en geopereerd moest worden, kwam ze door de frustratie en de stress enorm aan. Toen begon haar collega Kelly met het Sonja Bakker dieet.

“Ik besloot mee te doen. Ik had het al eens eerder gedaan en ik pakte de boeken er weer bij. Ik dacht: ik kijk wel hoe het loopt.

Maar het ging als een trein. In een paar maanden tijd was ik al op mijn streefgewicht van 64 kilo. Nu, door de vakantie, zit er weer 2 kilo bij. Maar ik heb de draad weer opgepakt en zit opnieuw in het ritme. Ik ben geen moeilijk moment tegen gekomen."

Ansdegelder123

Re: Sonja’s Bella Italia [Gratis Download]

Bericht door Ansdegelder123 » 24 jan 2018, 13:58

Het boek Bella Italia heb ik gekocht, maar helaas na heel veel pogingen is het mij niet gelukt, om de code te activeren, kunt U mij de oplossing geven hoe ik de gratis app kan douwnloden.de code van mijn boek is : TE4U6MTMJ7.
Graag Uw reactie hier op.

Vriendelijke groet.
Ans de Gelder.

Plaats reactie

Terug naar “Dieetboeken”